2026-06-01, 22:20
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Potter kan inte trolla han har den trupp han förfogar över och han har tagit oss till VM så ingen skugga över honom.
2026-06-01, 22:22
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Niva kan man förflytta till damfotboll så man slipper se och främst höra honom. Otroligt överskattad individ och olidlig röst, alltid mute när han svamlar i mitt casa. Ljungberg är ingen fena han heller men idag är han den enda som våga kritisera och vara ärlig.

ERIK NIVA ÄR EN LEVANDE LEGEND!!! LÄS PÅ!!! SKärp er! FAN SKÄMMES!! Va stolt över NIVA! LÄS PÅ!!!
2026-06-01, 22:22
Medlem
De borde inte varit i VM öht. Tog sig in bakvägen. Troligtvis det sämsta laget vi skickat. Åker ut i gruppspelet
2026-06-01, 22:23
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Han kan hänga upp varenda fotbollströja som finns i hela världen, det förändrar inte faktumet att snubben är värdelös i studion.
Ok, på vilket sätt är han värdelös??
2026-06-01, 22:23
Medlem
Som nordmann er det kvalmt å lese innleggene i denne tråden. Enkelte skylder på minoriteter, mens de beste svenske spillerne nettopp er spillere med minoritetsbakgrunn. Hadde dere hatt 11 spillere av Isaks kaliber, hadde dere vært en dark horse i VM.
2026-06-01, 22:24
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Niva kan man förflytta till damfotboll så man slipper se och främst höra honom. Otroligt överskattad individ och olidlig röst, alltid mute när han svamlar i mitt casa. Ljungberg är ingen fena han heller men idag är han den enda som våga kritisera och vara ärlig.

Ljungberg vet ju vad han snackar om och har varit en toppspelare i världen en gång i tiden. Så han analyserar på tränarspråk.
2026-06-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magzhau
Som nordmann er det kvalmt å lese innleggene i denne tråden. Enkelte skylder på minoriteter, mens de beste svenske spillerne nettopp er spillere med minoritetsbakgrunn. Hadde dere hatt 11 spillere av Isaks kaliber, hadde dere vært en dark horse i VM.

Minoritet??? Har du besökt Sverige dom senaste 10 åren?? Vad fan pratar du om?
2026-06-01, 22:28
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Fyfan vad fult språk ser ut som en handikappad Samhall dyslektiker har skrivit detta. Sämst på plan var minoriteterna idag för övrigt.
2026-06-01, 22:29
Medlem
kristerzs avatar
[quote=magzhau|95096236]
[/QUOTE

Vet du om jag som 3/4 Svensk 1/4 Norsk hinner få ett Norskt medlemskap innan VM?
2026-06-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Ey! Ljungbergs kritik köper jag! Men fan inte att hacka ned på Erik Niva! Inte ok! Hans ord har en mening, en tyngd, finns ingen vad jag vet som är mer kunnig än Erik Niva! Vet du att han samlar/ köper in speltröjor av ALLA svenska spelare i utlandet? så fort en svensk har bytt klubb / blivit utlandsproffs så är Erik Niva den första att beställa den tröjan!

Ja, jävlar alltså. Vilken koll. Villen tyngd.
2026-06-01, 22:31
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Ljungberg vet ju vad han snackar om och har varit en toppspelare i världen en gång i tiden. Så han analyserar på tränarspråk.

Med tanke på Ljungbergs snack kan jag inte förstå att han varit en världsspelare...
2026-06-01, 22:33
Medlem
[quote=kristerz|95096292]
Citat:
[/QUOTE

Vet du om jag som 3/4 Svensk 1/4 Norsk hinner få ett Norskt medlemskap innan VM?

Ja, definitivt. Velkommen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in