2026-06-03, 17:43
Medlem
Men det kan ju omöjligt vara "en kort film". Känns som varenda gång man läser om dessa pedofiler har de 200000+ bilder osv
Citera
2026-06-03, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
SD sticker ut just nu på grund av Rubbestads position och partiets hårda linje mot sexualbrott, vilket gör hyckleriet extra tydligt.

Körigt i kulturkriget nu.
https://imgur.com/a/HsuRmNK
Citera
2026-06-03, 17:53
Medlem
smickras avatar
Lever han fortfarande?
Citera
2026-06-03, 17:57
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovikkastrumpa
Körigt i kulturkriget nu.
https://imgur.com/a/HsuRmNK
HT24?

Är detta inte en gammal affisch innan MR blev avslöjad som pedofil?
Citera
2026-06-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Lever han fortfarande?
Han ska nog inte vistas ensam långa stunder iaf.
Citera
2026-06-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
HT24?

Är detta inte en gammal affisch innan MR blev avslöjad som pedofil?

Korrekt.
Citera
2026-06-03, 18:04
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Korrekt.
Michael Rubbestad ger lite Kapten-klänning-vibbar när han reser runt på turné som en godhetsknarkare och föreläser om feminism men är pedofil i smyg.
Citera
2026-06-03, 18:06
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McJesus
Men det kan ju omöjligt vara "en kort film". Känns som varenda gång man läser om dessa pedofiler har de 200000+ bilder osv

Tveksamt att USA skulle reagera och agera på en film. Kan gissa att det beror på hur grovt materialet är i sådana fall. men jag kan för lite om hur de arbetar.
Senast redigerad av Fleavmoe 2026-06-03 kl. 18:23.
Citera
2026-06-03, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Michael Rubbestad ger lite Kapten-klänning-vibbar när han reser runt på turné som en godhetsknarkare och föreläser om feminism men är pedofil i smyg.

Tack, det var nog det jag var ute efter - godhetsknarkandet skaver som fan.
Citera
2026-06-03, 18:09
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Lever han fortfarande?

Citat:
Han ska nog inte vistas ensam långa stunder iaf.

Enligt Michael Rubbestads bekännelsemotion är självmordstankar aldrig långt bort för sexmissbrukaren (MR själv.)

Ur MRs sexmotion:
Den känslomässiga inverkan hos nära anhöriga till den sexberoende liknar det som sker vid fysisk otrohet. Sambon eller partnern kan uppleva förlust av självrespekt, djupa känslor av smärta, svek, övergivenhet, ödeläggelse av relationen, ensamhet, skam, isolering, förödmjukelse och svartsjuka. Som ett resultat av detta påverkas ofta sexlivet i en relation negativt. De vanligaste negativa konsekvenserna på det personliga planet är ångest, depression, skuld, skam, ensamhet, isolering, självmordstankar eller självmords­försök och utbrändhet.
Rådet att MR; inte ska vistas ensam är omtänksamt då de som tar livet av sig ofta isolerar sig innan. Dumpen är bra på sånt här, så hjälp finns även för MR.
Citera
2026-06-03, 18:13
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Tack, det var nog det jag var ute efter - godhetsknarkandet skaver som fan.
Bakom då tomma ögonen över MRs mörka ringar gömmer sig en man besatt av att tänka på övergrepp på barn och spara dokumentation av dessa i sin telefon.

MR är ingen riktig trivselgubbe således.

Vi får innerligen hoppas att MR inte åker på turné för att läsa sagor för barn i barnbibliotekens insynsskyddade sagogrottor.
Citera
2026-06-03, 18:13
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bortamatchen
Som du beskriver det så är barnäktenskap ok. Eftersom det är lagligt där det sker. I många länder är tecknad barnporr laglig. Är det ok eller inte enligt dig?

Nej, inte alls. Min moral/etik befinner sig ingen annan plats än den de flesta av oss känner...
Att andra länder har en annan syn på det kan vi ha en mening om (Det har vi, därför är det fler och fler som ser demografiska ändringar som ett akut hot !), men om vår egen "moral/etik" svänger ?
Då villle det stå i annat ljus. (De flesta vet att vi själva har ändrat vår syn på mycket och mångt genom åren, till det bättre enligt mig.)

Läs inlägget jag svarade på igen, och tänk över det en extra gång, det är inte jag som är förvirrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in