2026-06-03, 20:22
Medlem
Slog mig på knäna av skratt när jag läste detta i Aftonbladet. Trodde skitnödigheten var över.

Vi betalar för SVT vare sig vi vill eller inte via skattsedeln numera.
Citera
2026-06-03, 20:28
Medlem
Akacia2050s avatar
Nick Alinia är ju bara tråkig och obegåvad. Går runt och trackaserar nån autistisk person på en allmän sammankomst och hänger ut honom.

Ska SVT försöka vara politiskt neutrala genom att bjuda in sd-troll på bästa sändnings tid?

1000 inlägg Woho! c:
Citera
2026-06-03, 20:30
Avslutad
Nick är verkligen inte extrem på något sätt, det är en vanlig kille med sunft förnuft.

Att vänstern kallar honom diverse för att han inte håller med om deras grupp-psykoser säger mer om vänstern. Terrorist-parti.
Citera
2026-06-03, 20:33
Medlem
howdie11s avatar
Klart folk kan hoppa av om en nazist ska vara med.
Citera
2026-06-03, 20:41
Medlem
Har dom inga argument eller vad handlar det om?
Citera
2026-06-03, 20:43
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AI-2000
- invandrare för svenskar[/b] vilket har fått vänstern att gå fullständigt i taket. Paneldeltagaren Julia Frändfors hoppar av programmet, och säsongen, efter att Nick blivit inbjuden.

Yes !

Nu vet jag inte vem Frändfors är , men att hoppa av för en mes som Alinia , måste betyda att det är djupt personligt . fegisar lämnar planhalvan på walk over. Det tackar vi för. Gumman ska inte behöva jobba upp sin puls och kanske åka på en okotrollerat panikattack. Så, bar där. Stanna hemma, men för fan LÅT BLI ATT GÖRA EN GREJ AV DET . Din fega subba
Citera
2026-06-03, 20:50
Avstängd
Kan någon förklara för mig vem Nick Alinia är och varför han, åtminstone enligt vissa, är världens hemskaste person?
Citera
2026-06-03, 20:55
Medlem
Är så jäkla larvigt att expressen o alla möjliga medier ska beskriva honom som högerextrem.. har du normala åsikter så är du högerextrem.... expressen länkar till expo... haha vilket skämt, hade dom skrivit i artikeln vänsterextrema expo så hade jag ändå kunnat ge lite respekt till expressen..
Citera
2026-06-03, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Klart folk kan hoppa av om en nazist ska vara med.

Så otroligt urvattnat att kalla folk för nazister bara för att dom inte är lika vänsterbliven(efterbliven) som dig själv.
Citera
2026-06-03, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstkuk
SVT bör givetvis läggas ner. Vi ska inte betala för vänster-propaganda.

” de grupper som misstror public service misstror även andra män-
siskor, myndigheter, forskning.”

Inte min åsikt, citerade bara en färsk text i Journalisten

https://www.journalisten.se/fordjupning/mediekritiken-har-blivit-politisk-redaktionerna-har-stoppat-huvudet-i-sanden/
Citera
2026-06-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babiankuken
Så otroligt urvattnat att kalla folk för nazister bara för att dom inte är lika vänsterbliven(efterbliven) som dig själv.

De håller på så i t ex USA också. Kallar meningsmotståndare för nazister. Börjar bli banalt.
Citera
2026-06-03, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga
” de grupper som misstror public service misstror även andra män-
siskor, myndigheter, forskning.”

Inte min åsikt, citerade bara en färsk text i Journalisten

https://www.journalisten.se/fordjupning/mediekritiken-har-blivit-politisk-redaktionerna-har-stoppat-huvudet-i-sanden/

Du länkar till en journalist som uttrycker sina känslor. Bra källa!

Public service i Sverige är uppenbart vänster-vridet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in