2026-06-05, 17:09
  #1
Medlem
Chrizzys avatar
Enligt lokaltidningen HT har mannen i 80-årsåldern Tejpat händer och fötter och sedan våldtagit barnet.

"Enligt åtalet har mannen tejpat offrets händer och fötter, nypt barnet och sedan våldtagit det. Åklagaren menar att brottet är att bedöma som grovt, bland annat på grund av offrets låga ålder och mannens relation till barnet."
https://www.ht.se/hudiksvall/man-i-80-arsaldern-misstanks-ha-tejpat-fast-och-valdtagit-barn/ (Bakom betalvägg)
-
Vad är detta för sjuk gubbe? Undra hur många likt denna man som härjar runt i vårt land...
Citera
2026-06-05, 17:09
  #2
Moderator
Parongatans avatar
Inlägg med länk till TR-domslut:

Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Dom
Hälsinglands tingsrätt
B 128-26
Hälsinglands tingsrätt B 128-26 Dom 20260610

/Moderator
Citera
2026-06-05, 17:14
  #3
Medlem
Usch! Vilken sjuk människa.

Någon som vet vem gm är?
Citera
2026-06-05, 17:14
  #4
Medlem
lär vara någon farfar/morfar med barnbarn tyvär, äckligt och sjukt.
Vet pdofili är sjukt ändå men att göra sånt mot ens barnbarn är ännu värre.
Citera
2026-06-05, 17:17
  #5
Medlem
Chrizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G
Usch! Vilken sjuk människa.

Någon som vet vem gm är?
undrar också!
Hela rättegången verkar ha hållits bakom stängda dörrar, även åklagarens yrkande.

Citat:
Vad yrkade du på för påföljd?

–Även det var bakom stängda dörrar, så jag kan inte kommentera det. Men dom kommer nästa onsdag, där kommer det framgå mer om vad som inträffat, säger Carl-Johan Granlund.
Citera
2026-06-05, 17:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrizzy
undrar också!
Hela rättegången verkar ha hållits bakom stängda dörrar, även åklagarens yrkande.

Är inte rättegångar offentliga? Stängda dörrar?
Citera
2026-06-05, 17:20
  #7
Medlem
Chrizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Är inte rättegångar offentliga?

Känsliga delar eller när det handlar tex om barn, våldtäkter och liknande brukar vara bakom stängda dörrar
Citera
2026-06-05, 17:58
  #8
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
lär vara någon farfar/morfar med barnbarn tyvär, äckligt och sjukt.
Vet pdofili är sjukt ändå men att göra sånt mot ens barnbarn är ännu värre.
Bacha Baxi ??
Citera
2026-06-05, 18:00
  #9
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
lär vara någon farfar/morfar med barnbarn tyvär, äckligt och sjukt.
Vet pdofili är sjukt ändå men att göra sånt mot ens barnbarn är ännu värre.
Bacha Baxi ??
Afghanska muslimer gillar ju att våldta småpojkar, det är visst en kulturgrej
Citera
2026-06-05, 18:21
  #10
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Bacha Baxi ??

Sonens bästis på dagis hade blivit utsatt som riktigt liten.
Av sin morfar.
(P-)ursvensk.
Citera
2026-06-05, 20:26
  #11
Avstängd
jävla äckel, hoppas han blir ihjälslagen!

även NYPA barnet liksom!
usch fy satan vilket snuskigt as !
Citera
2026-06-05, 21:38
  #12
Medlem
MGM Kj€ll Nil$son
__________________
Senast redigerad av .-.--.--- 2026-06-05 kl. 21:44.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in