Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Det finns många som gör det. Om du tar dig till ett svenskt ghetto kommer du få se en och annan svensk WT-kärring med en mulattunge. Dessa WT-kvinnor röstar vänster (om de röstar).
Ibland undrar jag i vilken verklighet människor på Flashback lever i. Jag har måhända startat den här tråden för att reda ut skuldfrågan apropå massinvandringen men jag har även anpassat mig till verkligheten. Jag har inga problem med skötsamma nysvenskar, de kommer att bli fler och fler och svenskarna kommer att bli färre och färre. Jag är Darwinist, jag anpassar mig. Jag är inte lojal med svenskarna. De har valt sitt öde.
Men till påståendet om ghetto som till en början är ganska smaklöst, och jag tror inte du vinner över någon till ditt parti SD med den jargongen.
Kör man genom city i Stockholm en solig dag så är det fullt med mixade par där. Senast jag passerade Odenplan med bil var ca en tredjedel av alla jag såg av ursprungligen utomeuropeisk etnicitet, massor var dessutom blandpar. Detta har jag sett förr i såväl Stockholm som Uppsala.
Majoriteten av dessa har jag tyckt mig kunna identifiera som medelklass (internationell medelklass kallar jag dem). Personligen betraktar jag inte dessa människor som ett problem. Finns även många skötsamma i förorterna men där finns det också mer problem.
Poängen med tråden är snarare att förklara att svenskarna är inte värda någon kamp. Svenskarna körde sitt land på tippen (eller sig själva och sin egen homogenitet för att vara mer precis för landet Sverige funkar faktiskt fortfarande relativt bra internationellt sett), många här på forumet har inte förstått att det gamla Sverige är borta, det försvann redan tidigt 90-tal, dags att gå vidare.