Igår, 15:30
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Hur många år är Jockibois dotter ? Tänk om hon hittar sin pappas cigaretter och börjar smygröka !
Fy fan, man blir ju mörkrädd av tanken

Ja då är det kört.
Jag vet ej men tippar på tio år gammal.
Citera
Igår, 15:38
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Hon fyller 8 år om några månader. Börjar ju närma sig den åldern som han föredrar. Jag tror dock inte att han kommer gå på henne. Däremot hade jag varit väldigt nervös om min dotter var kompis med Lunabelle!

Hoppas att han sitter i fängelse under barnens ungdomstid. Han har ju onekligen gjort mer än tillräckligt för att skaka galler några år. Gäller bara att bevisa alla galenskaper!

Googlade lite och som jag uppfattar det så börjar dom med sina egna ungar och sen går dom vidare med barnens kompisar. Sen går det inte skylla på att det var under tiden han var Jockiboi, för en gång pedofil alltid pedofil. Fy fan vilken framtid dessa barn kan få
Citera
Igår, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Googlade lite och som jag uppfattar det så börjar dom med sina egna ungar och sen går dom vidare med barnens kompisar. Sen går det inte skylla på att det var under tiden han var Jockiboi, för en gång pedofil alltid pedofil. Fy fan vilken framtid dessa barn kan få
Jag ryser!

Hoppas verkligen inte att han ger sig på varken Lunabelle eller någon av hennes vänner!

Nu är han ju inte ”Jockiboi” längre. Någon som vet om han får psykologhjälp för att stävja sina lustar?
Citera
Igår, 17:16
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Jag ryser!

Hoppas verkligen inte att han ger sig på varken Lunabelle eller någon av hennes vänner!

Nu är han ju inte ”Jockiboi” längre. Någon som vet om han får psykologhjälp för att stävja sina lustar?

Du menar att hans pedofili från han var Jockiboi skulle ha försvunnit genom hans namnbyte? Han är samma person som han alltid varit och han skulle aldrig erkänna dom som någon svaghet eller problem
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Du menar att hans pedofili från han var Jockiboi skulle ha försvunnit genom hans namnbyte? Han är samma person som han alltid varit och han skulle aldrig erkänna dom som någon svaghet eller problem
Nej! En gång Jockiboi alltid Jockiboi, om än i ny förklädnad som Joakim Lundell. Jag är genuint orolig över att han går lös på våra gator och om jag fick bestämma, skulle han spärras in!

Han är såklart fortfarande pedofil. Det försvinner ju inte. Undrar bara om någon vet om han får någon typ av behandling✊🏼
Citera
Igår, 17:31
Medlem
Citat:
Jag ryser!

Joakim Jockiboi Lundell tycker själv att han inte behöver psykologhjälp. Har hört att han avlöst många psykologer genom åren. Men det är ALDRIG något fel på honom, bara alla andra.
Han är så otroligt skicklig på att manipulera så han ”spelar ut” psykologerna, eller om de kommer för nära något känsligt så avslutar han den kontakten.
Jockiboi skulle behöva komma under rättspsykiatrisk vård. Innan fler faller offer för honom.
Citera
Igår, 18:13
Medlem
Någon som har tips på YouTube-kanaler, poddar, Instagramkonton osv som tar upp kritik, kontroverser eller mer granskande innehåll kring jocke?
Vet medvikt och goatbrainkebab men inte så mycket mer, det spelar ingen roll om det är stora eller små konton jag tar gärna emot allt.
Citera
Igår, 18:18
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Någon som har tips på YouTube-kanaler, poddar, Instagramkonton osv som tar upp kritik, kontroverser eller mer granskande innehåll kring jocke?
Vet medvikt och goatbrainkebab men inte så mycket mer, det spelar ingen roll om det är stora eller små konton jag tar gärna emot allt.
Finns massor av konton på instagram, följer du ett kommer massor med förslag. Exempelvis BestOfSkilleras eller Ekorrn satt i granen
Citera
Igår, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Joakim Jockiboi Lundell tycker själv att han inte behöver psykologhjälp. Har hört att han avlöst många psykologer genom åren. Men det är ALDRIG något fel på honom, bara alla andra.
Han är så otroligt skicklig på att manipulera så han ”spelar ut” psykologerna, eller om de kommer för nära något känsligt så avslutar han den kontakten.
Jockiboi skulle behöva komma under rättspsykiatrisk vård. Innan fler faller offer för honom.

Det är inte riktigt så terapi fungerar. Det är inte heller första gången man hör påståendet att någon skulle vara så smart att personen till och med överlistar psykologer.

Om man däremot tycker det är kul att ljuga för sin psykolog och lägga tid och pengar på det så är det väl kanske inte det billigaste nöjet, men visst.
Hörde någon säga någon gång att att ljuga för sin psykolog är ungefär som att fejka orgasm när man onanerar, och det ligger väl ungefär på den nivån.
Citera
Igår, 18:50
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Det är inte riktigt så terapi fungerar. Det är inte heller första gången man hör påståendet att någon skulle vara så smart att personen till och med överlistar psykologer.

Om man däremot tycker det är kul att ljuga för sin psykolog och lägga tid och pengar på det så är det väl kanske inte det billigaste nöjet, men visst.
Hörde någon säga någon gång att att ljuga för sin psykolog är ungefär som att fejka orgasm när man onanerar, och det ligger väl ungefär på den nivån.

Psykologer vill helst inte snacka med psykopater eftersom dom går inte att bota, och blir bara värre av psykologi. Därför ska psykologi undvikas när man har med tards som Jockeboi att göra, för dom behöver inget veta, om människors känslor.

Det som hände istället var att Jockiboi fick mer och mer hjälp, men blev bara värre och värre, manipuleringen blev grövre. Lagöverträdelser normaliserades. Han lärde sig skådespela känslor, i syfte att manipulera andra till att ge han fördelar.
Citera
Igår, 18:57
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Undrar bara om någon vet om han får någon typ av behandling✊🏼

Hans mamma tog ju sitt ansvar och försökte ge honom ECT med en lampsockel men inte fan hjälpte det. Trefas-kabel kopplad till pung och tinningar hade varit bättre.
Citera
Igår, 19:02
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Hon fyller 8 år om några månader. Börjar ju närma sig den åldern som han föredrar. Jag tror dock inte att han kommer gå på henne. Däremot hade jag varit väldigt nervös om min dotter var kompis med Lunabelle!

Hoppas att han sitter i fängelse under barnens ungdomstid. Han har ju onekligen gjort mer än tillräckligt för att skaka galler några år. Gäller bara att bevisa alla galenskaper!
Alex Ceesay vet ju vad som händer med folk som beter sig som Jockiboi inne på anstalterna. Undra varför han umgås med Jockiboi, om han ens vet om vad Jockiboi skrivit till minderåriga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in