2026-06-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Vilket sorgligt klipp N la upp, stora C ser inte alls bekväm ut medan de pussas och V klämmer henne på tuttar och rumpa. På slutet förmår sig V lyfta upp henne framför kameran då hon slutligen får lite uppmärksamhet...av kameran.

Avskyr för övrigt sånt beteende, män som tycker att det är kul att "tafsa"
Min pappa brukade klämma sin fru (hon som han ville att jag skulle kalla mamma btw) på samma slags vis, helt ogenerat inför mig som barn. Sådär har aldrig min man och pappa till våra barn hållit på framför dem...aldrig.
Tönt!
Håller med dig !!!
Citera
2026-06-02, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansandemusen
Niccis sista inlägg
Vad gör människan hon saknar både sångröst o rytm . Vad är det för ben sprattel det är nog det värsta jag sett .
Man ska följa sina drömmar men detta var fan en mardröm !
Herregud vad jag skäms å hennes vägnar

Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Nicci som inte vågar sjunga utan autotone i podden ska bli artist efter 3 veckors ”sånglektioner”

Offtopic. Ska man inte reklammärka när man lägger ut videos när man mimar och dansar för att promota en låt i reklamsyfte?
ser bara facke och stelt ut . Hade skämts ihjäl att vissa och göra reklam för detta .
Vilken flopp
Citera
2026-06-02, 22:49
Medlem
Kan inte se Ns insta men det ni skriver får en att undra varför man ens väljer att dela ett sånt inlägg??
Ang inlägget på TT... Herregud 🙈
Stackars barn 🙏
Citera
2026-06-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
ser bara facke och stelt ut . Hade skämts ihjäl att vissa och göra reklam för detta .
Vilken flopp

Tänkte samma
Citera
2026-06-02, 23:15
Medlem
Vad tror ni, börjar hon med konståkning snart också?
Citera
2026-06-02, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Vad tror ni, börjar hon med konståkning snart också?
Haha ja säkert
Citera
2026-06-03, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Kan inte se Ns insta men det ni skriver får en att undra varför man ens väljer att dela ett sånt inlägg??
Ang inlägget på TT... Herregud 🙈
Stackars barn 🙏
Det undrar jag också 🤔
Antagligen för att hon och V går igång på detta annars lägger man ej ut sånt !

Vet inte vad som får henne att tro att vi vill se det el varför hon inte behåller sånt privat .

Fick en olustig känsla när det gällde detta klipp , var så säkra hon kommer att använda detta emot V om det skulle bli en skilsmässa.
För det är så hon funkar !

Ang klippen på TT så känns allt så påklistrat och facke .
Man hör inte ens att det är N , och hon har ingen takt känsla alls .
Hela hennes outfit känns extremt konstigt då hon har en kort kjol och linne medans tjejerna har jeans och linne .

Påpekar folk detta blir man blockad, blir också pinsamt när hon och J har tokhyllat denna låt och gör så mycket reklam för den när det är en stor flopp...

Även fast N har sagt att hon ej är en sångerska, så tror jag någonstans att hon tror att hon ska bli en stor artist även om N sa det med en slags eroni att "zara Larsson släng dej i väggen för här kommer jag "
Så mena hon det .
Citera
2026-06-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Tänkte samma

Så illa tycker jag ändå inte att det är men låtskrivaren vem nu det är som skriver smälter som glass. Du och jag ska ligga i natt. Herregud. Hon kunde ha väntat med sin ”dröm” och funnits där för sin familj istället. Viktor känns så otroligt oskön, tafatt och som en tonåring också. Ständigt med keps och känns som han är minst lika verklighetsfrånvänd som Nicci. Sex, sex, sex… vi är i år 2026 nu.
Nicci kunde visat hur hon lärde sig sjunga och förklara hur svårt det är att dansa i högs klackar och att hon är imponerad av de som med lätthet gör det. Hela detta kunde gjorts annorlunda.
Citera
2026-06-03, 10:15
Medlem
Jag tycker videon på Niccis senaste tt ser ut som AI tbh.
Citera
2026-06-03, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Det undrar jag också 🤔
Antagligen för att hon och V går igång på detta annars lägger man ej ut sånt !

Vet inte vad som får henne att tro att vi vill se det el varför hon inte behåller sånt privat .

Fick en olustig känsla när det gällde detta klipp , var så säkra hon kommer att använda detta emot V om det skulle bli en skilsmässa.
För det är så hon funkar !

Ang klippen på TT så känns allt så påklistrat och facke .
Man hör inte ens att det är N , och hon har ingen takt känsla alls .
Hela hennes outfit känns extremt konstigt då hon har en kort kjol och linne medans tjejerna har jeans och linne .

Påpekar folk detta blir man blockad, blir också pinsamt när hon och J har tokhyllat denna låt och gör så mycket reklam för den när det är en stor flopp...

