Citat:
Ursprungligen postat av
Raktinyllet
Så du tror att Dumpen inte skriver om någon utesluten Sverigedemokrat som inte ens SD skyddar och som Sverigedemokraternas egna kanal riks rapporterar om för att de har fått pengar av SD? Att tänka logiskt är inte riktigt din grej va?
Det vi kan konstatera är att SD nyligen har gett Dumpen över en halv miljon kronor, och att Dumpen har valt att inte skriva något om SD-pedofilen.
Intressant att du beskriver Riks som "Sverigedemokraternas egna kanal", trots att partiet
officiellt har brutit med den.