Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Men oj som du rör till det trollet. Nu får du börja citera inläggen där du påstår att jag uttryckt fördomar mot Thailändska kvinnor.
Det fetade, berättade jag inte för dig om slavmarknaden i Mellanöstern? Även som troll får man hålla reda på vad som skrivits.
Lycka till i Afrikat med din lille kuk viting! 🙏
I tråden Män njuter av att våldta inlägg nr 513 skriver du följande-
Vissa länder som Thailand horar ut sina döttrar till all världens pack.
Vad du inte förstår är att ett enda inlägg som detta är att det diskvalificerar dig helt och hållet från de som kan tas på allvar eftersom du hela tiden utgår från din höga moraliska karaktär när du messar för oss andra såfort vi har något att skriva om negern och Afrika men sen är det fortfarande ok att ha fördommar mot andra raser.
Men att du inte har något intellekt har många här på forumet försökt tala om för dig i andra trådar då du såfort din logik kommer till en återvändsgränd tar du till kränkningar och okvädesord.
Saker som du vill korta fästa mig och andra om vi använder mot negern och Afrika.
Det är bara följa dig i alla trådar du varit, det tar inte många inlägg förrän du försöker kränka då du inte får gehör för dina åsikter som är just åsikter, varken fakta eller verklighetsförankrat.
Ska sägas att du är duktig på att googla och klippa ock klistra när du vill påvisa något men när du inte har kunskapen som din egen så kan du egentligen inte argumentera då hur, varför, vem inte är något du egentligen har kunskap om.
Det är så det blir när man letar fakta istället för att läsa en bok där fakta finns men också en massa annat runt det ämne man vill fördjupa sig i vilket leder till mer kunskap och förståelse samt att man får till sig annan fakta som kan berika.
Inte ditt fel att det blivit så men det är ett faktum att unga klarar av utbildning sämre har mindre kunskaper efter fullgjord utbildning år för år.
Men jag förstår att det kan vara svårt att ta till sig att man faktiskt är dummare än föregående generation, bla just för att man är dummare, beroende av mobilscroll och de effekter som det har på vårt intellektuella system.