2026-06-26, 17:29
  #289
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Svenskarna har röstat för massinvandring i decennium efter decennium.

Ingen har tvingat svenskarna att rösta på detta vis.

Svenskarna körde högst frivilligt sitt eget land på tippen.

Ingen annan är skyldig till detta.

Endast svenskarna är skyldiga.

Frågor på detta?

Sant och falskt. En del svenskar(tyvärr majoritet).

En stor minoritet har tvingats in i mångkulturell skit. Demokrati är inte ett perfekt system.

Vore systemet helt rättvist skulle man tvinga alla rödingar till att bo tillsammans med negrer och araber.
Citera
2026-06-26, 18:27
  #290
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Vore systemet helt rättvist skulle man tvinga alla rödingar till att bo tillsammans med negrer och araber.

Det finns många som gör det. Om du tar dig till ett svenskt ghetto kommer du få se en och annan svensk WT-kärring med en mulattunge. Dessa WT-kvinnor röstar vänster (om de röstar).
Citera
2026-06-26, 19:18
  #291
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det finns många som gör det. Om du tar dig till ett svenskt ghetto kommer du få se en och annan svensk WT-kärring med en mulattunge. Dessa WT-kvinnor röstar vänster (om de röstar).


Ibland undrar jag i vilken verklighet människor på Flashback lever i. Jag har måhända startat den här tråden för att reda ut skuldfrågan apropå massinvandringen men jag har även anpassat mig till verkligheten. Jag har inga problem med skötsamma nysvenskar, de kommer att bli fler och fler och svenskarna kommer att bli färre och färre. Jag är Darwinist, jag anpassar mig. Jag är inte lojal med svenskarna. De har valt sitt öde.

Men till påståendet om ghetto som till en början är ganska smaklöst, och jag tror inte du vinner över någon till ditt parti SD med den jargongen.

Kör man genom city i Stockholm en solig dag så är det fullt med mixade par där. Senast jag passerade Odenplan med bil var ca en tredjedel av alla jag såg av ursprungligen utomeuropeisk etnicitet, massor var dessutom blandpar. Detta har jag sett förr i såväl Stockholm som Uppsala.

Majoriteten av dessa har jag tyckt mig kunna identifiera som medelklass (internationell medelklass kallar jag dem). Personligen betraktar jag inte dessa människor som ett problem. Finns även många skötsamma i förorterna men där finns det också mer problem.

Poängen med tråden är snarare att förklara att svenskarna är inte värda någon kamp. Svenskarna körde sitt land på tippen (eller sig själva och sin egen homogenitet för att vara mer precis för landet Sverige funkar faktiskt fortfarande relativt bra internationellt sett), många här på forumet har inte förstått att det gamla Sverige är borta, det försvann redan tidigt 90-tal, dags att gå vidare.
Citera
2026-06-26, 19:28
  #292
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Ibland undrar jag i vilken verklighet människor på Flashback lever i. Jag har måhända startat den här tråden för att reda ut skuldfrågan apropå massinvandringen men jag har även anpassat mig till verkligheten. Jag har inga problem med skötsamma nysvenskar, de kommer att bli fler och fler och svenskarna kommer att bli färre och färre. Jag är Darwinist, jag anpassar mig. Jag är inte lojal med svenskarna. De har valt sitt öde.

Men till påståendet om ghetto som till en början är ganska smaklöst, och jag tror inte du vinner över någon till ditt parti SD med den jargongen.

Kör man genom city i Stockholm en solig dag så är det fullt med mixade par där. Senast jag passerade Odenplan med bil var ca en tredjedel av alla jag såg av ursprungligen utomeuropeisk etnicitet, massor var dessutom blandpar. Detta har jag sett förr i såväl Stockholm som Uppsala.

Majoriteten av dessa har jag tyckt mig kunna identifiera som medelklass (internationell medelklass kallar jag dem). Personligen betraktar jag inte dessa människor som ett problem. Finns även många skötsamma i förorterna men där finns det också mer problem.

Poängen med tråden är snarare att förklara att svenskarna är inte värda någon kamp. Svenskarna körde sitt land på tippen (eller sig själva och sin egen homogenitet för att vara mer precis för landet Sverige funkar faktiskt fortfarande relativt bra internationellt sett), många här på forumet har inte förstått att det gamla Sverige är borta, det försvann redan tidigt 90-tal, dags att gå vidare.

