2026-06-04, 21:04
  #29149
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
En tjej på Tiktok kysser inte hans fötter, då skriver han så här till henne.
Hämtat från TR-dokumenten

https://gofile.io/d/cWxZLh
Haha jävlar vad störd han är!
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
https://filebin.net/0vmo9i5g9fivokcb

Här kan du läsa själv.
Jag tackar dig på hela Flashbacks räkning (förutom ett fåtal användare)!!
Citera
2026-06-04, 21:15
  #29150
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Hahah, sorry, men svaromålet är marginellt bättre än stämningsansökan. Riktigt jävla dåligt på sina ställen faktiskt, men det viktigaste framkom åtminstone.

Bevisbördan ligger alltjämt på käranden, och tja.. stämningsansökan har stora brister. Så tror och hoppas att det går bra för Medvikt.

Att du anser att en icke juridikutbildad är "marginellt bättre" än en advokat är rätt kul
Jocki har väl pluggat till advokat i många år, och hans side kick Stefan Hallgren valde den enklaste vägen
Jag tror absolut att det kommer gå bra för Medvikt
Citera
2026-06-04, 21:21
  #29151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Expressen borde ha tagit tillbaka och rättat sin artikel direkt eftersom stämningen inte gick igenom och senare drogs tillbaka.

Helt korrekt 👍
Citera
2026-06-04, 21:23
  #29152
Medlem
stefanmallgrens avatar
Imponerande läsning av medviktarnas svaromål. Intressant att jockiboi LJUGER. Att ljuga i en stämningsansökan eller under en pågående rättsprocess kan leda till allvarliga rättsliga konsekvenser.

Han påstår alltså att han säljer en tröja, där han PÅ TRÖJAN bär ett annat känt märke och som grädden på moset lägger in tröjorna i sin egen varukorg för att framställa det som att de har sålts fler tröjor än vad som faktiskt gjorts. Vad förväntade man sig egentligen av den blonderade mytomanen

Säger bara en sak - FY FAN VAD PATETISKT JOAKIM LUNDELL.

Vi får väl se om han har bollar nog att stänma dom för förtal, då blir de nog åka av utav bara helvete för hebefilen
Citera
2026-06-04, 21:36
  #29153
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Imponerande läsning av medviktarnas svaromål. Intressant att jockiboi LJUGER. Att ljuga i en stämningsansökan eller under en pågående rättsprocess kan leda till allvarliga rättsliga konsekvenser.

Han påstår alltså att han säljer en tröja, där han PÅ TRÖJAN bär ett annat känt märke och som grädden på moset lägger in tröjorna i sin egen varukorg för att framställa det som att de har sålts fler tröjor än vad som faktiskt gjorts. Vad förväntade man sig egentligen av den blonderade mytomanen

Säger bara en sak - FY FAN VAD PATETISKT JOAKIM LUNDELL.

Vi får väl se om han har bollar nog att stänma dom för förtal, då blir de nog åka av utav bara helvete för hebefilen

Det är som att ha handlat innan man passerat kassan. Att Astra går med på det här, det känns som att någon blir lurad, och det är inte Astra eller Medvikt
Citera
2026-06-04, 21:47
  #29154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Imponerande läsning av medviktarnas svaromål. Intressant att jockiboi LJUGER. Att ljuga i en stämningsansökan eller under en pågående rättsprocess kan leda till allvarliga rättsliga konsekvenser.

Han påstår alltså att han säljer en tröja, där han PÅ TRÖJAN bär ett annat känt märke och som grädden på moset lägger in tröjorna i sin egen varukorg för att framställa det som att de har sålts fler tröjor än vad som faktiskt gjorts. Vad förväntade man sig egentligen av den blonderade mytomanen

Säger bara en sak - FY FAN VAD PATETISKT JOAKIM LUNDELL.

Vi får väl se om han har bollar nog att stänma dom för förtal, då blir de nog åka av utav bara helvete för hebefilen
HAHAHAHAHAHHAHAHA!!!
"I din varukorg"
https://i.imgur.com/QVCsSBf.png

Hur kan man vara så jävla DÅLIG?
Citera
2026-06-04, 21:50
  #29155
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
HAHAHAHAHAHHAHAHA!!!
"I din varukorg"
https://i.imgur.com/QVCsSBf.png

Hur kan man vara så jävla DÅLIG?


Nu kan inte dvärgen ta sig ur detta
Kommer bli dyrt för boi med lite tur får han ta chrippa cell-skap 😂
Citera
2026-06-04, 21:53
  #29156
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
HAHAHAHAHAHHAHAHA!!!
"I din varukorg"
https://i.imgur.com/QVCsSBf.png

Hur kan man vara så jävla DÅLIG?
Klart grabben ska ha en tisha!
Citera
2026-06-04, 21:59
  #29157
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Haha att Jockiboi bara skickat in en massa smicker om sig själv 🤣
Citera
2026-06-04, 22:08
  #29158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Haha att Jockiboi bara skickat in en massa smicker om sig själv 🤣
Jag förstår inte anledningen riktigt. Okej att han har sin wikipedia-prislista för att visa att han visst är en riktig kändis med riktiga varumärken. Men varför är årsredovisning och AdSense också med? Känns som att han bara tömt en väska med papper på tingrätten. "Ta vad ni vill ha" utan att fatta att han måste sålla själv först.
Citera
2026-06-04, 23:05
  #29159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Finns massor av konton på instagram, följer du ett kommer massor med förslag. Exempelvis BestOfSkilleras eller Ekorrn satt i granen

Tack 🙂 tar gärna emot fler tips om nån har, är helt värdelös på att orientera mig på sociala medier
Citera
2026-06-04, 23:32
  #29160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Har börjat genomgången. Jockiboi påstår alltså att han har 3,2 miljoner följare?!

Han kanske räknar på Blondinbella-manér, och bla slår ihop följare från olika plattformar, dubbelräknar från olika ställen och presenterar allt som unika personer. Helt galet om han vågar det idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in