2026-06-01, 23:01
Medlem
Pelle-Roevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Göra slut på sms efter närmare 2 år? Jisses alltså. Då kan ni inte haft det så bra som du trott.

Nej har det inte kommit längre än så efter 2 år så hade hon inga planer på att fortsätta med honom!
Citera
2026-06-01, 23:08
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Göra slut på sms efter närmare 2 år? Jisses alltså. Då kan ni inte haft det så bra som du trott.
Håller med.
Citera
2026-06-01, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym83638
Ganska nydligen blev jag precis dumpad av min flickvän. Vi va tillsammans i 1 år och 8 månader, vi hade de underbart med varandra, vi skrattade hela tiden, gjorde saker med varandra, bra sex liv, bra kontakt med familjen, allting va helt underbart. Men så skriver hon ungefär nu för en timma sen på SMS att hon inte ville vara med mig längre. Hon skrev detta nu efter att hon hängde med sin efterblivna 0 iq blonda bästa vän som är en riktigt party hoe igår. För ett par veckor sedan så hängde dem med varandra också och då skrev hon att hon ville ta en paus. Och så ringde jag henne eftersom jag va flera timmar från henne. Vi pratade i två timmar och träffades några dagar senare och så blev allting bra igen. Men som jag sa så träffades dem igår igen och så dumpade hon mig utan någon anledning överhuvudtaget alls nu. Jag känner mig helt förkrossad, jag är 20 år gammal med bara massa fake vänner, familjeproblem, hon va min trygghet och jag visade absolut inga deprimerade känslor ang mot henne alls. Jag är 20 år gammal grabb och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra, Vem jag ska rikta mig till. Nån som har varit med om något samma och kan ge tips hur man ska ta sig vidare från allt detta, inte bara dumpandet med hur allt i livet ska kunna lösa sig? Vännerna o familjen, är helt jävla lost asså

Varken du vill det eller inte, så fokusera på ditt eget liv igen. Detta slut är början på något nytt och bättre. Nästa kapitel kommer bli bättre.

Acceptera att det är slut och jaga inte efter förklaringar de första dagarna. Bryt kontakten ett tag och ge dig själv utrymme att landa. Träna, sov och håll igång rutiner även om du inte har lust.

Lägg inte skulden på hennes kompisar, beslutet är hennes och hennes enbart.

Försök inte reparera, stäng av.
Citera
2026-06-01, 23:17
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ganska nydligen blev jag precis dumpad av min flickvän. Vi va tillsammans i 1 år och 8 månader, vi hade de underbart med varandra, vi skrattade hela tiden, gjorde saker med varandra, bra sex liv, bra kontakt med familjen, allting va helt underbart. Men så skriver hon ungefär nu för en timma sen på SMS att hon inte ville vara med mig längre. Hon skrev detta nu efter att hon hängde med sin efterblivna 0 iq blonda bästa vän som är en riktigt party hoe igår. För ett par veckor sedan så hängde dem med varandra också och då skrev hon att hon ville ta en paus. Och så ringde jag henne eftersom jag va flera timmar från henne. Vi pratade i två timmar och träffades några dagar senare och så blev allting bra igen. Men som jag sa så träffades dem igår igen och så dumpade hon mig utan någon anledning överhuvudtaget alls nu. Jag känner mig helt förkrossad, jag är 20 år gammal med bara massa fake vänner, familjeproblem, hon va min trygghet och jag visade absolut inga deprimerade känslor ang mot henne alls. Jag är 20 år gammal grabb och jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra, Vem jag ska rikta mig till. Nån som har varit med om något samma och kan ge tips hur man ska ta sig vidare från allt detta, inte bara dumpandet med hur allt i livet ska kunna lösa sig? Vännerna o familjen, är helt jävla lost asså

