2026-06-04, 22:17
Medlem
Ledsensomfans avatar
Fan vad jag känner mig smutsig som är i den här delen av forumet, men det är ju här frågan passar in.

Man ser ju hur USA skyltar med sin flagga hela tiden. Det gäller även andra länder. Till och med ett icke-land som palestina.

Om jag skulle hänga upp en sverigeflagga utanför min dörr så skulle sambon ifrågasätta det 100%. Det skulle även andra. Men när man åker förbi en del andra hus så ser man diverse flaggor.

Har Sveriges rasister tagit/fått patent på flaggan och detta har anammats av resten av samhället? Varför har det blivit så?
Citera
2026-06-04, 22:20
Avstängd
Ja så är det.

När t ex sverige spelar fotboll och folk viftar med flaggan då är det 100 procent rasister.
Citera
2026-06-04, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Fan vad jag känner mig smutsig som är i den här delen av forumet, men det är ju här frågan passar in.

Man ser ju hur USA skyltar med sin flagga hela tiden. Det gäller även andra länder. Till och med ett icke-land som palestina.

Om jag skulle hänga upp en sverigeflagga utanför min dörr så skulle sambon ifrågasätta det 100%. Det skulle även andra. Men när man åker förbi en del andra hus så ser man diverse flaggor.

Har Sveriges rasister tagit/fått patent på flaggan och detta har anammats av resten av samhället? Varför har det blivit så?
Nej. Det fanns sådan "rädsla" för att vifta med svenska flaggan för 20-30 år sedan, men om du hängt med så bör du märkt att så är inte alls fallet längre.
Citera
2026-06-04, 22:23
Medlem
karjus avatar
När jag och mina glada vänner jagar och misshandlar invandrare så har vi alltid med oss en svensk flagga som vi viftar med. Men det handlar inte om rasism, utan om att vi är stolta över vår kultur!
Citera
2026-06-04, 22:40
Medlem
Det är egentligen korset på flaggan som gör den problematisk med hög muslimsk invandring.
Citera
2026-06-04, 22:50
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Nej, jag hissa flaggan vid högtidliga tillfällen och är ingen rasist!
Citera
2026-06-04, 22:55
Medlem
Sveriges riktiga flagga är inte ljusblå, utan aggressivt mörkblå och gul för att sprida skräck. Vet inte när de ändra den men Sverige har varit i krig i stort sett hela sin livstid men nu är det oboy och ostmackor för det som våra förfäder dog för.
Citera
2026-06-04, 22:58
Medlem
karjus avatar
Kan man inte ersätta korset med en guldfärgad smiley?

Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Det är egentligen korset på flaggan som gör den problematisk med hög muslimsk invandring.
Citera
2026-06-04, 23:03
Medlem
Niggwards avatar
Detta är enbart i ditt huvud. Flaggan vajar som den ska och upp efter soluppgång och ner innan solnedgång alltid.

Att dagens klimat korrumperat ditt sinne är något du behöver jobba på.

Finns inget rasistiskt med svenska flaggan likt alla nationers flaggor. Som sagt är detta i ditt huvud, du är infekterad.
Citera
2026-06-04, 23:17
Moderator
MrFishboys avatar
Fast, det är inte ”rasister” som tagit patent på flaggan, det är vänsterliberaler som stämplar allt nationsvurmande som ”nazism”, så problemet angrips på fel sätt. Kritisera anti-nationalister och Sverige-hatare, inte ”rasister” som faktiskt uppskattar både Sverige och nationalism.
Citera
2026-06-04, 23:20
Medlem
Svavelbryggas avatar
På 90talet brukade nazister använda svenska flaggor på ett sätt som inte var vanligt annars. Sen kom de och frågade om man var rasist bara för man älskade svenska flaggan, och nej du är rasist för att du är rasist. Det har väl egentligen aldrig läkt, kanske för att vi inte direkt hade en tradition av att sätta svenska flaggor på allt innan heller.
Citera
2026-06-04, 23:40
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Vanligt missförstånd.
Muslimer gillar Jesus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här