2026-06-03, 21:58
Medlem
Hon kanske får betalt för att gå på Björnes syrras bröllop. Hon verkar ju avsky att umgås med hans familj.
Citera
2026-06-04, 16:55
Medlem
Bloggen är verkligen outhärdlig trist numera. Samma beige sörja dag efter dag. Kanske blir roligare om man super ner sig först men i nyktert tillstånd hittar jag inget intressant på Beijerskans blogg längre. Tristess i kvadrat. Och en evig åttaåring mitt i allt.
Citera
2026-06-04, 19:41
Medlem
Riktigt pinsamt inlägg idag, den där snubben måste ha tänkt att hon är helt knäpp.
Citera
2026-06-05, 12:54
Medlem
Hur fan kan man uppmana sitt barn till att jaga duvor? Stackars djur. Fick på riktigt ont i magen av dagens inlägg.
Citera
2026-06-05, 13:38
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oob
Hur fan kan man uppmana sitt barn till att jaga duvor? Stackars djur. Fick på riktigt ont i magen av dagens inlägg.

Riktigt idiotiskt. Hon lät honom rita på hus i Gamla stan också. Hemma fick han inte rita, men på K-märkta byggnader går det bra!

Inte blev det bättre av hennes förklaring:

Citat:
Elli
Vad skulle du svara om någon sa att du måste lära din son att inte jaga duvor? Vi har inga duvor här var jag bor men jag kan se framför mig de gamla tanterna här hytta med näven och ropa ”stopp stopp” om min son gjort det😂

Sandra Beijer
Jag har lärt honom det. Det är därför han ber om lov. Men då och då kan man unna duvorna lite motion.

Du har lärt honom att man inte får det. Och sen låter du honom göra det. Bra och konsekvent föräldraskap.
Citera
2026-06-05, 14:12
Medlem
Gillar också att hon beklagar sig över klimatförändringarna när hon åker taxi och flyg stup i kvarten. Använd benen. Flyg mindre.
Citera
2026-06-05, 14:31
Medlem
Återigen, det handlar inte bara om att Sandra flyger mycket själv, hon gör också samarbeten med flygbolag för att få folk att flyga mer. Hon har förlorat ALL rätt att klaga över värme någonsin igen.

Gränser är ingenting hon kan stava till, varken för sig själv eller sin son.
Citera
2026-06-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beekeepers
Återigen, det handlar inte bara om att Sandra flyger mycket själv, hon gör också samarbeten med flygbolag för att få folk att flyga mer. Hon har förlorat ALL rätt att klaga över värme någonsin igen.

Gränser är ingenting hon kan stava till, varken för sig själv eller sin son.

Sandra är en idiot. Och dessutom uppvuxen med att allt som spelar roll är att de ska kunna leva som de gör. Något samvete finns inte. Och ingen talang heller. Man fattar att pappan stack.
Citera
2026-06-05, 14:54
Medlem
Ska vi betta på när hon råkar knulla med den där regissören? Björne håll i hatten!
Citera
2026-06-05, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Tycker det var så osmakligt det hon la upp på insta typ; "in och läs på bloggen om att jag hatar mitt barn, 80 kommentarer hittills"
Varför uttrycker man sig så.. Hade någon på bloggen skrivit nåt liknande ens? Tycker mycket av den kritiken jag sett på bloggen tidigare varit väldigt försiktig

Hon censurerar rätt hårt. Även när folk skriver om hennes alkoholproblem. Testa själv skriva lite kritiska kommentarer så ska du se att de blir nekad.
Citera
2026-06-05, 17:32
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oob

Alltid undrat vad det är för idiotföräldrar som låter sina barn jaga duvor. Nu vet jag.
Citera
2026-06-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Alltid undrat vad det är för idiotföräldrar som låter sina barn jaga duvor. Nu vet jag.

Ja hon har väldigt dåligt omdöme, inte minst för att hon skriver om det! Ingen är väl perfekt men det är som att hon inte kan greppa sånt som 99% av befolkningen förstår är frowned upon. Kan verkligen fatta att det måste vara jobbigt att som 40+ fortfarande bli tillsagd av randoms men liksom, gör inte så uppenbara tabbar då? Haha. Också så märkligt föräldraskap när hon skriver i kommentarerna att hon lärt Didrik att inte göra så ”det är därför han ber om lov” men sen hävdar hon att hon på hans fråga om han får svarar ”varför inte”. Hahah pinsamt att inte dölja att man är så pantad.

Tycker det är så sjukt att så många av hennes fans är så hardcore och ba ”du skriver så briljant, så oerhört hög nivå på nyhetsbrevet!!!” Qué? Vad gör det med en människa att bli så hyllad över så små prestationer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in