Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Jag hade mycket väl kunnat tänka mig att spelare med band till Cetinkaya skulle kunna göra en sån grej. Spelare som Nordfeldt, Milosevic och Guidetti har alla ganska nära band med Goitom och tillräckligt etablerade/i ett skede i karriären där man kan få för höga tankar om sig själv och hitta på något sånt skit. Vilka universallirare som skulle våga sabotera på ett sånt sätt vet jag dock inte. Det är liksom inte Fanne som fått för sig att nu jävlar ska vi börja förlora matcher.
Citat:
"Flera personer med insyn berättar att spelare som är kopplade till Hasan Cetinkaya informerade tränaren Andreas Brännström om att tre [...] spelare planerade att förlora mot Degerfors i den nionde omgången och inte vara tillgängliga i derbyt mot Djurgården i den tionde omgången.
Nu vet man ju inte vad som är sanning men här tolkar jag det som att det är Universal som är dom dumma inte HCM falangen.
Därför ter de sig märkligt om HCM-Milosevic skulle vara inblandad i just detta då det var Universal spelare som ville lägga sig enligt författaren.