2026-06-04, 20:08
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Har känt de senaste åren / kanske sen Zlatan slutade att det här landslaget inte representerar mig.

Har aldrig gillat Zlatan men han hade då fan aldrig tillåtit det här totala förfallet att ske.

Spelarna skiter ju uppenbarligen i det och tycker de är förmer allt detta. Media är dumma och supportrarna fattar ingenting.

Sånt jävla osympatisk landslag.

0 spelare jag genuint tycker om när Kulusevski inte är med.

Kulmen var väl förra sommaren när landslagets 2 stora stjärnor totalt skämmer ut svensk fotboll i samband med sina övergångar.
Citera
2026-06-04, 20:08
Medlem
67arigGubbes avatar
0 vilja i laget haha, härligt o se!
Citera
2026-06-04, 20:09
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomat
Jag gillar inte Bojan men man hade fan velat ha honom i omklädningsrummet en sån här match i halvtid för att hålla brandtal. Som mental coach. Ruska liv i spelarna. Prata känslor som han är bäst på.

Dom joggar runt och myser på planen just nu.

Var i helvete är frenesin?
Var i helvete är tacklingarna?
Var i helvete är löpningarna?
Var i helvete är pressen?
Var i helvete är laget? I eget straffområde konstant

Tar du på dig tröjan ska du fan leverera. Jag tror inte folk fattar hur viktig denna match är för att vi ska göra ett hyfsat VM.

Till och med Djordjic verkar ha givit upp. Han är väl inte på plats i dag i sändningen - och Viaplay har ju inte VM. Kommentatorn Holmgren verkar också ha resignerat, det hör man på tonfallet.

Isak och Gyökeres har börjat gå allt längre ner för att om möjligt få känna på bollen.
Citera
2026-06-04, 20:09
Medlem
Det går så långsamt o sidled
Citera
2026-06-04, 20:10
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Har känt de senaste åren / kanske sen Zlatan slutade att det här landslaget inte representerar mig.

Har aldrig gillat Zlatan men han hade då fan aldrig tillåtit det här totala förfallet att ske.

Spelarna skiter ju uppenbarligen i det och tycker de är förmer allt detta. Media är dumma och supportrarna fattar ingenting.

Sånt jävla osympatisk landslag.

0 spelare jag genuint tycker om när Kulusevski inte är med.

#intemittlandslag

Vi måste göra den hashtaggen känd.
Citera
2026-06-04, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Till och med Djordjic verkar ha givit upp. Han är väl inte på plats i dag i sändningen - och Viaplay har ju inte VM. Kommentatorn Holmgren verkar också ha resignerat, det hör man på tonfallet.

Isak och Gyökeres har börjat gå allt längre ner för att om möjligt få känna på bollen.
Bojan ska väl vara expert i SVT?
Citera
Medlem
Grekland bjuds på chans efter chans. Kunde lätt varit 0-3 nu.
Citera
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
#intemittlandslag

Vi måste göra den hashtaggen känd.

Jag kan fan inte tänka så, hur frustrerad de än gör mig. Landslaget är det största som finns.
Citera
Medlem
Ezzelinos avatar
Lagerbielke och Nygren tycktes inte ha en aning om hur de skulle försvara mot Tzolis nyss, lyckas inte hålla honom ute, lyckas inte störa hans skott. Bernhardsson var någon annanstans.
Citera
2026-06-04, 20:12
Medlem
67arigGubbes avatar
Om greklands avslut va någorlunda bra hade de stått 0-4
Citera
2026-06-04, 20:13
Medlem
kristerzs avatar
vad fan är detta???
3 mot 3.... hur många ggr??? varför hjälper inte wingbackarna till??? detta är ju värre än NORGE matchen!
Citera
2026-06-04, 20:13
Medlem
Galantos avatar
Varje VM är det ett blåbärslag som skräller. Kanske blir det vi i år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in