2026-06-02, 20:58
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
De är väl de ca15% kvinnliga väljarna som röstar på SD

Självklart. Precis som det endast är WT-lowlife män som röstar på dem också.

Ovan är ironi - detta då jag känner flera 50-60 år gamla kvinnor som röstar SD. Dessa är högutbildade och välbärgade och gifta eller tidigare gifta med HVM-män. Jag skulle snarare säga att det är tatuerade feminister och vänsterkvinnor som dras till denna typ av män. Kvinnor som inte bara har en utan flera skruvar lösa.

// CC
Citera
2026-06-02, 22:25
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Kvinnor faller för män med hög status. Om mannen är kriminell eller laglydig är mindre viktigt.

Visst stämmer med med status principiellt. Men det är i väldigt begränsade kretsar, "orten", där kriminalitet möjligen ger status. För en helt normal svensk medelklasskvinna finns liksom inte detta som ens ett möjligt alternativ.
Citera
2026-06-03, 05:07
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Detta måste vara det töntigaste inlägget jag läst på länge.

Du vill ha en apa med låg IQ för att du själv har det. Kaka söker maka. Finns inget ”kan hantera mig” du menar orkar med dig för att du är jobbigt korkad.

Ingen kvinna med alla hästar hemma söker en idiot frivilligt. Du kan uppenbarligen inte få en normal kille och därför nöjer du dig med en apa.

Varför får aldrig jag såna här fina komplimanger
Jag är hur normal som helst för den som kan hantera mig

Det kan finnas många anledningar till varför någon söker sig till en kriminell person. En hel del kvinnor som är väldigt undergivna i sin natur har en tendens att göra det (för dom vill sannolikt bli beskyddade innerst inne och vill att någon automatiskt ordnar vissa saker bara). En hel del män påstår att kvinnor är undergivna i sin natur men jag vill nästan påstå motsatsen men att dom är undergivna när dom känner för att vara det (speciellt när dom känner sig trygga). Men det är bara mina personliga erfarenheter.

I övr så satsar jag på att skapa ett helt harem av kvinnor. Dels får jag status i "det vanliga patriarkala samhället" - dels impar jag på muslimerna. Cashen bara flödar in oxå så t om judarna blir impade.
Citera
2026-06-03, 06:33
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Visst stämmer med med status principiellt. Men det är i väldigt begränsade kretsar, "orten", där kriminalitet möjligen ger status. För en helt normal svensk medelklasskvinna finns liksom inte detta som ens ett möjligt alternativ.

Fast är det inte lite sånt här tänk då att "pengar luktar inte" hos en del, och snubbar som glassar med mycket deg (t.ex. på krogen) drar alltid till sig - framför allt yngre - kvinnor, och inte bara från orten. Det är i alla fall min uppfattning efter att både ha jobbat och sprungit ute mycket på krogen i stockholmsnatten. Visst, det är länge sen nu så jag är väl inte direkt uppdaterad.
Senast redigerad av halaltarzan 2026-06-03 kl. 06:47.
Citera
2026-06-03, 08:02
Medlem
Brallkillens avatar
Det är mer spännande för en del kvinnor att försöka fixa en man som hamnat snett i livet. De tror att bara deras kärlek ska göra att han förändras. Sen hör det nog till saken att kriminella män generellt är spännande för kvinnor eftersom de ses som farliga. Många kvinnor har tråkiga och enformiga liv så genom att bli tillsammans med en kriminell man blir tillvaron lite mer oförutsägbar och det "händer" lite.
Citera
2026-06-03, 08:23
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast är det inte lite sånt här tänk då att "pengar luktar inte" hos en del, och snubbar som glassar med mycket deg (t.ex. på krogen) drar alltid till sig - framför allt yngre - kvinnor, och inte bara från orten.

Så kan det ju vara, men trådens frågeställning gällde just kriminella män, och då får man väl anta att det innebär att kriminaliteten är känd för kvinnorna i fråga.

Och där menar jag att mycket få medelklasskvinnor, boende i normala områden, ens har någon direkt exponering för kriminella män - även om de så ville. Vilket jag inte tror.
Citera
2026-06-03, 10:03
Medlem
vill-va-anonym-vas avatar
Fler teorier?
Citera
2026-06-07, 22:45
Medlem
TrueDevils avatar
Finna 1000 tals trådar om detta.
Dessa kvinnor är samma skräp som sitter som ensamstående med flera olika pappor till barnen. Oftast är de besatta av neverkuk och tycker det är häftigt med kriminella tills de själva råkar illa ut.

Det är värsta sortens kvinnor och borde egentligen märkas precis som svenska kvinnor som knullar/knullat med negrer.
Citera
2026-06-08, 10:14
Medlem
Kleiners avatar
Att kvinnor idag inte kan skilja mellan en värdelös kriminell och en man som har integritet och sunda värderingar.

Och att det finns alldeles för många män som på din avatar

Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Fler teorier?
Citera
2026-06-08, 22:50
Medlem
vill-va-anonym-vas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Att kvinnor idag inte kan skilja mellan en värdelös kriminell och en man som har integritet och sunda värderingar.

Och att det finns alldeles för många män som på din avatar

Hahahahahahaha! 😂
Citera
2026-06-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Jag undrar vad det är för typ av kvinnor som inleder förhållande med kriminella män och som dessutom väljer att skaffa barn med dessa? Vad är det ni ser i dessa män egentligen? Vad har dessa män?
Etnicitet spelar ingen roll, men Sverige är fokus.

Vore tacksam om kvinnor kan svara också.
Kvinnor som själva är kriminella
Citera
2026-06-08, 23:47
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Människor dras till det som känns bekant, även om det är dåligt för en. Kvinnor som väljer en kriminell man är uppvuxen i sån miljö.
Exakt. Döttrar till knarkande föräldrar som sett knivarna flyga i den trånga enrummaren där hela familjen bodde. Ofta vulgärt stora tatueringar över hela kroppen och uppåt halsen samt ansiktet.

Intelligenta tjejer som söker spänning tänder istället på James Bond-killar. Lite civilsnut och privatdeckare typ Miami Vice och sådär med ett "kanske är jag rik" i utstrålningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in