2026-05-31, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Han är närmast manisk med sina visdomsord just nu på Instagram. Inte minst inlägget där han illa dolt jämför sig själv med David och Ester i bibeln. Det verkar på något sätt som att han ser sig själv som historiens mittpunkt. Det är som att han lider av någon slags Jerusalem-syndrom, trots att han inte befinner sig i Jerusalem.
Han lider av religiös trauma syndrom
Citera
2026-06-01, 08:49
Medlem
Ett scenario är att han växlar upp sin brottslighet och släpper alla förtöjningar, sätter sig tex som målvakt i 50 bolag och för tre gånger så många bilar. Plus bedrägerier förstås. Ett annat alternativ är någon form av kvalificerad vård. Jag är ju inte läkare, men så mycket har jag snappat upp att jag förstår att personlighetsstörningar inte klassas som psykiatrisk sjukdom och är mycket svåra att dämpa.

En tredje möjlighet är att han lyckas få till det med en äldre kvinna som har pengar.
Citera
2026-06-01, 12:11
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torulv
Ett scenario är att han växlar upp sin brottslighet och släpper alla förtöjningar, sätter sig tex som målvakt i 50 bolag och för tre gånger så många bilar. Plus bedrägerier förstås. Ett annat alternativ är någon form av kvalificerad vård. Jag är ju inte läkare, men så mycket har jag snappat upp att jag förstår att personlighetsstörningar inte klassas som psykiatrisk sjukdom och är mycket svåra att dämpa.

En tredje möjlighet är att han lyckas få till det med en äldre kvinna som har pengar.