Citat:
Ursprungligen postat av
skogsburkan
I USA svämmar det över godare apelsiner än dom Norge har med sig.
Jojo men du har inte mött Norrmän det hör jag. En lallare var övertygad att kokain det framställdes i Norge det som såldes i Oslo för att "det är bra". Att kokablad inte växer i fjordlandskap, och kemiska fabriker är svåra att dölja för farbrortitti i Norge det var inte relevant. Är det bra är det från Norge.