2026-06-03, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Han blir mer och mer instabil för varje dag som går. Tycker synd om hans familj, de måste känna sig så hjälplösa

Ja han är nog inte så lätt att ha och göra med, och dom är nog ganska oroliga när han blir så manisk och tom pratar om självmord osv på sin youtube kanal

Sen så fattar man ju också att det kanske inte är så lätt att bara åka ner dit för att hjälpa han, för då hade han ju skärpt till sig i typ 2 veckor, sen varit samma visa igen

Och hans familj har ju säkert jobb osv så man kan inte bara åka ner till Vietnam hur som helst för att vara barnvakt till sitt 30 åriga barn/bror
Citera
2026-06-03, 18:07
Medlem
Senaste BOB var inte så bra. Det måste bli mer extremt och mer sjuka ljud och allt.
Mer komedi!
Fast cringe var det.
Citera
2026-06-03, 18:13
Medlem
I senaste videon sa han att han "valt bort att ha flickvän"
Men i varannan video sitter han o bölar om att han har allt han kan önska sig utom flickvän och familj, dessutom med tårar i ögonen säger han det!
Vet han själv om vad han säger i sina videos egentligen?! Det är ny story och krasch varannan vecka!
Sen att han rättfärdigar att knulla prostituerade får mig att spy! "Win win alla blir glada och nöjda" Han sträcker på sig när han säger det stolt! Fucking looser
Förståndshandikappad!
Citera
2026-06-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
I senaste videon sa han att han "valt bort att ha flickvän"
Men i varannan video sitter han o bölar om att han har allt han kan önska sig utom flickvän och familj, dessutom med tårar i ögonen säger han det!
Vet han själv om vad han säger i sina videos egentligen?! Det är ny story och krasch varannan vecka!
Sen att han rättfärdigar att knulla prostituerade får mig att spy! "Win win alla blir glada och nöjda" Han sträcker på sig när han säger det stolt! Fucking looser
Förståndshandikappad!

Killen har tyvärr inte många hjärnceller så man ska väl inte bli förvånad när han inte har koll på saker och ting som han säger.
Citera
2026-06-03, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Senaste BOB var inte så bra. Det måste bli mer extremt och mer sjuka ljud och allt.
Mer komedi!
Fast cringe var det.

Haha folk verkar gilla olika, men ska se till att nästa blir mer i din smak, men var ej rädd för att såga mitt skit uppskattar feedback faktiskt!
Citera
2026-06-03, 18:41
Medlem
Citat:
Försökte lägga upp på Reddit men vet inte om det godkänns
Vi måste kämpa för att sprida benjoos lära
Inlägget väntar på moderatorgodkännande.
Man kanske måste varit medlem ett tag?

Reddit är så sick gay alltså, ska försöka ikväll igen lol
Citera
2026-06-03, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Reddit är så sick gay alltså, ska försöka ikväll igen lol

Vore kul om Benjoos retardness blev världskänt
Citera
2026-06-03, 19:21
Medlem
Citat:
Vore kul om Benjoos retardness blev världskänt
Jag vill se Greg Doucette göra en video på benjoo, men det blir nog inte föränn han kanske trillar av pinnen
Citera
2026-06-03, 19:30
Medlem
Blir spännande imorgon e rätt säker på att vi får en video av benjoo där bob tas upp!

Surar han så har vi inspelat att han säger att det är fritt fram bara det ej är ai, vilket det ej är
Citera
2026-06-03, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Blir spännande imorgon e rätt säker på att vi får en video av benjoo där bob tas upp!

Surar han så har vi inspelat att han säger att det är fritt fram bara det ej är ai, vilket det ej är

Tar han upp BOB eller gör en reaktionsvideo så kommer han bara sitta och pausa hela tiden och svamla om vilka härskartekniker som används mot honom, hur skaparen av BOB vill honom illa osv osv

Han kommer titta i 2-3 minuter sen göra en halvtimmes utläggning om det, han har blivit så jävla tröttsam nyligen
Citera
2026-06-03, 20:09
Medlem
Ramlade över denna videon nyss

https://youtu.be/mdkNca3q688?t=191
Citera
2026-06-03, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
Ramlade över denna videon nyss

https://youtu.be/mdkNca3q688?t=191

Benjo 2020: "Jag tror jag kommer se ut som en bodybuilder om några år. När jag går förbi på gatan kommer jag inte längre se ut som någon som tränar. Jag kommer nog faktiskt se ut som en bodybuilder om några år. Så att man tvekar liksom inte."

Laos-vietnamesiska gränskontrollanten till Benjo 2026: "Have you transitioned, are you a transexual man?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in