2026-06-04, 22:39
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Ja för fan. Jag gjorde likadant + sänkte ljudet så jag inte hörde något

🤣🤣 Så du kollade alltså på ljudlöst då!? Äääääsch.
Citera
2026-06-04, 22:40
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
🤣🤣 Så du kollade alltså på ljudlöst då!? Äääääsch.

Citera
2026-06-04, 22:45
Medlem
Svenskar är tyvärr alldeles för efterblivna för det här spelet. Det säger ju ändå allt när den enda spelaren som lyckats lista ut vem den sista förrädaren är och således vinna svenska versionen som trogen, är en lönnfet hucklekärring från Somalia.
Senast redigerad av volm 2026-06-04 kl. 23:02.
Citera
2026-06-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Johan måste vara den mest obegåvade spelare av alla säsonger och länder någonsin! Vilken dröm för förrädarna att ha spelare som Johan och Anna Anka hela vägen till finalen!

100%.

Johan är en riktig jävla idiot, som gissar fel 9 gånger av 10 och ändå är lika "bombsäker" varje gång. Och sen när mongot FÖR EN GÅNGS SKULL gissar rätt så slår han sig för bröstet och blir en jävla besserwisser som totalt glömt sitt värdelösa track record.

ALDRIG har jag sett en spelare med mindre självinsikt.
Citera
2026-06-04, 23:29
Medlem
ArneIIIs avatar
Varför röstade Johan på Mona när hon ville fortsätta utröstningen? Johan hade ju iofs åkt ut ändå…men förstår jag kanske inte reglerna riktigt? Varför skulle Mona vilja fortsätta spela om hon var förrädare?
Citera
2026-06-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Nu är du väl inte seriös ändå!? Då måste du ju ha slutat kolla efter runda bordet så du missar när förrädarna samlas och planerar mord? Vissa synkar har ju också avslöjat en del 😅 Men.... Gillar iden! Mycket roligare att få vara med och gissa istället för att veta! 😁

De kunde haft en betalversion där de klippt en version för folk som inte vill veta vilka förrädarna är, sen dock beror det väldigt på hur de klipper hur svårt det är att lista ut. Tex Miriam i år var väldigt lätt att lista ut pga de sa att hon valde röst efter vilka hon umgicks med.
Citera
2026-06-04, 23:42
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max Seaman
100%.

Johan är en riktig jävla idiot, som gissar fel 9 gånger av 10 och ändå är lika "bombsäker" varje gång. Och sen när mongot FÖR EN GÅNGS SKULL gissar rätt så slår han sig för bröstet och blir en jävla besserwisser som totalt glömt sitt värdelösa track record.

ALDRIG har jag sett en spelare med mindre självinsikt.
Haha, jaa! Lite pinsam faktiskt.

Grattis Patrik! Väl värd vinsten.
Citera
2026-06-04, 23:43
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
De kunde haft en betalversion där de klippt en version för folk som inte vill veta vilka förrädarna är, sen dock beror det väldigt på hur de klipper hur svårt det är att lista ut. Tex Miriam i år var väldigt lätt att lista ut pga de sa att hon valde röst efter vilka hon umgicks med.
Tyvärr framgår det ju även i synkarna vilka som är trogna och förrädare.
Citera
2026-06-04, 23:50
Medlem
Journalisten Johan "kukhuvet" Kucukaslan och före detta politikern Mona "toblerone" Sahlin "SÅG DET INTE KOMMA"!

Det är som vanligt alltså, både tillhör en yrkeskår som kräver talets gåva eftersom käften måste gå på dem mest hela tiden, MEN samtidigt ska dom i sin yrkestitel också vara tillräckligt "blåsta", antingen blåsta på riktigt eller "låtsas vara blåsta" så att de inte "råkar" avslöja "de riktiga förrädarna" i landet de verkar i!! V I K T I G T _ V Ä R R E!!

Så ingen kan alltså vara förvånad över att medieskrået tillsammans med politikerskrået skulle "misslyckas" med uppdraget att sätta dit "den riktiga förrädaren", för det sitter ju nämligen så djupt inne i ryggmärgen på dem att sånt uppstår nästan helt automatiskt, som en nysning gör typ!
https://www.youtube.com/shorts/QWkyMsz-2RI <-- Prosit Mona & Johan!
Citera
2026-06-05, 00:36
Medlem
Hahah ja jävlar vilken twist! Måste säga att jag är smått imponerad av Johan. Det kändes som att han genuint litade benhårt på Anna och att han plötsligt droppar bomben att han endast fejkat det, det trodde jag verkligen inte. Hade Anna varit förrädare hade det varit riktigt snyggt spelat av honom att hugga henne i finalen, men istället blev det misstaget som sänkte allt.

Riktigt underhållande säsong och final!
Citera
2026-06-05, 00:43
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius

Håller med! Jag hade gärna sett en version där jag får gissa själv! Lite som programmet mullvaden 😁
Citera
2026-06-05, 00:44
Medlem
Jag fattade inte slutet riktigt, om det bara var Patrik och Mona kvar varför var då Patrik segraren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in