2026-06-03, 20:44
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det finns vanligt folk, och så finns det folk som det är fel på. Fel som gör att dom skadar andra.
Folk som det är fel på blir isolerade i sina hem eftersom ingen vill hänga seriöst med såna som Jockiboi eller Rask liksom. Bara för clout och då är det Jockiboi som folk tvingar sig att umgås med.. medans Rask får sitta kvar hemma.

Jockiboi och Rask är just dom där tardsen som ingen kunde umgås med, så dom satt hemma hela dagarna och nördade med statistik i syfte att maximera mängden prenumeranter online i syfte att vända trenden från att vara en ful ankunge som ingen vill umgås, till att framstå som en populär och vacker svan, genom Youtube.

Psykopaterna manipulerar normies till att tro att psykopaterna har känslor. Ett välkänt faktum.

Sen blir problemet att psykopaterna släpps ut från mentalsjukhusen eller fängelser... För att nån normie tror sig fatta att psykopater faktist är sköna, totalt ovetande om psykopaternas plan.

De flesta människor jobbar hårt med att förlora sina själar genom att hardcore synda med de sju dödlig synderna dagligen... Speciellt Jockiboi, och Rask, vars liv och kanaler kretsar runt de sju dödliga synderna.
Och alla som har öppna förhållanden eller testar att vara swingers hör numera, för autister då som du nämnt innan, till denna kategori…
Det är ju bättre att vara otrogen bakom ryggen än att ha det, tycker väl alla?
Det är förresten lite ironiskt att du själv uppvisar en del autistiska drag, som att se allt väldigt svart-vitt och att fastna i något och sedan upprepa det i oändlighet. Det kan vara tågtidtabeller, Bingolotto (https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Onz66k/kungliga-biblioteket-alexander-far-inte-forska-om-bingolotto) eller…”autister och psykopater”.
Inte för att det är något fel i det, jag har själv sådana tendenser, men det blir ju lite roligt…

Men jag håller med dig om att Jockiboi och Rask lever efter de sju dödssynderna, detta har användaren StorTuffBiker också konstaterat i Rask-tråden, med en lång och rolig förklaring.
Sök i den tråden på ”dödssynderna”.
Senast redigerad av mephedron 2026-06-03 kl. 20:46.
Citera
2026-06-03, 22:02
Medlem
Ludans avatar
Fru Medvikt har lagt upp målnumret till handlingarna som gäller stämningen. Jocke har ju stämt dom för tröjorna. Bara att beställa hem skiten i morgon

PMT 8051-26
Senast redigerad av Ludan 2026-06-03 kl. 22:23.
Citera
2026-06-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Fru Medvikt har lagt upp målnumret till handlingarna som gäller stämningen. Jocke har ju stämt dom för tröjorna. Bara att beställa hem skiten i morgon

PMT 8051-26
Hoppas det inte kommer störa jockibois Umeåspelning allt för mycket, han har ju svårt att hålla takten som det är. Gissar att Stefan Hallgren kommer hålla på handlingarna tills efter helgen. Men det är ju inte otänkbart att tex skilleras fortsätter på följetongen om handlingarna. Att Jocke inte kommer titta finns inte på kartan. Han måste.
Citera
2026-06-03, 22:58
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Hoppas det inte kommer störa jockibois Umeåspelning allt för mycket, han har ju svårt att hålla takten som det är. Gissar att Stefan Hallgren kommer hålla på handlingarna tills efter helgen. Men det är ju inte otänkbart att tex skilleras fortsätter på följetongen om handlingarna. Att Jocke inte kommer titta finns inte på kartan. Han måste.