Det är då du tar tag i din kropp, börja träna både styrka och kondition samt om du har något kul intresse att odla.
20 år, detta kommer nog med stor sannolikhet att hända någon mer gång.
Kämpa på!
Citera
2026-06-01, 23:20
Medlem
Gråt klart
Sen fokuserar du på dig själv
Detta kommer hända många gånger
Var glad ni inte bor ihop eller har barn ihop
Då blir man aldrig av med varandra
Citera
2026-06-01, 23:25
Medlem
SoCos avatar
Hon vill prova nya kukar, hennes kompis har övertalat henne, om du ignorerar henne och går vidare med ditt liv nu finns det en chans att hon plötsligt vill ha dig tillbaka SPECIELLT om du träffar någon ny, det är väldigt viktigt att du nekar detta och går vidare, gör inte samma misstag som vissa andra här har gjort och dedikera flera år av ditt liv och energi på skiten
Citera
2026-06-01, 23:37
Medlem
CC75s avatar
Du är ung så ska ge dig lite förståelse men egentligen skulle du behöva ett rejält kok stryk så du vaknar upp. Du ska inte vara i en relation om den relationen är din trygghet i tillvaron. Den tryggheten måste du bygga upp själv men, jag köper att du är ung så helt okej men du behöver ta tag i dig själv. Detta är troligen det absolut bästa som kan hända dig. Du har nu alla möjligheter att utvecklas men, jag köper även det som andra har skrivit, sörj henne en liten stund men res dig sedan och "hämnas" genom att lyckas i livet. Utifrån vad du nu går igenom, omvandla det till motivation att bli den absolut bästa mannen hon mött.

// CC
Citera
2026-06-01, 23:38
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:

Jag skulle tro att ditt ex vill vara en party-hoe precis som hennes polare.
Citera
2026-06-02, 00:09
Medlem
Citat:

Är 53 och dumpade precis frun efter 23 år...
Citera
2026-06-02, 00:52
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Svaret är väldigt enkelt - du ska uppgradera dig själv.

Du ska få lite tips:
Börja bygg rikedom, gå på gymmet och/eller träna och öka din socioekonomiska status. Uppgradera dig själv på alla plan. Om ett par år har du förmodligen en ny brud som är både snyggare, bättre och mognare och då kommer idioten som lämnade dig inse vad hon gick miste om.

Du bygger värdefull erfarenhet redan nu i livet. Se detta som en lektion.

Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Verkade vara en stabil, mogen relation med potential

(FB) Min tjej är otroligt överdriven och emotionell
(FB) Min flickvän blir som hon hänger med sin party hoe vän

Hon var nog inte den rätta

För tillfället finns det inget du kan göra mer än att bryta ihop och gå vidare.

Pellefant har många bra tips. Följ dessa så ökar dina chanser till ett bra liv oerhört mycket.

Börja följa människor som pratar ekonomi på nätet. Ackumulera förmögenhet. Bygg upp din fysik. Utbilda dig.

Kvinnor dras till män med stolthet, som är på väg någonstans. Kanske får du nya vänner med en ny livsstil? Tids nog kommer du att träffa en kvinna som är dig värdig och som vill samma som du.

Edit: Läste dina andra trådar och tror väl inte att det är särskilt synd om dig. Själv hade jag en enormt mycket sämre sits i din ålder och det blev ok med mig. Nä du TS tror du är rätt mycket av en bortskämd snorunge.
Senast redigerad av JacquesDuquesne 2026-06-02 kl. 01:21.
Citera
2026-06-02, 01:18
Medlem
Voloteas avatar
Du har fått tusen råd från flashback i dina tidigare trådar att dumpa denna borderlinetjej eftersom hon skadat dig psykiskt. Var glad att det är slut. Du kommer hitta en ny.
Citera
2026-06-02, 03:02
Medlem
Foliekavajs avatar
Låter som en klassiker, hon har varit ute med sin polare och varit otrogen på fyllan, velat göra slut pga detta men dragit ut på det och hennes slampiga kompis är den som sagt ifrån på skarpen och är alltså inte skurken i dramat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in