2026-06-04, 20:43
  #901
Medlem
sxephils avatar
Tror det är ett misstag att ha Gyökeres och Isak inne samtidigt. De tar för mycket plats ihop
Citera
2026-06-04, 20:43
  #902
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Nu kommer såssarna och mp ta hit 3 miljoner fler somalier.

"Utan 3 miljoner bidragstagare ingen Taha Ali. Är det så ni vill ha det?!"
Citera
2026-06-04, 20:44
  #903
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Missa inte damernas VM kval mot danmark imorgon! måste vinna match.



Beror på.
Knäböjer dom fortfarande?
Citera
2026-06-04, 20:44
  #904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Tror det är ett misstag att ha Gyökeres och Isak inne samtidigt. De tar för mycket plats ihop


Tror ingen av dom kommer bli speciellt nöjda att inte få starta alla matcher.
Citera
2026-06-04, 20:44
  #905
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Ali har så jävla mycket potential, så jävla bortkastad att slösa bort sin karriär i Allsvenskan. han hör hemma på en större scen. Tror han skulle kunna göra det otroligt bra i vilken liga som helst.

Problemet sen han spelade i Helsingborgs IF och Malmö nu är att han har svårt att göra mål. Annars hade någon större klubb redan köpt honom.
Citera
2026-06-04, 20:44
  #906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Tror det är ett misstag att ha Gyökeres och Isak inne samtidigt. De tar för mycket plats ihop

Håller med, tror tyvärr inte att det kommer fungera att spela båda samtidigt.
Citera
2026-06-04, 20:44
  #907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Beror på.
Knäböjer dom fortfarande?


Nä det va ett tag sedan dom slutade med det.
Citera
2026-06-04, 20:45
  #908
Medlem
serotonins avatar
Ja, hur fifflar vi ihop den optimala startelvan efter kvällens insatser? Potter har en del att fundera över.
Citera
2026-06-04, 20:45
  #909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Problemet sen han spelade i Helsingborgs IF och Malmö nu är att han har svårt att göra mål. Annars hade någon större klubb redan köpt honom.

Hoppas han får mycket speltid i VM. Bra skyltfönster.
Citera
2026-06-04, 20:46
  #910
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Tror ingen av dom kommer bli speciellt nöjda att inte få starta alla matcher.

Ja så är det tyvärr. Men blir lättare när laget har en topp att spela fram till, verkar bli förvirrande när båda är på plan.
Citera
2026-06-04, 20:46
  #911
Medlem
Galantos avatar
Från djupaste frustration till ett visst spirande hopp. Ska vi få en VM-sommar trots allt?
Citera
2026-06-04, 20:46
  #912
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Hoppas han får mycket speltid i VM. Bra skyltfönster.
Han kommer lämna senast i vinter ty han sitter på utgående kontrakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in