2026-06-01, 20:13
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Gillar leifby:

Herman Johansson ser verkligen inte ut att vara redo för ett världsmästerskap i fotboll.

Spelar inte han i typ Dallas? Det är ju som att spela i Spånga i division 2. - Leifby.

Helt otroligt att han fått en VM-plats. Potter måste ha varit full när han plockade in honom. Går inte ha spelare av div 2-klass i ett VM och tro det ska hålla
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Fan vad många dåliga förlorare här inne, få som kan erkänna att Norge helt enkelt är riktigt bra just nu. De saknar också sina två bästa spelare.
Grinar du fortfarande för att arsenal fick pisk? Göken var rena kattpisset.
Potter har tagit ut för många dåliga spelare.
Citera
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Masochister. Träningsmatcherna inför ett mästerskap för ett lag som Sverige borde nog vara lite mer feelgood-tillställningar. Typ när VM nu spelas i Amerika åka till Karibien och spela mot ett par lattjande önationer som inte ska spela VM och som Sverige aldrig mött.

En av matcherna borde verkligen varit som på en italiensk försäsong. Random skitnation man kört över 10-0/15-0.

Som italienska lagen, möter alltid nåt bajslag som dom kör över under försäsongen.
Citera
2026-06-01, 20:14
Medlem
hahaha han bytte ut hela laget i stort sätt ''Ni suger sätt er ner och tänk över era synder''
Citera
2026-06-01, 20:15
Medlem
SPORTNERD888s avatar
4-4 gubbar😏

Nja det här är Brasilien-Tyskland vibbar. Vi förlorar med 7-1
Citera
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Grinar du fortfarande för att arsenal fick pisk? Göken var rena kattpisset.
Potter har tagit ut för många dåliga spelare.

Nej jag grinar för att Sverige är pissdåliga. Landslaget betyder mer för mig än Arsenal.
Citera
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Det håller jag absolut INTE med om.

Sverige gjorde två bra matcher under hela kvalet och det var de två sista matcherna.

Vi förtjänar inte att vara i VM med denna backlinje. Det kan bli riktigt pinsamt redan mot Tunisien.

Blev en aning överraskad av oddsen mot Tunisien tidigare, typ två ggr slantarna för svensk vinst, drygt fyra för tunisisk. Österrike spelar mot Tunisien nu 20.45.
Citera
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Tv2 är inte NRK

Är bonusprinsen på plats?
Citera
2026-06-01, 20:16
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Alltid ogillat när tränare spelar med två olika B elvor, känns inte som det bygger någon stabilitet inför tävlingsmatcher. Tvärtom.
Helt enig. Det bästa laget borde alltid spela, med enstaka ändringar för att testa spelare. Landslaget får inte så många chanser att spela ihop sig. Mot Grekland måste vi ställa upp med ett mer seriöst lag och lära ifrån denna match vilka spelare som ska bänkas.
Citera
2026-06-01, 20:17
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Knulla Potters mamma vad är de för skitspelare han tagit ut!!!!!?????????
Citera
2026-06-01, 20:17
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Jag skrev förut i en tråd att Norge vinner VM, nu är jag ännu mera säkert, Haaland vilar och ler också....
Citera
2026-06-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Är bonusprinsen på plats?
naj, han sitter o gråtrunkar i sin cell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in