2026-06-03, 20:30
Avslutad
Det var två indiska poliser så det är väl inte så konstigt.
Citera
2026-06-03, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, självklart är det inte den religiösa knivens skull - vapen är aldrig själva problemet - det är dem som väljer att använda dem, som är det. Men, jag ville bara visa på just den särbehandling du nu själv tar upp. Varför skall just EN religiös grupp få gå beväpnad, ÖPPET, i samhället. It makes no sense what so ever... Det är bara polis och militär som skall åtnjuta denna makt. Allt annat är enkom FEL! Bara ett i raden av skeva beslut och lagar/regler som tagits i favör för minoriteters skull. Invällare skall fan i mig ta seden dit dem kommer och stå med mössan i hand - värdfolket skall inte behöva göra det! Det är en sådan sjuk och omvänd värld vi lever i och det är pga. den förbannade kultur- och extremvänstern det ser ut som det gör - ivrigt påhejade av i princip alla inom HBTQ-rörelsen, wokeister, feminister, från liberaler till moderater, med IQ- badboll. Jag blir rosenrasande när jag tänker hur detta tillåtits växa fram. Att vi inte ser fler vansinnesdåd från högersidan är ett bevis på enorm återhållsamhet och kontroll - tyvärr, får jag väl tillägga...

Nu gled jag ut, sorry - mitt vrede tog överhanden...

Denne Henry Nowak hoppas jag kan bli startskottet på något som jag eftersöker ovan. Embryot har redan sett dagens ljus och bara hoppas vissa rörelser kan erhålla momentum iom. denna tragiska händelse - det är endast så denne kan få upprättelse. Poliserna skall alla entledigas och sättas bakom lås och bom. Stramer som högsta hönset bör avgå som varit med och tillåtit detta vansinne som framvuxit under sådan lång tid. Mången politiker i mången länder har blod på sina händer, så också abnormt mången väljare och medlöpare!

USCH!!!

Vårt folk gillar ordning och reda. Vi förstör inte våra egna städer för orättvisor. Jag tycker vi ska fortsätta hålla högt i tak och inte sänka oss till andras nivå. Börjar vi ta till våld kommer vi definitivt förlora då fienden har infiltrerat all media och höga maktpositioner, de kommer måla upp oss som något ännu värre än vad de redan nu sprider i media och skolor hos andra grupper.
Citera
2026-06-03, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smike
Någon som snappat upp namnen på de båda poliser som låg bakom Henry Nowaks död? De borde inte få en lugn stund innan de förhoppningsvis, men troligtvis inte, får livstids fängelse. Jämför med Derek Chauvin, som egentligen bara gjorde vad han tränats för. Halvt om halvt hoppas jag att Donald Trump benådar honom det sista han gör som president, även om det inte vore bra för hans efterträdares kampanj.

Jag har definitivt besökt Storbritannien för sista gången. Uppenbart att de kommande decennierna kommer att handla om raskrig - och det är inte den vite mannens fel.

Vi befinner oss tyvärr i ett raskrig mot vår vilja ja. Den som har insikt vet vilka som ligger bakom.
Citera
2026-06-03, 21:00
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Vårt folk gillar ordning och reda. Vi förstör inte våra egna städer för orättvisor. Jag tycker vi ska fortsätta hålla högt i tak och inte sänka oss till andras nivå. Börjar vi ta till våld kommer vi definitivt förlora då fienden har infiltrerat all media och höga maktpositioner, de kommer måla upp oss som något ännu värre än vad de redan nu sprider i media och skolor hos andra grupper.

Att springa runt som kaosbabbar och förstöra en massa fyller ingen funktion.

Jag kan däremot säga att om någon skulle skada mina barn finns det ingen gräns för hur långt jag skulle gå för att skipa rättvisa från mitt perspektiv.
Citera
2026-06-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Att springa runt som kaosbabbar och förstöra en massa fyller ingen funktion.

Jag kan däremot säga att om någon skulle skada mina barn finns det ingen gräns för hur långt jag skulle gå för att skipa rättvisa från mitt perspektiv.

Ja där går gränsen även för mig. Men det blir då ett personligt livsuppdrag. Inget som en grupp behöver bränna upp en stad för. Och den enda som tar fallet om något går snett är jag själv.
Citera
2026-06-03, 21:22
Medlem
Dessa javla fega poliser ska ställas inför rätta
De gjorde FEL punkt slut.
De har behandlats med silkesvantar tills nu när filmen är ute
Sen ska de aldrig jobba som poliser eller ha med människor att göra

Minne Henri Nowak
Låt inte hans död glömmas🕊
All styrka och kärlek till familjen❤️‍🩹
Pappan höll ett gripande tal
Citera
2026-06-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Ja där går gränsen även för mig. Men det blir då ett personligt livsuppdrag. Inget som en grupp behöver bränna upp en stad för. Och den enda som tar fallet om något går snett är jag själv.
Har du sett filmen?
Citera
2026-06-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjabolito
Det var två indiska poliser så det är väl inte så konstigt.
Nej
Citera
2026-06-03, 21:26
Medlem
Filmen är daterad till december 2025.

Hur kommer sig att det kommer ut först nu i juni 2026?
Citera
2026-06-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Hittar ingen tråd om det här, men borde uppmärksammas:

En brittisk ung man blir knivmördad av en Sikh. Lustmord av en Sikh är vad jag tror det handlar om.

https://www.youtube.com/watch?v=_UCGP45ZNnU

Det är ett gigantiskt mysterium för mig - att inte en befolkning tappar det totalt när en ung man blir mördad på det här viset. Man bara går vidare med livet. Vafan det är ju helt bisarrt. Likadant i Sverige tänk alla stackars flickor och kvinnor som blivit våldtagna och mördade av invandrare. Folk som inte skulle varit där från första början. Verkligen så sjukt för mig att folk bara accepterar detta och låter det fortgå.
Tack för du tog upp det här
Det är svensk media som varit tysta
Har iof inte varit mkt i Storbrittanien heller men ändå puttrat..
NU är det ute och fy fn jag mår illa
De har STORA problem faktisk mer än Sverige.
Tänk att Sikherna lyckats få igenom att de får bära kniv pga religiösa skäl

Omg

Vila i frid unge man Henri
Vi står bakom din familj hoppas de kan starta stiftelse eller liknande
Hans liv ska inte vara förgäves
Citera
2026-06-03, 21:31
Medlem
Inga fackeltåg på torg ifrån vänstermupparna om ”I can’t breathe”?

Nä, just det brottsoffret var ju inte svart.
Då räknas hans liv inte.

Vänstersmuts.

#justice4henrynowak
#justice4irynazarutska
Citera
2026-06-03, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smike
Någon som snappat upp namnen på de båda poliser som låg bakom Henry Nowaks död? De borde inte få en lugn stund innan de förhoppningsvis, men troligtvis inte, får livstids fängelse. Jämför med Derek Chauvin, som egentligen bara gjorde vad han tränats för. Halvt om halvt hoppas jag att Donald Trump benådar honom det sista han gör som president, även om det inte vore bra för hans efterträdares kampanj.

Jag har definitivt besökt Storbritannien för sista gången. Uppenbart att de kommande decennierna kommer att handla om raskrig - och det är inte den vite mannens fel.

De två poliserna påstås heta Tristan Parsons och Christi Smith. Det är nog svettigt för dem just nu, vilket inte är mer än rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in