Citat:
Ursprungligen postat av
TheJesuit
Det är ju bara att ta en titt ned i sandlådan så ser du hur det ser ut. Många vänsterextremister är drönare som driver runt på Söder och Majorna i självgod veganism, tiggande efter medborgarlön eller snyltar på annat sätt. De som är till höger är välutbildade, företagare, intelligenta och hårt arbetande.
Vilken grupp vill du helst identifieras med?
Ytterligare en lögn, alltså er näsa bara blir allt längre. Det finns alla slags människor på bägge sidorna, men rent generellt så är folk som röstar på vänsterblocket ofta intelligenta samt bättre moraliskt, mer ärliga och godhjärtade människor.
Högern har säkert några högutbildade, men som tenderar vara kallhjärtade och egoister (beror också lite på, högerextrema brukar vara största skitstövlar, lite blandat i partier som är bra närmare mitten).
Intellekt är inte så bra om man är en hjärtlös narcissist. Hitler kanske var intelligent, men det gjorde inte honom bra för det då han saknade moral.
SD är partiet som har flest arbetslösa röstare, så du ljuger återigen, börjar bli trött på era lögner från högern som är ett luftslott egentligen, skapat av sociala mediers propaganda. Skulle förvåna mig om du ens är självförsörjande.
Finns högerfolk som är veganer med, och 99% av vänster är allätare egentligen. Men vänstern är ofta moderna och har därav inget emot veganer/äta sådant ibland även om man själv inte är vegan.
En sak är säker, jag vill inte identifiera mig med er lögnare och högerextrema manipulatörer. Ni är bra på att snacka skit och vilseleda, men saknar integritet och ärlighet i hjärtat.