2026-05-30, 10:52
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Isåfall gissar jag att det är denna...
här står det att hon jobbat på förskola...
Misstänkt pysslande med kompisars barn😇
Citat:
På fritiden brukar jag pyssla med mina djur, vara barnvakt åt kompisars barn och baka.
Citera
2026-05-30, 11:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Mjo, man undrar ju lite vad som skett. Handlar det om små barn eller större...?
Citera
2026-05-30, 13:28
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad

Citat:
På fritiden brukar jag pyssla med mina djur, vara barnvakt åt kompisars barn och baka.
https://www.yepstr.com/se/yeppar/a/alice_bengtsson_3pBrMNS1n8

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mjo, man undrar ju lite vad som skett. Handlar det om små barn eller större...?
"Barnvakt" indikerar väl under den sexuella myndighetsåldern på 15 år om det alls är kompisarnas barn som misstänkts ofredats/våldtagits. 15 åringar och över behöver väl inte vaktas som yngre barn - gissar jag.
Senast redigerad av Taggad 2026-05-30 kl. 13:42.
Citera
2026-05-30, 17:02
Medlem
Kebabkas avatar
Hur säkra är vi på att tjejen som länkas här i tråden verkligen är personen som har häktats?
Citera
2026-06-03, 12:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
En 23-årig kvinna åtalas misstänkt för sexuellt ofredande mot barn samt våldtäkt mot barn

Citat:
I höstas uppges kvinnan sexuellt ofredat en 11-åring då hon kysst honom med tungan, men även fått pojken att ta henne på låret.

Citat:
Åtalet gäller även våldtäkt mot barn, något som ska ha inträffat förra våren. Enligt stämningsansökan har kvinnan då haft oralsex med en 14-årig pojke
https://www.helagotland.se/nyheter/gotland/artikel/ung-kvinna-atalas-nu-misstanks-for-valdtakt-mot-barn/r350qxxj (betalarikel)
Citera
2026-06-03, 13:21
Medlem
Kebabkas avatar
https://www.sverigesradio.se/artikel/kvinna-atalas-for-sexbrott-mot-barn-ska-ha-valdtagit-14-aring

Citat:
En ung kvinna misstänks ha våldtagit en pojke och sexuellt ofredat en annan på norra Gotland förra våren.
Enligt åtalet ska kvinnan, som är i 25-årsåldern, ha haft oralsex med en 14-årig pojke. Som bevisning lyfter åklagaren fram en lista som kvinnan haft i sin telefon på namn och ålder på de personer hon haft sexuellt umgänge med.
Kvinnan är också misstänkt för sexuellt ofredande mot en 11-årig pojke, en händelse som ska ha filmats av en annan pojke och skickats vidare.

Undrar om det handlar om en tjej med IF som mentalt är på en tonårings ”nivå” intellektuellt och kommer bättre överens med barn..?
Naturligtvis kan kvinnor va trashiga och ondskefulla och pedofiler, sexförbrytare, hebefiler osv, det är jag medveten om.

Är den åtalade kvinnan verkligen tjejen som länkats tidigare i tråden?

Jävla kaos-trash-ö vi bor på.. peddon i varje hörn….
Citera
2026-06-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka

Kan inte annat än hålla med. Fan värre än vanligt med peddon och sexbrott hör just nu
Citera
2026-06-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabka
https://www.sverigesradio.se/artikel/kvinna-atalas-for-sexbrott-mot-barn-ska-ha-valdtagit-14-aring

Undrar om det handlar om en tjej med IF som mentalt är på en tonårings ”nivå” intellektuellt och kommer bättre överens med barn..?
Naturligtvis kan kvinnor va trashiga och ondskefulla och pedofiler, sexförbrytare, hebefiler osv, det är jag medveten om.

Är den åtalade kvinnan verkligen tjejen som länkats tidigare i tråden?

Mörkertalet är otroligt stort. Bara en droppe som kommer till polisens kännedom på ön.
Citera
2026-06-04, 03:15
Medlem
Wrossmols avatar
Kommer mer och mer såna här nyheter om kvinnor som är peddon. Verkar vara väldigt utbrett, mörkertalet är nog enormt. Är väl nån idé som varit att kvinnor kan inte göra sånt här.
Citera
2026-06-04, 09:41
Medlem
Citat:
I höstas uppges kvinnan sexuellt ha ofredat en 11-åring då hon kysst honom med tungan, men även fått pojken att ta henne på låret.
Citat:
Åtalet gäller även våldtäkt mot barn, något som ska ha inträffat förra våren. Enligt stämningsansökan har kvinnan då haft oralsex med en 14-årig pojke. Enligt vittnen ska kvinnan ha känt till att pojken bara var 14 år gammal.

14-åringen sägs ha berättat om händelsen för bland annat sin bror, och har enligt vittnesuppgifter mått väldigt dåligt efter det inträffade.
Så nu kan ni sluta det här BSet om att unga pojkar älskar att ha sex med vuxna kvinnor och inte mår dåligt av det.
Citat:
Som bevisning finns bland annat en lista över personer som kvinnan ska ha haft sexuellt umgänge med, där det efter varje namn även står vilket år personen är född.
Ni kan nu också sluta prata som att kvinnan är ett offer som blivit tvingad eller manipulerad till detta för det är uppenbarligen inte heller fallet!
https://www.helagotland.se/nyheter/gotland/artikel/ung-kvinna-atalas-nu-misstanks-for-valdtakt-mot-barn/r350qxxj?ref_source=push

Vidrig människa hon är.
Hur säker är personen som släppte namnet i tråden att det är hon?
Kan någon få tag i FUP nu när hon åtalas eller hur funkar de där?
Citera
2026-06-04, 11:11
Medlem
Kebabkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrossmol
Kommer mer och mer såna här nyheter om kvinnor som är peddon. Verkar vara väldigt utbrett, mörkertalet är nog enormt. Är väl nån idé som varit att kvinnor kan inte göra sånt här.

Det är också vad psykiatern och forskaren Christoffer Rahm hävdar; förvånansvärt hög andel av alla våldtäkter av minderåriga begås av kvinnor och mörkertalet är nog ganska högt. Det handlar inte om några 50 % men definitivt mer än vad vi trott.

Vi brukar inte tänka på kvinnor som förövare oavsett vilken typ av brott eller ondska det handlar om, pga våra föreställningar om kvinnor som mer goda, omhändertagande och mindre benägna att använda våld (vilket sexuella övergrepp faktiskt räknas som).
Citera
2026-06-04, 19:20
Medlem
SirOnionKnights avatar
Hon har suttit häktad sedan 20 maj om jag förstått det rätt. Borde det inte ha varit en ny häktningsförhandling igår eller idag? Jag har inte läst något om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in