2026-05-08, 22:16
Medlem
Vet inte vad du klassar som snygg men asså 154 lång typ liten kroppsbyggnad mer åt smal hållet . Zigenare e hon ju typ så ja helt ok inte så snygg snygg men absolut att hon ser bra ut men det inte så att du vänder huvudet på stan direkt
Citat:
Ursprungligen postat av Mixedup87
Låter ju fullkomligt magiskt!
Är hon lika snygg som man inbillat sig?
Citera
2026-05-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigtkomplicerad
Happyandhorny är riktigt bra om man respekterar hennes krav. Duktig på att ta den djupt i munnen
Hej!
Du verkar ha prövat runt en del. Bra recensioner.
Har du eller någon annan möjligen träffar en ” MissLela” som har en annons på rs.
Omdöme? Fejk?
Citera
2026-05-24, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunthersvan
Hej!
Har du eller någon annan möjligen träffar en ” MissLela” som har en annons på rs.
Omdöme? Fejk?

Detta är bara min känsla, men jag bedömer MissLeyla som fake. När man frågar henne om verifieringsbild så svarar hon inte, dock läser hon meddelandet.

Men om någon annan vet om hon är äkta och har träffat henne, så tar jag tillbaka min kommentar.
Citera
2026-05-25, 08:44
Medlem
Lilly har rea den veckan. Ni som varit där. Är det värt ett besök?
Citera
2026-05-27, 09:07
Medlem
Någon som har varit med Anastasia (@lovely, 33 år) från ST som kan förtydliga om hon är korkad i huvudet eller förstår inte engelska alls? Har frågat henne om priser, 1 h för 2500kr vilket låter helt rimligt. Men när man frågar om extra erbjudanden som OWO + COF så erbjuder hon inte alls, trots att det står i hennes j*vla annons. Varje fråga som man ställer till henne besvarar hon med "no" och inget annat.
Citera
2026-05-27, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunthersvan
Hej!
Omdöme? Fejk?

Nej. Har inte träffat MissLela. Lovingsex är, som det skrivits om innan, riktigt bra. BBW_Sandra och Onlyvanessa funkar inte för mig fast jag gillar rejäla bröst
Citera
2026-05-27, 19:29
Medlem
Duvetdom1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoidsforWin1412
Någon som har varit med Anastasia (@lovely, 33 år) från ST som kan förtydliga om hon är korkad i huvudet eller förstår inte engelska alls? Har frågat henne om priser, 1 h för 2500kr vilket låter helt rimligt. Men när man frågar om extra erbjudanden som OWO + COF så erbjuder hon inte alls, trots att det står i hennes j*vla annons. Varje fråga som man ställer till henne besvarar hon med "no" och inget annat.
90% säker på tjejerna ''ärver'' gamla konton. kollar man på folk som har skrivit omdömen så sparas tjejerna när dom skrev omdömet.
Citera
2026-06-02, 00:21
Medlem
Varning på denna tösen. Hon skickar en bild på en annan person som starkt påminner om en som rånar folk tillsammans med hennes familj.
Vill helst ha incalls (fast annonsen säger annat) annars blir det en stor summa i taxi avgift.
Hon har även flertalet raderade gästboksinlägg (MissLeyla).

Citat:
Ursprungligen postat av RoidsforWin1412
Detta är bara min känsla, men jag bedömer MissLeyla som fake. När man frågar henne om verifieringsbild så svarar hon inte, dock läser hon meddelandet.

Men om någon annan vet om hon är äkta och har träffat henne, så tar jag tillbaka min kommentar.
Citera
2026-06-03, 08:38
Medlem
Träffade Lilly under rean och det inget jag gör om. 0 inlevelse och bara massa gnäll. Inte ens värt 50 kr
Citera
2026-06-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt78
Varning på denna tösen. Hon skickar en bild på en annan person som starkt påminner om en som rånar folk tillsammans med hennes familj.
Vill helst ha incalls (fast annonsen säger annat) annars blir det en stor summa i taxi avgift.
Hon har även flertalet raderade gästboksinlägg (MissLeyla).

Fick en dålig feeling. Bilderna jag fick som verifiering var svåra att stå emot dock.

Men ett jävla tjatande på att boka osv.
Citera
2026-06-04, 21:37
Medlem
Ahh, låter som Jojo på ST. Har ofta rea men om du utnyttjar rean så blir hon förbannad. Du får ej prata, du ska bara utföra det snabbt och sticka eftersom du inte betalat för de andra tjänsterna (var tydlig med att fråga om det ingick innan vilket hon bekräftade).
Verkar ha kraftiga humörsvängningar.
Hon har dessutom raderat omdömen.

Citat:
Ursprungligen postat av Postamannen
Träffade Lilly under rean och det inget jag gör om. 0 inlevelse och bara massa gnäll. Inte ens värt 50 kr
Citera
2026-06-05, 08:26
Avslutad
Yes Miss Leyla ska ni hålla er långt borta ifrån kan jag berätta. Stämmer det som skrivs om henne.

MissMarocco tar den i alla hål och helt ok

Gnälliga Lilly har profil på HE där du ser hur hon ser ut

Natasha XX på HE- omg vilken skön ung kvinna

PrinsessanS är vacker och skön men hutlösa priser

Josy utanför Ystad är hyfsat nice

Lustig Flicka = Super nice

Luxerybarbie är absolut ett skönt ligg

Malmö_666 oxå en höjdare

Seductiveduo är grym. Fick även ta henne i analen

Har även fått till många träffar med kvinns som går under radarn och finns på en dejtingsida som det inte skrivs om här på fb
Senast redigerad av bratchbomba 2026-06-05 kl. 09:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in