2026-06-01, 20:44
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibirien
Han togs in på förhör förra veckan.

Ok, då får vi kolla trafiken hos alla ledamöter och kolla om det syns något...
Citera
Medlem
Sibiriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Han var tvungen att vara "öppen" då hans Facebook-konto överöstes med barnporr.

Att han är aktiv på X säger inte mycket heller. Han har ju redan förberett sitt försvar (råkade trycka på fel länk), så han hoppas väl att det håller.

Han vet så klart att ett sådant försvar inte håller i ett fall av sådan dignitet att det föranleder husrannsakan.
Citera
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Trams, ta av offerkoftan. Det lär visa sig oavsett.

Fast, det stämmer. Hade det varit en SDare så hade Jimmie fått stå till svars i Aktuellt, ikväll.
Citera
Medlem
Eftersom ingen av medierna har gått ut med partitillhörighet så kan vi väl ta bort Sverigedemokraterna från listan över eventuell pedofil i riksdagen. Jag tippar på Centerpartist.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Han var tvungen att vara "öppen" då hans Facebook-konto överöstes med barnporr.

Att han är aktiv på X säger inte mycket heller. Han har ju redan förberett sitt försvar (råkade trycka på fel länk), så han hoppas väl att det håller.

Jo kan ju vara en taktik med vetskap att polisen var han på spåren. Att snickra ihop en historia med blivit hackad där på Facebook. Han han kan ha blivit hackad överallt...
Citera
2026-06-01, 20:45
Medlem
analkings avatar
Intressant att Katja Nyberg hängdes ut på misstanke om rattfylla. Här gäller tydligen andra publicistiska regler!
Citera
2026-06-01, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avulsion
Är det bög-barnporr? I så fall, vilken centerpartist är det?
Vad är ”bög-barnporr” din jävla dåre? Säger väldigt mycket om dig själv.
Citera
2026-06-01, 20:48
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Historiken talar väl i och för sig för att det är en man?

Ja, en manlig centerpartist. Vilket saknas i det här fallet.
Citera
2026-06-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Fast, det stämmer. Hade det varit en SDare så hade Jimmie fått stå till svars i Aktuellt, ikväll.
Och du tillhör alla de ”offer-höger-dårar” som inte ens kan läsa förstår jag. Nuförtiden, sedan SD hamnade bland de som styr, så är det tvärtom ditt våp. Det är högern som har tolkningsföreträde och högern som behandlas med de silkesvantar som vänstern aldrig behandlades med. Men ni är ju helt immuna mot fakta. Troligast är det ytterligare ett vidrigt SD-miffo som åkt dit med tanke på hur skeva människor som representerar det partiet. Oavsett är det för jävligt.
Citera
2026-06-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Intressant att Katja Nyberg hängdes ut på misstanke om rattfylla. Här gäller tydligen andra publicistiska regler!
Tog lite tid även i hennes fall.
Citera
2026-06-01, 20:51
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse94
Varför skulle han lägga upp barnporr på sin facebooksida?

Anfall är bästa försvar. Om "någon okänd" lagt upp barnporr på hans hemsida så kan man ju försöka hävda att samma "någon okänd" lagrat allt annat också.

Det förutsätter förstås att S.O. skulle ha fått information om att han utreds eller på annat sätt upplevt ett behov av att lägga upp ett "försvar". Undan kommer man ju inte, finns det digitala spår och barnporr så är det ju redan ett faktum. Så det enda tänkbara försvaret är "det var inte jag, det var nån annan"...
Citera
2026-06-01, 20:52
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frifrysaren
Vad är ”bög-barnporr” din jävla dåre? Säger väldigt mycket om dig själv.
Jag är inte expert på barnporr o pedo men jag tror att det är när porren skildrar en vuxen man som har sex med ett barn av samma kön. Skulle vara intressant att veta vad detta säger om mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in