Det blev en bra spelkväll.
Vi funderade på Svea Rike, dagen till ära, men så blev det inte.
Vi dammade istället av ett par gamla fina spel som spelas på tok för sällan, Imhotep och Alhambra.
Sedan avslutade vi med Power grid, Spanien/Portugal.
Ett bra firande av internationella brädspels dagen.