Kaneryd är mer eller mindre dålig och Vinberg totalt anonym.
Det är ett måste att Kafaji kommer in helst i halvlek men allra senast 15 minuter in i andra.
Ja, apropå hörnor. Sverige var väl riktigt bra på det förut. I en match specifikt mot Italien regnade det in mål vill jag minnas. Vet inte om det varit något man försökt arbeta vidare med, eller om det mest bara var tillfälligt flyt. Av den här matchen att döma så verkar det dessvärre mer luta åt det sistnämnda.
Ja, apropå hörnor. Sverige var väl riktigt bra på det förut. I en match specifikt mot Italien regnade det in mål vill jag minnas. Vet inte om det varit något man försökt arbeta vidare med, eller om det mest bara var tillfälligt flyt. Av den här matchen att döma så verkar det dessvärre mer luta åt det sistnämnda.
Personen som slog hörnorna var extremt bra på just det men höll inte så hög klass på något annat
Jonna Andersson men hon har slutat i landslaget, va typ hennes ända specialitet just att slå hörna annars va han rätt mellan.