2026-06-02, 11:51
Medlem
Folk har skrivit i fb-grupper att dom sett Tim och Lisa, så han verkar vara släppt i väntan på dom?!
Citera
2026-06-02, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denne-
Folk har skrivit i fb-grupper att dom sett Tim och Lisa, så han verkar vara släppt i väntan på dom?!

Ja jag såg också att flera skrivit det. Men det är väl rätt vanligt att man blir släppt om man inte anses farlig eller rymningsbenägen
Citera
2026-06-02, 16:12
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Vilken fb grupp?
Citera
2026-06-02, 20:37
Medlem
Citat:

SJUKT! Låssas hon fortfarande som ingenting har hänt? Hon förlät alltså honom direkt 🤯 ”välkommen hem till vårat hem älskling” typ

Men sista rättegångsdagen var väl den 4/6?
Men hon har inte uppdaterat sin story på IG sen igår, hon brukar ju uppdatera dagligen?
Citera
2026-06-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Vilken fb grupp?

Naras soldater
Citera
2026-06-02, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-ryd
SJUKT! Låssas hon fortfarande som ingenting har hänt? Hon förlät alltså honom direkt 🤯 ”välkommen hem till vårat hem älskling” typ

Men sista rättegångsdagen var väl den 4/6?
Men hon har inte uppdaterat sin story på IG sen igår, hon brukar ju uppdatera dagligen?

Han kanske gjort sin del i rättegången och därför släppt?
Citera
2026-06-03, 16:51
Medlem
Laprimaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Han kanske gjort sin del i rättegången och därför släppt?

Högst troligt blir han frikänd eller får typ villkorligt alternativt ett kortare fängelsestraff och suttit av mesta av tiden i häkte redan. Annars hade han blivit kvar i häktet till domen föll
Citera
2026-06-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laprimavera
Högst troligt blir han frikänd eller får typ villkorligt alternativt ett kortare fängelsestraff och suttit av mesta av tiden i häkte redan. Annars hade han blivit kvar i häktet till domen föll

Säkert är det så. Men jag har fortsatt svårt att förstå varför man vill skaffa barn med någon erkänt missbruk under graviditeten och uppenbarligen är kriminell. Alla är vi olika men jag hade nog högre tankar om henne då hon ändå verkar vettig liksom.
Citera
2026-06-03, 21:36
Medlem
Laprimaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallaren25
Säkert är det så. Men jag har fortsatt svårt att förstå varför man vill skaffa barn med någon erkänt missbruk under graviditeten och uppenbarligen är kriminell. Alla är vi olika men jag hade nog högre tankar om henne då hon ändå verkar vettig liksom.

Håller verkligen med. Riktigt sorgligt. Dock känns hon som en klassisk medberoende typ. Och hon har ju sagt i princip sedan dottern föddes att hon vill ha fler barn. Känns lite desperat.
Han har väl bölat ut i rätten och döms till kontrakts vård…eller lindrigt straff. Snart kommer de ett inlägg att han e tillbaka från sin semester i Thailand som han inte vill prata om och allt är som vanligt tills han fuckar up igen
Citera
2026-06-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Tror jag inte ett uns på. Vet vem pappan är o det har gjort faderskapstest. Dom är dessutom inte ett dugg lika😂😉

Så vem är pappan?
Citera
2026-06-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laprimavera

Det är vanligt att man släpps i väntan på dom så länge det inte finns risk för flykt etc
Citera
2026-06-04, 09:32
Medlem
Laprimaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Det är vanligt att man släpps i väntan på dom så länge det inte finns risk för flykt etc

Ja men inte om straffet uppgår till flera år…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in