Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Detta måste vara det töntigaste inlägget jag läst på länge.
Du vill ha en apa med låg IQ för att du själv har det. Kaka söker maka. Finns inget ”kan hantera mig” du menar orkar med dig för att du är jobbigt korkad.
Ingen kvinna med alla hästar hemma söker en idiot frivilligt. Du kan uppenbarligen inte få en normal kille och därför nöjer du dig med en apa.
Varför får aldrig jag såna här fina komplimanger

Jag är hur normal som helst för den som kan hantera mig
Det kan finnas många anledningar till varför någon söker sig till en kriminell person. En hel del kvinnor som är väldigt undergivna i sin natur har en tendens att göra det (för dom vill sannolikt bli beskyddade innerst inne och vill att någon automatiskt ordnar vissa saker bara). En hel del män påstår att kvinnor är undergivna i sin natur men jag vill nästan påstå motsatsen men att dom är undergivna när dom känner för att vara det (speciellt när dom känner sig trygga). Men det är bara mina personliga erfarenheter.
I övr så satsar jag på att skapa ett helt harem av kvinnor. Dels får jag status i "det vanliga patriarkala samhället" - dels impar jag på muslimerna. Cashen bara flödar in oxå så t om judarna blir impade.