2026-06-01, 04:01
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Andreas Alm ledig. Perfekt för Bajen!

Sånt här som alltid biter dig i röven

Jag välkomnar Andreas Alm tillbaka på Hisingen redan nu
Citera
2026-06-01, 07:32
Medlem
50-Cents avatar
Det finns inget värre än tränare som ska in på plan efter match och fira med kortsidan efter seger i omgång 4-5
Lex Spanjacken i Malmö och Kalle Kula

Tränaren ska stanna i mitten och sedan tillbaka ut i omklädningsrummet.

Du kan få fira när du vunnit något.
Citera
2026-06-01, 07:42
Medlem
cokehyenas avatar
Bajen ligger 3:a och ska sparka tränaren?

Fattar 0.
Citera
2026-06-01, 09:11
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Fattar 0.
Det nya Bajen har fått lite hybris och lämnat ”skit i tabellen”-eran.
Citera
2026-06-01, 09:35
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Fattar 0.

Du är nöjd med finnen?

Vi har haft ett första möte med Rydström enligt Disco. Får vi honom eller Horneland är jag extremt nöjd.
Citera
2026-06-01, 09:41
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Du är nöjd med finnen?

Vi har haft ett första möte med Rydström enligt Disco. Får vi honom eller Horneland är jag extremt nöjd.

Rydström tror jag faktiskt inte på, men känner fortfarande förtroende för sportsliga ledningen som haft sin första riktiga bom i och med rekryteringen av Kalle (som förmodligen inte ens är det). Horneland däremot kan bli prima
Citera
2026-06-01, 09:56
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Horneland däremot kan bli prima
Vad har vi på honom?
Var inte han ett alternativ när Gnaget och/eller MFF letade tränare? Eller blandar jag ihop med Rosenborg tränaren?

Klart är att det måste vaskas om i trupp-dynamiken, och då är det Kalle som får halshuggas. Säkert en bra tränare under andra förhållande, men Bajen var nog lite för stor kostym för honom.
Citera
2026-06-01, 10:01
Medlem
Kinaskis avatar
Rydström skulle passa i en Stockholmsklubb.
Och att få se honom med Axen och Guidetti i TV4-studion blir garanterat underhållning, så det tackar vi för.

Men är Fidde helt kall nu för de här klubbarna? Tänkte att både Malmö och Bajen var rätt sugna på honom.

Och lite väl svajigt om man gör sig av med KK så tidigt. Borde ge han en säsong i alla fall. Så illa är det ju inte. Om Sirius blir brandskattade på några spelare i sommare så är det ju match igen.
Citera
2026-06-01, 10:19
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Och att få se honom med Axen och Guidetti i TV4-studion blir garanterat underhållning, så det tackar vi för.

Men är Fidde helt kall nu för de här klubbarna? Tänkte att både Malmö och Bajen var rätt sugna på honom.

Och lite väl svajigt om man gör sig av med KK så tidigt. Borde ge han en säsong i alla fall. Så illa är det ju inte. Om Sirius blir brandskattade på några spelare i sommare så är det ju match igen.
Rydström är säkert en bra tränare men jag ställer stora frågetecken på hur hans stil passar in i Hammarbyismen. Tror det finns stora möjligheter att det skulle kunna skära sig där.
Citera
2026-06-01, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Du är nöjd med finnen?

Kukräven är jättenöjd med både trupp och tränare. Av någon anledning så ligger vi ändå 15 poäng efter Sirius.
Citera
2026-06-01, 10:49
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Vad har vi på honom?
Var inte han ett alternativ när Gnaget och/eller MFF letade tränare? Eller blandar jag ihop med Rosenborg tränaren?

Klart är att det måste vaskas om i trupp-dynamiken, och då är det Kalle som får halshuggas. Säkert en bra tränare under andra förhållande, men Bajen var nog lite för stor kostym för honom.

Bajen var där och nosade innan man signade med Kim. Förstått det som rakare spel och bra press, men framför allt kommer han från ett grönvitt lag nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski

Tror Fidde är helt omöjlig tyvärr, gillar honom som fan men tror inte det går att få för någon klubb i Sverige.

Givetvis delvis en miss av sportsliga ledningen, men grejen är att med undantag för andra halvlek mot aik och andra halvlek mot Häcken har det sett väldigt bra ut men varit stolpe ut. Därför blir det orättvist som fan att enbart hänga Kalle men personligen tror jag att det måste göras för att blåsa liv i truppen.
Citera
2026-06-01, 12:44
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Tror Fidde är helt omöjlig tyvärr, gillar honom som fan men tror inte det går att få för någon klubb i Sverige.
Tror samma sak, tyvärr. Hade välkomnat Fidde med öppna armar omgående ifall han var sugen. Väldigt skicklig tränare och framför allt en extremt bra relationsskapare, vilket också Kim Hellberg var (Kalle Karlsson verkar inte alls vara sådan). Det tror jag är en av nycklarna om en tränare ska lyckas i Bajen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in