2026-06-02, 13:16
Medlem
nej men samhället är ju starkt indelat i olika grupper nu, tex kön.
om då kvinnor som grupp verkligen vill bidra vet vi nu att de kan, men det pratar de inte om

precis som det tydligen är så satans synd om muslimer för att det finns en minoritet av dem som försöker islamisera sverige.
ok, men var finns fördömandena från de resterande som är så hemskt bra muslimer?
ingenstans

skenheligt, båda två

Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Men de kvinnor som klagar på kriminalitet är väl sällan de som agerar groupies åt kriminella. Inte kommer Hassan sluta vara kriminell bara för att några brudar han inte känner väljer någon incel istället honom.
Citera
2026-06-02, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
nej men samhället är ju starkt indelat i olika grupper nu, tex kön.
om då kvinnor som grupp verkligen vill bidra vet vi nu att de kan, men det pratar de inte om

precis som det tydligen är så satans synd om muslimer för att det finns en minoritet av dem som försöker islamisera sverige.
ok, men var finns fördömandena från de resterande som är så hemskt bra muslimer?
ingenstans

skenheligt, båda två

Men människor är inte sin grupptillhörighet. Detta är ju lite som att säga att om män sluta simpa så skulle det lösa massa problem. Visst tanken är ju god men det äruintr realistiskt.
Citera
2026-06-02, 13:22
Medlem
det är inte samma sak, och jag tycker tanken är intressant. all hjälp behövs.
är det hjälpe med störst potential? kanske inte. men pratar folk om det? nej..

just nu hörde jag att antalet kvinnliga kriminella i låg ålder ökar med, medans pojkar minskar eller åtminstone minskar i ökningshastighet

ännu en poäng finns att göra där, men kvinnor kommer som grupp bara påpeka att männen ständigt är fler, (så då får kvinnor bete sig hur de vill)

Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Men människor är inte sin grupptillhörighet. Detta är ju lite som att säga att om män sluta simpa så skulle det lösa massa problem. Visst tanken är ju god men det äruintr realistiskt.
Citera
2026-06-02, 13:31
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är väl spännande med en badboy antar jag.
Men jag förstår inte det heller.

Det håller sällan länge gissar jag.

Nej, men vissa tjejer ger sej aldrig. Dom skaffar ny kriminell anabol pumpad dåre med stora biceps.
Tre ungar, med olika farsor som endera sitter på kåken på livstid eller är döda.

och, sist men inte minst. Det är sååå jävla synd om dom. Man får INTE kritisera dom.
soss hjälper till med pengar till tågbiljett till Kumla varannan vecka och avlastningsfamilj så hon kan
gå på krogen då och då.
Citera
2026-06-02, 14:37
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
även om din gissning vore 100% korrekt så behöver "bad boy"-gimmiken dö ut

det är bara patetiskt och tjejer utan iq och/eller självrespekt är de enda som sysslar med det.

10 år senare lipar de i en artikel i expressen att de fick stryk av mannen

surprise motherfucker

Nej, bad boy-gimmicken är nog här för att stanna. Vem skulle rå på att få bort den när det hela tiden fylls på med ny machosnubbar från patriarkala kulturer. Så mitt råd till dig gnuknus2 är nog att själv skaffa lite hår på bröstet så du kanske passar in.
Citera
2026-06-02, 14:46
Medlem
jag är inte på jakt, jag är gift och är manlig nog
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nej, bad boy-gimmicken är nog här för att stanna. Vem skulle rå på att få bort den när det hela tiden fylls på med ny machosnubbar från patriarkala kulturer. Så mitt råd till dig gnuknus2 är nog att själv skaffa lite hår på bröstet så du kanske passar in.
Citera
2026-06-02, 14:51
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Jag har aldrig fattat grejen med kvinnor som dras till kriminella eller tuffa typer. Själv körde jag sambon + hans släkt i lexbase när vi började träffas. Inte för att han utstrålade nån badboy-aura utan för att veta vad man ger sig in på.

Många lockas säkert av att känna sig goda och beskyddade av nån med mer primitiva drag.
Citera
2026-06-02, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
Jag har aldrig fattat grejen med kvinnor som dras till kriminella eller tuffa typer. Själv körde jag sambon + hans släkt i lexbase när vi började träffas. Inte för att han utstrålade nån badboy-aura utan för att veta vad man ger sig in på.

Många lockas säkert av att känna sig goda och beskyddade av nån med mer primitiva drag.

Det är väl något biologiskt att kvinnor dras till farliga män för beskydd?
Men det kanske främst är primitiva kvinnor som det gäller som dras till moderna grottmänniskor.
Citera
2026-06-02, 14:57
Medlem
de har händelselösa liv, de är på låga iq och har ingen självrespekt så de tycker det är spännande

Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll

Citera
2026-06-02, 15:02
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Det är väl något biologiskt att kvinnor dras till farliga män för beskydd?
Men det kanske främst är primitiva kvinnor som det gäller som dras till moderna grottmänniskor.

Jag tror du är nåt på spåret här. Av de kvinnor jag känner som valt dåliga män har det funnits trauma i bakgrunden + mycket empatiska (därför manipulerbara + normaliseringsprocess) och de är sällan några mensa-kandidater.
Citera
2026-06-02, 16:06
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Jag undrar vad det är för typ av kvinnor som inleder förhållande med kriminella män och som dessutom väljer att skaffa barn med dessa? Vad är det ni ser i dessa män egentligen? Vad har dessa män?
Etnicitet spelar ingen roll, men Sverige är fokus.

Vore tacksam om kvinnor kan svara också.
Det korta svaret är att dom har blivit lurade.

Är det ett nytt fenomen för dig att det finns män som ljuger för kvinnor för att närma sig dessa? Tror du att alla män är ärliga med vilka dom är? Scary..
Citera
2026-06-02, 16:16
Medlem
Kvinnor är emot mäns våld mot kvinnor, men det är helt OK att knulla med en man som slår andra män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in