Boomers fick Internet och hittade massa högerkanaler och facebook-gruppen där de säger att de saknar 70-80-talet då Sverige var så tryggt och svenskt! Någon självkritik finns sällan.
Citera
2026-06-26, 19:36
  #293
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Ibland undrar jag i vilken verklighet människor på Flashback lever i. Jag har måhända startat den här tråden för att reda ut skuldfrågan apropå massinvandringen men jag har även anpassat mig till verkligheten. Jag har inga problem med skötsamma nysvenskar, de kommer att bli fler och fler och svenskarna kommer att bli färre och färre. Jag är Darwinist, jag anpassar mig. Jag är inte lojal med svenskarna. De har valt sitt öde.

Men till påståendet om ghetto som till en början är ganska smaklöst, och jag tror inte du vinner över någon till ditt parti SD med den jargongen.

Kör man genom city i Stockholm en solig dag så är det fullt med mixade par där. Senast jag passerade Odenplan med bil var ca en tredjedel av alla jag såg av ursprungligen utomeuropeisk etnicitet, massor var dessutom blandpar. Detta har jag sett förr i såväl Stockholm som Uppsala.

Majoriteten av dessa har jag tyckt mig kunna identifiera som medelklass (internationell medelklass kallar jag dem). Personligen betraktar jag inte dessa människor som ett problem. Finns även många skötsamma i förorterna men där finns det också mer problem.

Poängen med tråden är snarare att förklara att svenskarna är inte värda någon kamp. Svenskarna körde sitt land på tippen (eller sig själva och sin egen homogenitet för att vara mer precis för landet Sverige funkar faktiskt fortfarande relativt bra internationellt sett), många här på forumet har inte förstått att det gamla Sverige är borta, det försvann redan tidigt 90-tal, dags att gå vidare.

Jo, en hel del utomeuropéer är ju okej och dessutom med i Svenska nationalistpartier/kanaler. Senast på SD-kanalen Riks idag så var det en svart tjej, en iransk kvinna och en svensk man i morgongänget. Alltså majoritet icke-européiskt i flera program på Riks. En av de största idolerna för unga svenska nationalistmän är ju iraniern Nick Alinia.
Citera
2026-06-26, 19:43
  #294
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jo, en hel del utomeuropéer är ju okej och dessutom med i Svenska nationalistpartier/kanaler. Senast på SD-kanalen Riks idag så var det en svart tjej, en iransk kvinna och en svensk man i morgongänget. Alltså majoritet icke-européiskt i flera program på Riks. En av de största idolerna för unga svenska nationalistmän är ju iraniern Nick Alinia.

Du kan ta din nationalism och stoppa upp där solen inte skiner dräng. Jag är höger och inte för någon jvla nationalism. Jag är lojal med klass inte med ras eller nation.

Svenskarna har kört sitt eget land på tippen, svenskarna har kört sin egen framtid på tippen, svenskarna gjorde detta helt på egen hand. Sverige är slut. Det gamla Sverige försvann tidigt 90-tal, nationalister är nekrofiler som suger av liket. Jag blickar framåt.
Citera
2026-06-26, 19:44
  #295
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Jag är lojal med klass inte med ras eller nation

Det hör ju ihop. Är alla dessa rasfrämlingar du ser på Odenplan samma klass som dig?
Citera
2026-06-26, 19:56
  #296
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det hör ju ihop. Är alla dessa rasfrämlingar du ser på Odenplan samma klass som dig?

Antingen är de medelklass eller så är de på väg att bli. Likadana observationer har jag gjort på andra ställen i city i Stockholm och i Uppsala. Jag besöker också hotell med jämna mellanrum, det gamla Sverige är helt borta försök få in det i huvudet. Det kommer inte tillbaka och det kan du tacka svenskarna för som körde sitt eget land rakt på tippen.

Apropå tippen. Jag har det bra där jag bor i ett typiskt medelklassområde. Har flyttat in en hel del nysvenskar senaste tio åren men de är skötsamma och oftare lättare att ha att göra med än kalla, introverta, otrevliga svenskar. Men det räcker ju med att köra igenom Malmö för att förstå att en del av Sverige redan är en soptipp och att alltmer av Sverige kommer att bli soptipp med mer massinvandring och tvångsblandning som verktyg - alltsammans med bistånd från röstande svenskar som älskar att köra sitt land på tippen.
Citera
2026-06-26, 20:49
  #297
Medlem
INGSOCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Du kan ta din nationalism och stoppa upp där solen inte skiner dräng. Jag är höger och inte för någon jvla nationalism. Jag är lojal med klass inte med ras eller nation.

