Någon annan som känner att de har mer gemensamt med utomeuropeiska invandrare (ej afrikaner dock) än vad de har med dagens svenskar?
I princip alla som jag har pratat med de senaste åren har haft samma åsikter som jag när det gäller Hitler, judar, ras, HBTQ, feminism etc. Både män och kvinnor men främst män.
Jag kan stå och prata om allt jag nämnde ovan med ett gäng araber på gymmet hur länge som helst.
Det skulle liksom aldrig kunna hända med svenskar som är och gymmar.
Trots att jag känner att jag verkligen har mer gemensamt med dem för tillfället så vill jag ändå att de flesta invandrare ska åka tillbaka till sina ursprungsländer. Inte alla, men många. Absolut inte för att jag på något sätt hatar dem, utan för att det här är svenskarnas land. Jag "hatar" enbart invandrare som begår brott och det är väl då jag ofta kan skriva saker om alla invandrare som jag ångrar efteråt.
Man vanhedrar sina förfäder om man skänker bort landet till ett annat folk. Det är tack vare våra förfäders blod, svett och tårar som gör att vi är vid liv.
Tänk er om svenskarna hade fått för sig att skeppa hit hundratusentals afrikaner under 1700-talet. Då hade ingen av oss varit vid liv nu eftersom det hade blivit en helt annan historia med helt olika möten och händelsekedjor.
Det är därför jag inte vill ha för många utomeuropeiska invandrare här. Jag vill föra vidare det som våra förfäder sakta men säkert snickrat ihop.
Som sagt, någon annan som känner att de har mer gemensamt med invandrare?
I princip alla som jag har pratat med de senaste åren har haft samma åsikter som jag när det gäller Hitler, judar, ras, HBTQ, feminism etc. Både män och kvinnor men främst män.
Jag kan stå och prata om allt jag nämnde ovan med ett gäng araber på gymmet hur länge som helst.
Det skulle liksom aldrig kunna hända med svenskar som är och gymmar.
Trots att jag känner att jag verkligen har mer gemensamt med dem för tillfället så vill jag ändå att de flesta invandrare ska åka tillbaka till sina ursprungsländer. Inte alla, men många. Absolut inte för att jag på något sätt hatar dem, utan för att det här är svenskarnas land. Jag "hatar" enbart invandrare som begår brott och det är väl då jag ofta kan skriva saker om alla invandrare som jag ångrar efteråt.
Man vanhedrar sina förfäder om man skänker bort landet till ett annat folk. Det är tack vare våra förfäders blod, svett och tårar som gör att vi är vid liv.
Tänk er om svenskarna hade fått för sig att skeppa hit hundratusentals afrikaner under 1700-talet. Då hade ingen av oss varit vid liv nu eftersom det hade blivit en helt annan historia med helt olika möten och händelsekedjor.
Det är därför jag inte vill ha för många utomeuropeiska invandrare här. Jag vill föra vidare det som våra förfäder sakta men säkert snickrat ihop.
Som sagt, någon annan som känner att de har mer gemensamt med invandrare?