2026-06-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Det kommer säkert orosanmälan från någon mäktig i sthlm ska du se

Man blir ju lite nyfiken när du skriver så.

Kan den där "mäktiga i Stockholm" möjligen vara samma person som enligt ryktet kan tänka sig att lägga ut 50 miljoner kronor på att krossa folk som personen hatar? Det finns ju en del intressanta kopplingar i den här tråden om man börjar pussla lite.
Citera
2026-06-02, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jo, det är j-ligt relevant. Att MZ tog med sig sina barn dit var för att visa upp dom.

Tycker det är osmakligt att utnyttja sina barn på det sättet..
MånsPetter har refererat till sina barn i varje uttalande sedan mellofiaskot. Hur han vill hålla dem utanför media och rampluset:

Citat:
I fredags vädjade jag i media om att jag och Ciara skulle få hantera vår pågående skilsmässa i fred. Jag vill inte att våra två små barn ofrivilligt ska tvingas bli deltagare i en reality-show på sociala medier och i tidningar och tv.

Citat:
De ska inte behöva höra konstiga och obehagliga saker om sin pappa eller sin mamma på skolgården eller själv läsa saker på nätet.

Citat:
Nu vädjar jag åter igen till både etablerade medier och er som påverkar andra via era kanaler på sociala medier – visa hänsyn. Jag är uppriktigt rädd och orolig för mina barns säkerhet.

Han använde dem som sköld för att slippa medial uppmärksamhet om hans missbruk och otrohet.

I domstolen klämde han ur sig det välbekanta citatet:
Citat:
Den här familjen har kostat mycket pengar att dra runt
för att försöka visa att det bara skulle vara han som hade råd att sörja för barnen efter skilsmässan.

Men nu när imagen ska återupplivas så drar han med barnen upp på scenen på en nattklubb. Han använder konsekvent barnen som verktyg för sina egna syften. Han är en egoist och narcissist.
Citera
2026-06-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
MånsPetter har refererat till sina barn i varje uttalande sedan mellofiaskot. Hur han vill hålla dem utanför media och rampluset:

Han använde dem som sköld för att slippa medial uppmärksamhet om hans missbruk och otrohet.

I domstolen klämde han ur sig det välbekanta citatet:

för att försöka visa att det bara skulle vara han som hade råd att sörja för barnen efter skilsmässan.

Men nu när imagen ska återupplivas så drar han med barnen upp på scenen på en nattklubb. Han använder konsekvent barnen som verktyg för sina egna syften. Han är en egoist och narcissist.
Har jag aldrig läst rappakalja förut så har jag iaf det nu. Sanslös blandning av fria fantasier.

Och vilken image är det han ska återuppliva, igen?
Citera
2026-06-02, 22:28
Medlem
Kan det vara så att bägge två ÄR narcisister fullt ut kanske? Det krävs två till en tango...
Citera
2026-06-03, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Kan det vara så att bägge två ÄR narcisister fullt ut kanske? Det krävs två till en tango...
Så kan det vara, två narcissister är en perfekt grogrund för ett toxiskt förhållande med otrohet, droger och en oförmåga att se sin del i det slutliga och haveriet. Samtidigt framkommer det från många håll att sammanbrottet berodde på otrohet och missbruk.

Men givetvis finns det även djupare orsaker till att en part väljer att svika den andre. En anledning kan vara just personligheten. Två narcissister kan leva ihop så länge de bekräftar varandras egon, men om någon av dem börjar skina för mycket så kraschar det, eller rättare sagt, om den ena parten inte känner den andra partens beundran i tillräckligt hög grad. Det är där yttre kickar som otrohet fyller ett behov av välbehag och en känsla av att vara åtrådd. En narcissist kan aldrig vara tillräckligt älskad och beundrad.

En narcissistisk artist som blir försmådd av både sin fru och sin publik kan förmodligen lätt söka tillfredställelse på andra sätt, till exempel excesser i sex- och drogmissbruk.
Citera
2026-06-03, 10:48
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Så kan det vara, två narcissister är en perfekt grogrund för ett toxiskt förhållande med otrohet, droger och en oförmåga att se sin del i det slutliga och haveriet.

[...] Samtidigt framkommer det från många håll att sammanbrottet berodde på otrohet Det är där yttre kickar som otrohet fyller ett behov av välbehag och en känsla av att vara åtrådd. En narcissist kan aldrig vara tillräckligt älskad och beundrad.

En narcissistisk artist som blir försmådd av både sin fru och sin publik kan förmodligen lätt söka tillfredställelse på andra sätt, till exempel excesser i sex- och drogmissbruk.

