Citat:
Ursprungligen postat av
MindYourOwn
Nej, jag ber undrar om män är medvetna om att kvinnor inte alls ser ut som dom gör ute publikt medans män ser mer ut som när dom vaknar på morgonen och jag undrar om det är rättvist att kvinnor får gå runt och dölja sina skavanker men män får leva med sina.
Du låter homofob för det andra, gubbe.
Det du uppmärksammar är att kvinnor är lögnare om hur de ser ut, att de är manipulativa. För det är syftet med smink, att ljuga och manipulera. Vilket samma kvinnor förnekar att syftet är!
Kvinnor gör för övrigt liknande saker med sina kroppar. Använder plagg som lyfter tuttarna, som klämmer ihop deras fett så kroppen ser fastare och mer hälsosam ut. De tar bort hår, inte av praktiska skäl som mäns skägg, utan för att se yngre och hårlösa ut. De ljuger således även om utseendet på sina kroppar. Men förnekar att de gör det.
Jag tror män är ärligare av naturen, och kvinnor är falska och manipulativa av naturen.
Om kvinnor inte ens har integritet och heder nog att stå för hur de ser ut på utsidan, då är de ännu värre på insidan, och lögnerna om hur de är inuti är 10 ggr värre.