Igår, 11:36
Medlem
En kvinna tvingades låsa in sig på toaletten efter att en man i 40 års åldern gått till attack under en lägenhetsvisning för seniorer. Polisen fick använda pepparspray och elchocksvapen vid gripandet. Mannen är misstänkt för hot mot tjänsteman och våldsamt motstånd.
Visningen ägde rum i ett "seniorboende" för folk över 60 år, så man undrar vad mannen i 40 års åldern gjorde där?
Mvh
Citera
Igår, 11:39
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/expressen-direkt/?post=5110be2d-74bc-4d41-97e6-1ec089f2b13c
Citera
Igår, 11:56
Medlem
fjollciggs avatar
Lajva pensionär och starta slagsmål, det är fan livet på en pinne det!

Kan kvinnan ha påpekat att visningen endast var för seniorer, och att det på nåt sätt triggade attacken? Han kanske ombads att gå på ett sätt som uppfattades som oförskämt?
Citera
Igår, 12:00
Medlem
Klandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg

Kan kvinnan ha påpekat att visningen endast var för seniorer, och att det på nåt sätt triggade attacken? Han kanske ombads att gå på ett sätt som uppfattades som oförskämt?

Radarn ger utslag.

Han blev KRÄNKT för att en KVINNA påpekade att det är ett boende för pensionärer.

"DU ER RASSIST! DIN JÄVLA HORAN, JAG HAR TAGGIT LEDIG FRÅN JÅBET FÖR VISNING, DU GE MIG PENGAR NUE, MAMMAS DÖDD!"
Citera
Igår, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg

Sannolikt, radarn ger utslag som någon skrev senare.
Citera
Igår, 12:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Kan ju varit en anhörig till en senior. Förmodligen som som är på visning för att kolla bostad till far/mor. Är ju inget ovanligt. Förmodligen faktiskt mest yngre med på sådana här visningar som kollar åt en annan äldre anhörig.
Citera
Igår, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Radarn ger utslag.

Han blev KRÄNKT för att en KVINNA påpekade att det är ett boende för pensionärer.

"DU ER RASSIST! DIN JÄVLA HORAN, JAG HAR TAGGIT LEDIG FRÅN JÅBET FÖR VISNING, DU GE MIG PENGAR NUE, MAMMAS DÖDD!"
Låter extremt troligt! Någon säger
"du får inte vara här",
-"vadå för att jag är svart eller, fucking rassehora"
Så jävla pinsamt om det skulle vara såhär😂
Förstå att bli pepparsprayad och elad under en visning😂 Jesus Kristus hahah
Citera
Igår, 13:56
Medlem
Lacerdas avatar
I Täby dessutom. Hur är närvaron av svartskallar där ute?
Citera
Igår, 16:31
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Sannolikt, radarn ger utslag som någon skrev senare.
Så det är helt uteslutet att psykopater söker sig till att möta en kvinna i en lägenhet ensam?

Det är liksom väldigt lätt att boka in sig på en visning och sedan stänga dörren om sig och ge sig på mäklaren. Hon fattade väl att det var en skev obehaglig typ och försökte markera att han ska dra.. men han hade ju andra planer. Spekulerar..
Citera
Igår, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Så det är helt uteslutet att psykopater söker sig till att möta en kvinna i en lägenhet ensam?

Det är liksom väldigt lätt att boka in sig på en visning och sedan stänga dörren om sig och ge sig på mäklaren. Hon fattade väl att det var en skev obehaglig typ och försökte markera att han ska dra.. men han hade ju andra planer. Spekulerar..

Nej, det är inte helt uteslutet att psykopater söker sig till att möta en kvinna i en lägenhet ensam eller att en anhörig till en senior varit där osv men för mig och två andra i tråden så låter det som att någon blivit avvisad och kränkt av det.

Ungefär så enkelt.
Citera
Igår, 17:22
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju

Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Nej, det är inte helt uteslutet att psykopater söker sig till att möta en kvinna i en lägenhet ensam eller att en anhörig till en senior varit där osv men för mig och två andra i tråden så låter det som att någon blivit avvisad och kränkt av det.

Ungefär så enkelt.
Hur kommer ordet ensam in i fallet?
Citera
Igår, 17:25
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Hur kommer ordet ensam in i fallet?
En lägenhetsvisning behöver inte ske med flera personer samtidigt. Jag har gått på flera visningar där jag enbart mött mäklaren.

Kan vara så att man inte kan ett visst datum och att mäklaren ordnar en annan tid eller datum eller att inga fler dyker upp.

Står det i artikeln att det var flera människor på plats? Inte klickat på länken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in