Citat:
Så det är inte mångkultur du är emot, t.ex indisk mat, bara själva fysiska objektet "indier"? Prova att lämna din håla lite oftare.
"Indier orsakar inga problem" säger du sedan i nästa mening säger du att Australien demonstrerar emot indier. Lite motsägelsefullt kanske? Självklart kommer Sverige att fortsätta att massimportera invandrare och främst indier framöver. När har Sverige någonsin inte tagit emot för många? Aldrig. Det här landet har en av de mest vansinniga invandringspolitiken i världen. Men nu vänder det. Det har aldrig vänt förut men nu minsann är det annorlunda enligt dig.
Är du verkligen så förlorad att du inte förstår att man kan göra indisk mat utan att ha indier här? Det var min poäng, du verkar inte förstå detta. Jag kan leta upp recept på indisk mat och göra det själv. Det kan du också. Du visar också bara exempel på hur indier fungerar. Självklart anställer dessa bara sig själva. Det är så de fungerar därför går de inte att ha här i stora mängder. Det kommer du själv inse senare när de har kommit hit i hundratusentals. Alla länder som har tagit in denna grupp har detta problem. Sverige blir inget undantag.
Om intolerant betyder att man vill att Sverige ska vara svenskt då är jag intolerant. Jag vill inte ha hit främmande människor i miljoner som har en helt annan kultur och inte beter sig som svenskar. Det är inkompatibelt med att bevara Sverige svenskt.
Är du verkligen så förlorad att du inte förstår att man kan göra indisk mat utan att ha indier här? Det var min poäng, du verkar inte förstå detta. Jag kan leta upp recept på indisk mat och göra det själv. Det kan du också. Du visar också bara exempel på hur indier fungerar. Självklart anställer dessa bara sig själva. Det är så de fungerar därför går de inte att ha här i stora mängder. Det kommer du själv inse senare när de har kommit hit i hundratusentals. Alla länder som har tagit in denna grupp har detta problem. Sverige blir inget undantag.
Om intolerant betyder att man vill att Sverige ska vara svenskt då är jag intolerant. Jag vill inte ha hit främmande människor i miljoner som har en helt annan kultur och inte beter sig som svenskar. Det är inkompatibelt med att bevara Sverige svenskt.
Ja, det är intolerant att inte acceptera att jag och 5M svenskar gillar indisk mat gjord av indier. Vad har du någonsin med det att göra.
Sydney visar att om Sverige fylls på med 1M indier så kommer Stockholmare att gå ut på gatan och demonstrera. Men inte med 40k indier. Vi är inte Australien men vi kan lära av Australien.
Indier förekommer aldrig i media kring brott, utom att de jobbat för mycket för slavlöner, så det är inte brottsinvandrare du är emot utan alla invandrare. Det är generande för dig men jag är tolerant och du får tycka vad du vill och undvika äkta indisk mat om du vill.
Jag vill ha fler Donken här! En halv miljon jänkare, helst red-necks med 5 olika vapen på hyllan, måste hit! Omedelbums.