2026-06-02, 16:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det korta svaret är att dom har blivit lurade.

Är det ett nytt fenomen för dig att det finns män som ljuger för kvinnor för att närma sig dessa? Tror du att alla män är ärliga med vilka dom är? Scary..

Kanske en del, men en del skulle jag i alla fall vilja säga var lockade av den glassiga livsstilen dessa krumelurer hade utåt. Kan ju förstå att det lockade unga brudar, dock har jag ingen eller mycket liten förståelse för de som skaffade familj med kriminellt belastade lirare.
Citera
2026-06-02, 16:24
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kdjfbfbrnb
Jag behöver ju för det första en kille som kan hantera mig, så han borde vara fångväktare/kriminalvårdare eller snut.
Å då kommer jag på att jag har problem med lagen, så han lär ju inte vara så engagerad i att upprätthålla den. Nä här ska minsann ingen tillrättavisa någon gubben 😏
Sen är jag jävligt grov i käften, så han måste nästan tillhöra nedre medelklassen för att kunna tolka det. Och många dumma idéer har jag, så han kan inte vara överdrivet vettig heller.
Det betyder väll egentligen ”pga sin fritid har han nu svårt att få jobb, och han följer med på vilka äventyr som helst utan att tänka efter en extra gång. Och så tycker han att du är skitrolig gumman.”

Kort sagt: Jag behöver en rolig kille som kan hantera mig men också se till så att jag inte tröttnar på vardagen.
Detta måste vara det töntigaste inlägget jag läst på länge.

Du vill ha en apa med låg IQ för att du själv har det. Kaka söker maka. Finns inget ”kan hantera mig” du menar orkar med dig för att du är jobbigt korkad.

Ingen kvinna med alla hästar hemma söker en idiot frivilligt. Du kan uppenbarligen inte få en normal kille och därför nöjer du dig med en apa.
Citera
2026-06-02, 16:28
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kanske en del, men en del skulle jag i alla fall vilja säga var lockade av den glassiga livsstilen dessa krumelurer hade utåt. Kan ju förstå att det lockade unga brudar, dock har jag ingen eller mycket liten förståelse för de som skaffade familj med kriminellt belastade lirare.
Dom har blivit manipulerade och babytrappade. Personen var underbar i början och allt var guld och gröna skogar sedan blev hon gravid och födde ungen och sedan visar monstret sin riktiga personlighet.
Citera
2026-06-02, 16:29
Medlem
det skulle bli säkrare om bara män fick jobba inom kriminalvårdare. det är ju inte första gången och inte sista gången som kvinnliga kriminalvårdare ligger med intagna.
Citera
2026-06-02, 16:32
Medlem
Jag tror inte att kvinnorna som gifte sig in i Wallenberg-familjen klagar.
Citera
2026-06-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Detta måste vara det töntigaste inlägget jag läst på länge.

Du vill ha en apa med låg IQ för att du själv har det. Kaka söker maka. Finns inget ”kan hantera mig” du menar orkar med dig för att du är jobbigt korkad.

Ingen kvinna med alla hästar hemma söker en idiot frivilligt. Du kan uppenbarligen inte få en normal kille och därför nöjer du dig med en apa.

Nä för att jag är busig och han behöver kunna tackla om polisen kommer när vi knullar eller någon skjuter sönder hans bildäck
Citera
2026-06-02, 16:37
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
det skulle bli säkrare om bara män fick jobba inom kriminalvårdare. det är ju inte första gången och inte sista gången som kvinnliga kriminalvårdare ligger med intagna.

Inte bara kriminalvården utan även polis och domstolar.

// CC
Citera
2026-06-02, 17:38
Medlem
Människor dras till det som känns bekant, även om det är dåligt för en. Kvinnor som väljer en kriminell man är uppvuxen i sån miljö.
Citera
2026-06-02, 18:19
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Jag undrar vad det är för typ av kvinnor som inleder förhållande med kriminella män och som dessutom väljer att skaffa barn med dessa? Vad är det ni ser i dessa män egentligen? Vad har dessa män?
Etnicitet spelar ingen roll, men Sverige är fokus.

Vore tacksam om kvinnor kan svara också.

Många kvinnor ser upp till kriminella män och dom är imponerade av den spännande livsstilen. Att vara tillsammans med en kriminell man fungerar lika bra för kvinnan som att ha en laglydig pojkvän.

Kriminella killar har ofta väldigt snygga flickvänner.
Citera
2026-06-02, 19:59
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Många kvinnor ser upp till kriminella män och dom är imponerade av den spännande livsstilen.

Sedan är det ju alltid bra att ha lite perspektiv. Det må vara många, i rena tal, kvinnor som blir attraherade av kriminella män, men jag är inte så säker på att det är så många i procent.

Det är ju förstås en sorglig sak att kvinnor (som grupp) i mycket högre grad belönar riktigt dåligt manligt beteende med sex medan töntiga, osäkra, men snälla män blir helt utan - för att se på två extremer.
Citera
2026-06-02, 20:22
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Sedan är det ju alltid bra att ha lite perspektiv. Det må vara många, i rena tal, kvinnor som blir attraherade av kriminella män, men jag är inte så säker på att det är så många i procent.

Det är ju förstås en sorglig sak att kvinnor (som grupp) i mycket högre grad belönar riktigt dåligt manligt beteende med sex medan töntiga, osäkra, men snälla män blir helt utan - för att se på två extremer.

Kvinnor faller för män med hög status. Om mannen är kriminell eller laglydig är mindre viktigt.
Citera
2026-06-02, 20:27
Medlem
Donaldstrumpets avatar
De är väl de ca15% kvinnliga väljarna som röstar på SD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in