Även fast N har sagt att hon ej är en sångerska, så tror jag någonstans att hon tror att hon ska bli en stor artist även om N sa det med en slags eroni att "zara Larsson släng dej i väggen för här kommer jag "
Så mena hon det .

Vad är det man brukar säga.
"I all ironi ligger en sanning bakom".

N upplevs tyvärr inte som särskilt jordad och trygg i sig själv vilket är tråkigt att se.
Hon får lätt "hybris" och svävar iväg istället för att bara vara lugn och ödmjuk inför en uppgift. Och som någon tidigare nämnde så upplevs hon i perioder som "manisk".

Dansvideon med låten ses inte som särskilt bra, dels för att man tydligt kan se att N hela tiden tänker på vilken rörelse som ska komma härnäst och dels för att man inte kan höra att det är N själv som sjunger.
Höga klackskor försämrar också rörligheten avsevärt.
Låttexten är dessutom väldigt trivial och anspelar på sex där människan framställs som ett objekt. Låten når sedermera även ut till barn och unga eftersom, vad jag förstått kommer att bli offentlig.

Allt N väljer att göra och hur hon väljer att vara en förebild påverkar hennes barn indirekt eller direkt.

Vi är alla "amatörer" i början av något nytt,
men att återkommande sitta i en podd och vara självgod starkt påhejad av en partisk mamma som gör allt hon kan för att rädda upp N:s återkommande traverklamp vinner man ingenting på.

Man kan tydligt se att både V, N och J saknar gränser på olika sätt. De blir bara För mycket. Sedan att det finns två sköra sårbara små barn i deras direkta närhet verkar inte spela så stor roll och att "tvinga" fram pussar från stora C i tid och otid känns bara olustigt.

Det är ändock värmande för själen att stora C får vara på dagis och träffa kompisar i hennes egen ålder och återse sin biologiska pappa som hon kan "busa" med och få 100% uppmärksamhet från några timmar varannan helg.

Med N:s & J:s retorik:
"Vi gör det som Vi tycker är bäst för våra barn",
"Vi följer inte normen" "Allt i samhället är så PK" osv......
Alla föräldrar gör sina egna bedömningar, men bara för att ex.
N väljer att sätta bilbarnstolen framåtvänd på tok för tidigt,
tar hål i öronen på stora C när hon är lill-liten,
prioriterar dagar/timmar av bortavaro från sina barn kort efter födsel och eller under mammaledigheten,
underminerar/förtalar A, ett barns pappa inför en hel värld under en längre tid,
nekar ett dna-test som beslutats av domstol och gör sig samtidigt oanträffbar från myndigheter samt
sexchattar med okända, så innebär inte det att alla beslut som tas och tagits av N automatiskt är de bästa ur ett barns perspektiv.

🙏🥹
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-03 kl. 10:45.
Citera
2026-06-03, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Så illa tycker jag ändå inte att det är men låtskrivaren vem nu det är som skriver smälter som glass. Du och jag ska ligga i natt. Herregud. Hon kunde ha väntat med sin ”dröm” och funnits där för sin familj istället. Viktor känns så otroligt oskön, tafatt och som en tonåring också. Ständigt med keps och känns som han är minst lika verklighetsfrånvänd som Nicci. Sex, sex, sex… vi är i år 2026 nu.
Nicci kunde visat hur hon lärde sig sjunga och förklara hur svårt det är att dansa i högs klackar och att hon är imponerad av de som med lätthet gör det. Hela detta kunde gjorts annorlunda.
.
😅😅
Benägen att hålla med...

"Smälter som glass" 😮‍💨

Hade förväntat mig något helt annat från N. Men förväntningarna kanske var för högt ställda från min sida.

Som du säger....man skulle fått följa hennes resa från början till slut på ett mer naturligt och ödmjukt sätt. Från övning till färdighet som de flesta potentiella artister visar.......

De säger själva öppet ogenerat"
"Det är en riktigt bra låt".

Återstår att se om "Ligga inatt" blir en riktig "sommardänga" och möjligen med Maken V vid N:s barm diggandes med kepsen på svaj, viftande sänghalmshöfter, kladdande fingertoppar och påsprillan ivrigt innanför överläppshuden.

Peace 🙏
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-03 kl. 11:19.
Citera
2026-06-03, 12:00
Medlem
Så som N och J höjde detta till skyarna trodde jag att man skulle få "följa med" på en resa. Typ nån slags serie/dokumentär, för upplägget hade kunnat funka. Det kanske går att träna upp en bra sångröst i vuxen ålder om man har det i sig?🤷‍♀️
Men nu ser det mest ut som vilken tiktok-video som helst med bearbetad/datagjord sångröst. Det är som vanligt, alltid nåt stort på gång som sen rinner ut i sanden eller inte var nån grej alls.

Men hon kanske chockar oss alla och slår igenom med både låten och parfymen...vad vet jag
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-03 kl. 12:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in