Svenskarna har kört sitt eget land på tippen, svenskarna har kört sin egen framtid på tippen, svenskarna gjorde detta helt på egen hand. Sverige är slut. Det gamla Sverige försvann tidigt 90-tal, nationalister är nekrofiler som suger av liket. Jag blickar framåt.
Vill inte spåra ur er diskussion alltför mycket, men är bara nyfiken på hur du tänker här. Du säger att du inte bryr dig om ras eller nation, utan klassen. Håller inte med, men okej fair enough.

Klassen man är i hör ju dock till den position i samhället man är i eller kan få.
Om t.ex. indier helt skulle ta över som tech rekryterare i Sverige skulle de då anställa etniska svenskar eller skulle de anställa de som de känner ha mer tillhörighet med?
Jag tror på det senare alternativet, speciellt om det är två som har liknande talang, då skulle de alltid välja sina egna något helt naturligt egentligen.
Bara för att man själv inte bryr sig om ras betyder det inte att andra kommer göra samma sak, ras är naturligt och vita i allmänhet verkar vara de som idag bryr sig minst om ras i världen.
__________________
Senast redigerad av INGSOC 2026-06-26 kl. 20:51.
Citera
2026-06-26, 22:54
  #298
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INGSOC
Vill inte spåra ur er diskussion alltför mycket, men är bara nyfiken på hur du tänker här. Du säger att du inte bryr dig om ras eller nation, utan klassen. Håller inte med, men okej fair enough.

Klassen man är i hör ju dock till den position i samhället man är i eller kan få.
Om t.ex. indier helt skulle ta över som tech rekryterare i Sverige skulle de då anställa etniska svenskar eller skulle de anställa de som de känner ha mer tillhörighet med?
Jag tror på det senare alternativet, speciellt om det är två som har liknande talang, då skulle de alltid välja sina egna något helt naturligt egentligen.
Bara för att man själv inte bryr sig om ras betyder det inte att andra kommer göra samma sak, ras är naturligt och vita i allmänhet verkar vara de som idag bryr sig minst om ras i världen.

Har blivit förråd gång på gång av svenskar som tagit illa upp när jag förklarat för dem att massinvandring är negativt. Kommer aldrig mer vara lojal med svenskar bara för att de är svenskar.

Svenskarna har valt väg och det är inget de tänker avvika från. I höst fortsätter de köra sitt land på tippen liksom de gjort i decennier.
Citera
2026-06-26, 23:44
  #299
Medlem
INGSOCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Har blivit förråd gång på gång av svenskar som tagit illa upp när jag förklarat för dem att massinvandring är negativt. Kommer aldrig mer vara lojal med svenskar bara för att de är svenskar.

Svenskarna har valt väg och det är inget de tänker avvika från. I höst fortsätter de köra sitt land på tippen liksom de gjort i decennier.
Till viss del kan jag förstå och hålla med om det, tyvärr är folk idioter och sväljer propagandan som bedrivs en masse med hull och hår.
Folk har inte förmågan att tänka för sig själva. Det är mycket sorgligt.
De har ingen aning om hur illa det kommer bli för framtida europeiska generationer.

Man får ha hoppet om att när klockan är 1 minut från midnatt för Europa så kommer kämparglöden fram.
Då kan det gå snabbt.

Det är pinsamt dock hur mycket det ska ta för att vi ska göra något åt saken.
Hur svaga vi blivit bara de senast decennierna är helt sjukt.
Vårat folk har fått ett djupt självhat/oikofobi (rädslan för sitt egna) till följd av WW2.
Hela tiden hyllar man andra kulturer och folk men nedsätter det egna.
__________________
Senast redigerad av INGSOC 2026-06-26 kl. 23:56.
Citera
Igår, 04:01
  #300
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Svenskarna har röstat för massinvandring i decennium efter decennium.

Ingen har tvingat svenskarna att rösta på detta vis.

Svenskarna körde högst frivilligt sitt eget land på tippen.

Ingen annan är skyldig till detta.

Endast svenskarna är skyldiga.

Frågor på detta?

Har du läst Douglas Murray's bok The Strange Death of Europe? Flera nationer inom EU och utanför har begått demografiskt självmord: UK, Tyskland, Sverige, Frankrike, Spanien, med flera... Folkutbytet är planerat av våra makthavare i samråd med oligarker. Vi måste få tribunaler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in