Citat:
Ursprungligen postat av
optifree
Detta är orsaken till att just SD har en fixering vid "pedofiler". Det handlar i grunden om skam och projicering – "
Om jag tar jättestarkt avstånd från något så kommer aldrig någon att misstänka mig för samma sak" – Det är därför SD reflexmässigt och impulsivt reagerar när dumpen ska betala skadestånd.
Problemet är att SD och deras väljare är dumma i huvudet, så de förstår inte att deras projiceringar genomskådas.
Partiledaren får ta med sig detta för reflektion, förslagsvis tillsammans med sin fru (som var 3 år gammal när han satt i kommunfullmäktige).
Every accusation is a confession.
Nej det handlar inte om projicering snälla dumma männska. Högern ser generellt betydligt hårdare på sådant här beteende än vad dina vänstervänner gör. Dessutom är det bara riktigt dumma människor som faktiskt tror att en femtedel av Sveriges befolkning är ”dumma i huvet”. Väldigt många människor som alltid varit åt höger (företagare, skötsamma människor, landsbygd osv) har ledsnat på skiten och flyttat sig ännu mer åt höger. SD har dessutom en stor andel invandrare som röstar på dem.
Sakfrågan: Studera tex dumpen noggrant och gör en analys på vilken del av väljarbaromtern de flesta gäddor finns, de
allra värsta übervidriga asen som finns på dumpen har
samtliga riktigt fina facebooksidor där de
övertydligt proklamerar sina fina värderingar, allas lika värde, skydda kvinnor osv, alltså klart vänster.
Ju vidrigare gädda de är, desto starkare (rätt värdegrund) har de, där har du projicering gubben. Och ja, jag är med i dumpens grävgrupp och vet därmed ingående
allt om varenda gädda som har publicerats! Dessutom är centerpartiet väldigt tydligt överrepresenterat bland dumpens klientel.