Citat:
Ursprungligen postat av
Kalkonkungen
Desto mer du skriver desto mer ser jag att du är knarkad. Du kan ju inte ens sätta ihop en mening på svenska. Rysk idiot?
Citat:
Ursprungligen postat av
mearshimer
Är det här skrivet av AI eller dåligt översatt?
Det är en fråga angåendes vilja och inte vilja se efter.
Till slut behövs inte dusägandet för klargörandet av presentabel åsikt därom.