Det kommer han. Jag tror det finns en hel del gottigott att läsa om hur Jocke anser sig ha rätt att tysta folk och även trakassera dom med DM och hot
Citera
2026-06-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Det kommer han. Jag tror det finns en hel del gottigott att läsa om hur Jocke anser sig ha rätt att tysta folk och även trakassera dom med DM och hot
Säkert. I någon av upplagorna ville ju Jocke och Astra ha namn och adresser till alla tillverkare, distributörer "och andra som hanterat produkterna" eller vad det var. Tolkar det som att de tror att de kan få tingsrätten att kräva in en lista med namn på bla köpare? Jag kanske överdriver bara för att jag vet hur störd jockiboi är, men minns att jag tolkade så när det lästes upp i en av skilleras videor i alla fall. Minns tyvärr inte vilken, tredje?

Så det vore väl rimligt att visa varför det är en dålig idé. Han hotade väl någon nageltjej (smink?) för att hon suttit med Linnéa i en tiktoklive. Även om det är roligt att tänka på vad han hade skrivit till tryckeriet som haft mage att trycka upp "Jockiboi? - Nej Tack!" på en jävla tröja, men de som jobbar där hade kanske inte varit lika roade.

"Jag ser att ni har satt mitt varumärke och goodwill på en T-shirt. Skulle ni vilja träffa mig och mitt jätteriktiga prosuktionsbolag In Your Dreams Media få träffa er och visa våra bevis? Jag har nämligen teknisk data på att ni har skickat tröjor och dessutom låtit folk lägga virtuella produkter i sina varukorgar!

Hallå????

Varför svarar ni inte? Jag har starka bevis på att ni begått åtalsunderlåtelse emot mig som person trots att jag har en närstående som är sjuk! Är ni inte kloka i huvudet?

SVARA!!

Varför går ni inte ut med att Jocke är kär i er?
Citera
2026-06-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Säkert. I någon av upplagorna ville ju Jocke och Astra ha namn och adresser till alla tillverkare, distributörer "och andra som hanterat produkterna" eller vad det var. Tolkar det som att de tror att de kan få tingsrätten att kräva in en lista med namn på bla köpare? Jag kanske överdriver bara för att jag vet hur störd jockiboi är, men minns att jag tolkade så när det lästes upp i en av skilleras videor i alla fall. Minns tyvärr inte vilken, tredje?

Så det vore väl rimligt att visa varför det är en dålig idé. Han hotade väl någon nageltjej (smink?) för att hon suttit med Linnéa i en tiktoklive. Även om det är roligt att tänka på vad han hade skrivit till tryckeriet som haft mage att trycka upp "Jockiboi? - Nej Tack!" på en jävla tröja, men de som jobbar där hade kanske inte varit lika roade.

"Jag ser att ni har satt mitt varumärke och goodwill på en T-shirt. Skulle ni vilja träffa mig och mitt jätteriktiga prosuktionsbolag In Your Dreams Media få träffa er och visa våra bevis? Jag har nämligen teknisk data på att ni har skickat tröjor och dessutom låtit folk lägga virtuella produkter i sina varukorgar!

Hallå????

Varför svarar ni inte? Jag har starka bevis på att ni begått åtalsunderlåtelse emot mig som person trots att jag har en närstående som är sjuk! Är ni inte kloka i huvudet?

SVARA!!

Varför går ni inte ut med att Jocke är kär i er?

Ojoj. Om Domstolen kräver ut namnen på alla som köpt tröjor så är jag en av de som åker dit😱

Inte särskilt brydd över det, dock. Vi har alla all rätt att utrycka vad vi tycker om självaste Jockiboi. Älskar att bära tröjan då den leder till konversation. Jag hoppas, innerligt, att medviktarna inte får några monetära negativa konsekvenser pga detta. De är viktigare än någonsin i dagens samhälle där alla kritiker försöker tystas!
Citera
2026-06-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Ojoj. Om Domstolen kräver ut namnen på alla som köpt tröjor så är jag en av de som åker dit😱