Tror du att detta är orsaken till att Måns Petter Albert sägs ha haft sex med en transa, för otrogen med ett kvinnligt kön har ju Mums varit i alla sina förhållanden!?
Citera
2026-06-03, 13:37
Medlem
Jättefint skrivet:
https://www.facebook.com/johan.bergman.144/posts/vad-var-det-egentligen-m%C3%A5ns-zelmerl%C3%B6w-ville-s%C3%A4ga-oss-i-b%C3%A5stadn%C3%A4r-str%C3%A5l kastarljus/10162945409726662/
Citera
2026-06-03, 15:28
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urre01
Du måste skämta. Ställa den frågan till N.Armstark. Ni har tjatat till förbannelse i över ett år om detta. O m g.....

Det angår absolut inte någon av oss vem som har sex med vem.

B t w. Några av mina bästa vänner är bögar.....De är supertrevliga, supersnygga och man kan prata med dem om allt. Vem fasen bryr sig om någon är bi, heterosexuell, utan könsidentitet etc.
Det är väl människan man bryr sig om.

Jo, du och några till. Beklagar! Vilken förlust ni går miste om att vara så inskränkta.

Tyvärr så förstår jag inte dej nu, när har jag skrivit att bögeri** är ngt negativt, alla är väl fria att kn*lla med vem man vill, frågan jag ställde till NA gällde ju om Måns Petter Alberts ev transkn*ll var ett resultat av den teori just NA tog upp i sitt inlägg!

* u
** Tycker som sagt att alla människor är fria att idka sexuella aktiviteter med vem man så önskar, men stå upp för det som en man isf och inte lika Mums att förneka precis allt, kom ut istället!
Citera
2026-06-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Tyvärr så förstår jag inte dej nu, när har jag skrivit att bögeri** är ngt negativt, alla är väl fria att kn*lla med vem man vill, frågan jag ställde till NA gällde ju om Måns Petter Alberts ev transkn*ll var ett resultat av den teori just NA tog upp i sitt inlägg!

* u
** Tycker som sagt att alla människor är fria att idka sexuella aktiviteter med vem man så önskar, men stå upp för det som en man isf och inte lika Mums att förneka precis allt, kom ut istället!
Jag tror att det köpet var ett resultat av drogmissbruket som ledde till en förskjutning av gränserna. Att kunna köpa kvinnor tappar effekten och leder till en önskan att få gå ett steg längre. Det finns många aktuella exempel på hur långt vissa är beredda att gå för att få sina personliga behov tillfredsställda.
Citera
2026-06-03, 16:12
Avstängd
Citat:

* u

Du "tycker som sagt att alla människor" osv .......

Nu är du pinsam.....

Du menar alltså att kändisar ska rapportera vem de har sex med? Vem fasen bryr sig? Jo du och några till i denna tråden.

Fortfarande, det angår inte någon av oss......
Citera
2026-06-03, 16:35
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Jag tror att det köpet var ett resultat av drogmissbruket som ledde till en förskjutning av gränserna. Att kunna köpa kvinnor tappar effekten och leder till en önskan att få gå ett steg längre. Det finns många aktuella exempel på hur långt vissa är beredda att gå för att få sina personliga behov tillfredsställda.

Det är nog min tro oxå, vanlig otrohet blir till sist även det slentrian och man vill tänja gränserna till sin spets, ser man till fallet här så blev det ett (ev) köp av en Transa.

Tänk om Måns Petter Albert när allt brakade loss bara hade lagts sej platt, erkänt allt han hade gjort fel, bett precis alla om (äkta) förlåtelse, sina ex, sina vänner, sin familj, sina kollegor och inte minst Ciara, då skulle ju allt varit över på nolltid, ingen rättegång inget överhuvudtaget! (Om de fanns ngn rådgivare runt honom då måste den väl få/fått kicken!)
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2026-06-03 kl. 16:38.
Citera
2026-06-03, 18:01
Medlem
Citat:
Det är nog min tro oxå, vanlig otrohet blir till sist även det slentrian och man vill tänja gränserna till sin spets, ser man till fallet här så blev det ett (ev) köp av en Transa.

Tänk om Måns Petter Albert när allt brakade loss bara hade lagts sej platt, erkänt allt han hade gjort fel, bett precis alla om (äkta) förlåtelse, sina ex, sina vänner, sin familj, sina kollegor och inte minst Ciara, då skulle ju allt varit över på nolltid, ingen rättegång inget överhuvudtaget! (Om de fanns ngn rådgivare runt honom då måste den väl få/fått kicken!)
Självkritik sitter långt inne hos en narcissist, att vara rådgivare åt en sån är nog nästan omöjligt. Med den personligheten blir Mello ett skitprogram när man inte vann och allt som hänt därefter är någon annans fel. Till och med drogmissbruket berodde på något som kallas ”branschen” som gjorde det omöjligt att säga nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in