2026-06-01, 21:56
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ljungberg är ju så jävla dålig som ställer relevanta frågor och öppet kritiserar vårt katastrof till landslag.

Dvärgen och mobboffret Niwa kan vi plocka bort från studion. Vem fan orkar lyssna på hans långrandiga utlägg egentligen förutom han själv? Killen ligger och runkar till sin egna röst varenda kväll.

Niva kan man förflytta till damfotboll så man slipper se och främst höra honom. Otroligt överskattad individ och olidlig röst, alltid mute när han svamlar i mitt casa. Ljungberg är ingen fena han heller men idag är han den enda som våga kritisera och vara ärlig.
2026-06-01, 21:57
Medlem
Mikaelias avatar
Sverige har tydligen låst sin VM-trupp.. Idioti enligt mig..
2026-06-01, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristerz
Ey! Ljungbergs kritik köper jag! Men fan inte att hacka ned på Erik Niva! Inte ok! Hans ord har en mening, en tyngd, finns ingen vad jag vet som är mer kunnig än Erik Niva! Vet du att han samlar/ köper in speltröjor av ALLA svenska spelare i utlandet? så fort en svensk har bytt klubb / blivit utlandsproffs så är Erik Niva den första att beställa den tröjan!

Han kan hänga upp varenda fotbollströja som finns i hela världen, det förändrar inte faktumet att snubben är värdelös i studion.
2026-06-01, 21:59
Medlem
Ace Venturas avatar
Jag har nog aldrig sett en mer förvirrad och misslyckad landslagsspelare än Daniel Svenssons insats i första halvlek. Han gjorde verkligen inte en enda sak rätt. Trodde helt seriöst han skulle bli utbytt redan efter 20 min. Men det försvann väl i det allmänna kaoset eftersom resten av laget sög hästdong också.

Alla missbedömningar idag bör ha petat bort Zetterström från snacket om förstemålvakt. Hade satt mina pengar på honom innan men han var verkligen inte stabil idag.
2026-06-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Niva kan man förflytta till damfotboll så man slipper se och främst höra honom. Otroligt överskattad individ och olidlig röst, alltid mute när han svamlar i mitt casa. Ljungberg är ingen fena han heller men idag är han den enda som våga kritisera och vara ärlig.

Ljungberg är ingen fena men han vågar kritisera och det är precis sånt man vill höra. Varför i helvete har Potter valt att spela hemma mot Grekland? Begriper han inte att spelarna behöver tid i USA för att acklimatisera sig i värmen?
2026-06-01, 22:01
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Jag har nog aldrig sett en mer förvirrad och misslyckad landslagsspelare än Daniel Svenssons insats i första halvlek. Han gjorde verkligen inte en enda sak rätt. Trodde helt seriöst han skulle bli utbytt redan efter 20 min. Men det försvann väl i det allmänna kaoset eftersom resten av laget sög hästdong också.

Alla missbedömningar idag bör ha petat bort Zetterström från snacket om förstemålvakt. Hade satt mina pengar på honom innan men han var verkligen inte stabil idag.

Detta var en standard Daniel Svensson insats i landslaget. Ser likadant ut varje jävla gång från hans sida. Sopan Hermansson på andra kanten var lika kass han.
2026-06-01, 22:01
Medlem
Det här måste vara den mest hopplösa jävla spelartruppen man kan försöka ta sig an som tränare. Vad är det för fel på dom?
2026-06-01, 22:02
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ljungberg är ingen fena men han vågar kritisera och det är precis sånt man vill höra. Varför i helvete har Potter valt att spela hemma mot Grekland? Begriper han inte att spelarna behöver tid i USA för att acklimatisera sig i värmen?
Ja jag håller med dig inte mot. 🤝

Potter och landslaget med Sebastian ”Horungen” Larsson gör mycket dumt. Vem fan genrepar på hemmaplan mot bra motstånd? Bort till USA och möt någon ö-nation och vinn med 10-0 eller något.
2026-06-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Håller med. Daniel Svensson och Gustaf Nilsson var katastrof på planen och varför i helvete bytte inte Potter ut den förstnämnda i halvtid när han ändå gjorde sig av med halva laget? Har aldrig sett någon stå som han gör med händerna bakom ryggen och låter norska anfallarna få sikta och välja var dom ska skjuta någonstans. Det fattas bara att slyngeln kryper ihop på planen
2026-06-01, 22:03
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Detta var en standard Daniel Svensson insats i landslaget. Ser likadant ut varje jävla gång från hans sida. Sopan Hermansson på andra kanten var lika kass han.

Ja det är otroligt hur man kan vara så dålig i landslaget men vara mer eller mindre startspelare för ett utav Bundesligas bästa lag. Herman Johansson har jag inga förhoppningar om överhuvudtaget och lär förhoppningsvis inte spela en enda match i VM.
Senast redigerad av Mikaelia 2026-06-01 kl. 22:05.
2026-06-01, 22:07
Medlem
Tavastehuss avatar
Att göra usla resultat innan en viktig turnering behöver inte vara dåligt. Men om det är pga total avsaknad av spel och spelare, ja då kanske det är dags att sänka förväntningarna.
2026-06-01, 22:17
Medlem
kristerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Sverige har tydligen låst sin VM-trupp.. Idioti enligt mig..

vaa?? källa???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in