Inte särskilt brydd över det, dock. Vi har alla all rätt att utrycka vad vi tycker om självaste Jockiboi. Älskar att bära tröjan då den leder till konversation. Jag hoppas, innerligt, att medviktarna inte får några monetära negativa konsekvenser pga detta. De är viktigare än någonsin i dagens samhälle där alla kritiker försöker tystas!
Skulle tro att köpare skyddas ab GDPR så det är nog ingen risk. Men bra att poängtera at det finns flera anledningar att inte lämna ut den typen av uppgifter till den hårtransplanterade stalkern. Usch.
Citera
2026-06-04, 10:35
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Genomlidit kurragömma videon bara för att studera jocki. Han ser helt psykstörd ut. Vilka hatiska psyk blickar han ger alla. Alltså det är så obehagligt hur Jocki står o stirrar med kolsvarta hatiska ögon på sina stackars deltagare. Ansiktet o ögonen bara LYSER HAT.
Citera
2026-06-04, 11:03
Medlem
Ludans avatar
Nu har jag mailat Stockholms Tingsrätt och bett om handlingarna gällande stämningen. Om någon här kommer före så lägg gärna ut. Kan tänka mig att Jocke gått all in efter att dom första ansökningarna blev dissade. Kanske ringde han upp och grät en stund, kanske han bad dom om att titta på dokumentären Ett övergivet barn eller läsa boken Monster. Vem vet, kanske han till och med berättade om hur uppskattad och stor han är som vunnit en massa priser och är "Jävligt Rik"
Oavsett tror jag det blir en spännande läsning der merparten troligen inte ens handlar om tröjorna
Citera
2026-06-04, 11:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna

Varumärkesintrång är ingen bra metod.

Dom kunde ha skrivit Jockäboi istället, för huvudsaken är väl att du som köper tröjorna vet att det är Jockiboi som kallas Jockäboi.
Då hade inget intrång begåtts, men tröjorna hade varit "lika roliga" ändå.

Intrånget begås när ett skyddat ord används för att tjäna pengar, fast ägaren har patent på ordet och rätt att tjäna alla pengar på det.

Sjukt att folk gick i den där fällan så många ggr.

Nej, Jockiboi blir inte ledsen när folk kallar han Jockiboi, men han sa det för att idioter som Medvikt ska använda ordet för att tjäna pengar medans dom tror att Jockiboi blir ledsen.

Det var och är en fälla som Jockiboi skapade åt sina fiender.
Citera
2026-06-04, 11:24
Medlem
Ludans avatar
Citat:

Dom kunde ha skrivit Jockäboi istället, för huvudsaken är väl att du som köper tröjorna vet att det är Jockiboi som kallas Jockäboi.

Intrånget begås när ett skyddat ord används för att tjäna pengar, fast ägaren har patent på ordet och rätt att tjäna alla pengar på det.

Nej, Jockiboi blir inte ledsen när folk kallar han Jockiboi, men han sa det för att idioter som Medvikt ska använda ordet för att tjäna pengar medans dom tror att Jockiboi blir ledsen.

Hur kan Jockiboi vara ett problem? Det är ju tio år sedan han lämnade det namnet och blev Joakim Lundell med hela folket. Att någon gör tröjor där det står Jockiboi Nej Tack är ju helt i Jockes linje. Inte förtal eller vad han nu har hittat på

Jag har fått allt material skickat till mig från TR men fy fan va stort. Jocke har tagit med varenda tröja, skärmdumpar från hans s.k framgångar och Årsredovisning osv osv. Kommer inte lägga upp något här, ni får själva ta ut det om ni är intresserade. Det lilla jag läst hittils visar bara att Jocke är långt sjukare än jag någonsin trodde. Medviktarna har i alla fall lagt till en del hotmeddelanden som Jocke skickat. Som för att visa för TR att Jocke vill tysta alla. Skall läsa vidare
Senast redigerad av Ludan 2026-06-04 kl. 11:31.
Citera
2026-06-04, 11:36
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Tror du att de tjänar pengar på att sälja t-shirts förr 200 kr?

Det är ju ett självkostnadspris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in