Citat:
Ursprungligen postat av
RiverStyx
Hade jag ens hört om något "glory hole för kvinnor" hade jag i princip utgått från att det inte alls var en kvinna på andra sidan planket utan en gammal bög som putade med stjärten. Typ som Blindbocksmannen. Vem skulle vara dum nog att gå på en sån grej? Bara smygbögar som faktiskt vet vad det är de doppar i men som förnekar att de vet är min tro.
Ett mer traditionellt glory hole för att få någon sorts avsugning genom en vägg kan nog landa lite hur som helst med vem som är på andra sidan väggen. Eftersom den absolut slående majoriteten av kvinnor så att säga inte tänder så jävligt på den idén så är det väl hyfsat etablerat att glory holes i stort sett bara förekommer i gay communities.
Sen har ju porren försökt framställa det som att jodå, det flockas massa sugvilliga kvinnor i drivor i valfritt glory hole. Det är väl ungefär samma sak med dessa kvinnliga glorhyoles.
För övrigt tänker jag att man lär väl förvisso kunna okulärbesiktiga om det är en bögröv eller en kvinnlig bakdel på andra sidan hålet. Men tror som sagt att hela grejen mest är någon fantasi som endast förekommer i porr.
De flesta kvinnor är inte så fascinerade av att knulla eller suga anonyma kukar på någon sunkig offentlig toalett. Även om det skulle röra sig om enstaka kvinnor som tycker det låter kul så är ju hela grejen rentav livsfarlig för kvinnor. När någon kåt psykopat sparkar upp dörren och tycker att här ska det knullas ordentligt med stryptag och knytnävar. Så det här med kvinnor i glory holes tror jag är ytterst sällsynt.
Tänker vidare att man lär väl vara kvalificerat dum i huvudet om man sticker in kuken i ett jävla hål i väggen. För att hoppas på att inte få den avskuren.