2026-06-04, 22:15
Moderator
Dr Kings avatar
Bland ett gäng med trogna fårskallar och en Torbjörn som ALLA hade läst av att han var förrädare sedan flera dagar blev finalprogrammet en uppvisning av Nackspärrs-Patrik. Han spelade det helt korrekt genom att alliera sig med Mona och plocka ut Anna och Johan. Lika bra som Patrik spelade finalen lika uselt spelade Johan och Anna. När man är en så stark duo som de var bör man kunna avgå med segern när det är så få kvar vilket Samir och Kaeli visade säsongen de vann.

All heder också till Mona som spelade väl ända till sista steget då hon lät Patrik vara kvar och istället röstade ut Johan. Vilken skillnad i uppförande på henne och Anna också där Mona insåg att de var med i ett spel och gratulerade Patrik till ett väl genomfört sådant. Anna var mer på sandlådenivå och tyckte att Johan högg henne i ryggen när hon själv gjorde samma sak mot honom.
Citera
2026-06-04, 22:19
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Johan måste vara den mest obegåvade spelare av alla säsonger och länder någonsin! Vilken dröm för förrädarna att ha spelare som Johan och Anna Anka hela vägen till finalen!
Så är det ju ja. Däremot går priset som säsongens MVP till Johan. Det var ju han som gjorde hela säsongen genom att konstant röra om i grytan. En säsong bestående av 20 Parhams som bara försöker flyta med skulle bli otroligt tråkig att titta på.
Citera
2026-06-04, 22:21
Medlem
Jag har misstänkt Patrik sen första avsnittet. Så jag blev inte direkt förvånad när han visade sig vara förrädare.
Citera
2026-06-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Jag har misstänkt Patrik sen första avsnittet. Så jag blev inte direkt förvånad när han visade sig vara förrädare.

Vi tittare har ju vetat ett tag…
Citera
2026-06-04, 22:26
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:

Jaha... Du menar att det undgått dig i TV-soffan vilka som valdes ut till förrädare? 😅
Citera
2026-06-04, 22:27
Medlem
Kan förstå att Johan trodde Anna var förrädare. Hon betedde sig märkligt det tyckte t.om. Torbjörn som var förrädare. Men smart av Partik att övertala Johan gällande Anna inför endgame.
Citera
2026-06-04, 22:27
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingokungen
Storbritannien har ett liknade "The Traitors: Uncloaked".

Aha! Då finns det alltså, men visas inte på de som sänds på play.
Citera
2026-06-04, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Jaha... Du menar att det undgått dig i TV-soffan vilka som valdes ut till förrädare? 😅

Ja, jag var valt att sätta en stor tejpbit på tv:n för att skymma där det står med text vilka som är trogna och förrädare för att göra det hela lite mer likt deltagarna.
Citera
2026-06-04, 22:29
Medlem
Citat:

Wtf
Citera
2026-06-04, 22:34
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ja, jag var valt att sätta en stor tejpbit på tv:n för att skymma där det står med text vilka som är trogna och förrädare för att göra det hela lite mer likt deltagarna.

Nu är du väl inte seriös ändå!? Då måste du ju ha slutat kolla efter runda bordet så du missar när förrädarna samlas och planerar mord? Vissa synkar har ju också avslöjat en del 😅 Men.... Gillar iden! Mycket roligare att få vara med och gissa istället för att veta! 😁
Citera
2026-06-04, 22:35
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:

Jag med. Men Torbjörn misstänkte jag aldrig.
Citera
2026-06-04, 22:37
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Nu är du väl inte seriös ändå!? Då måste du ju ha slutat kolla efter runda bordet så du missar när förrädarna samlas och planerar mord? Vissa synkar har ju också avslöjat en del 😅 Men.... Gillar iden! Mycket roligare att få vara med och gissa istället för att veta! 😁

Ja för fan. Jag gjorde likadant + sänkte ljudet så jag inte hörde något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in