2026-06-01, 12:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Visst att ni hatar Jocke men snälla någon, att sitta och gotta sig i någons kommande död? Hur osmaklig är man inte då? Likaså sitta och kalla Jonna för diverse om hennes utseende. Håll er till att hata på Jocke istället för de runt som inte har med det att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Lämna Jockibois fosterpappa utanför den här tråden, tack.

Nu när Jockibois stämning gått igenom till Tingsrätten tillslut så kommer ju allt Medviktarna har på Jockiboi att kunna bli offentliga handlingar. Roligt för dig Jockiboi. Bra jobbat.
Det är ingen som gottar sig. Däremot många som känner starkt äckel över hur Jockiboi använt Roine som fokusförflyttning och för att försöka få sympatier - helt utan hänsyn till Roine och hans familj
Jockiboi är inte familj
Äckligt är ordet. Hur kan man bli så äcklig som människa så man hänger ut någon annans sjukdomstillstånd och låtsas vara anhörig bara för att få medlidande och sympatier

Fy Fsn
Citera
2026-06-01, 12:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Har jag konstant kallat någon för orc och andra grova saker så visa det gärna. Inte för det hör till Jockes tråd men iallafall.

Skulle folk sitta och påpeka Jockes brors frus utseende liknande som de (troligtvis män) i denna tråd gör med Jonnas hade det gråtits ordentligt.
Linneas utseende kommenteras i parti och minut av dig och de andra byrackorna - men självklart går det inte att göra på samma sätt och för samma saker.
Linnea är ju så mycket snyggare och sundare så det går inte ens att jämföra dem
Citera
2026-06-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Linneas utseende kommenteras i parti och minut av dig och de andra byrackorna - men självklart går det inte att göra på samma sätt och för samma saker.
Linnea är ju så mycket snyggare och sundare så det går inte ens att jämföra dem

Du är ju så fruktansvärt taktlös, vad har dessa unga kvinnors utseende med nått att göra?
Billigt och smaklöst gjort!

Ta en rök och bete dig för fan.
Citera
2026-06-01, 13:19
Medlem
Jag är genuint nyfiken: hur kommer det sig att Jocke från trots stor publik, framgång och lång tid i offentligheten, inte verkar ha några offentligt kända nära vänner eller samarbeten med större profiler typ filmregissörer, skådespelare eller andra etablerade personer? Är det ett medvetet val att hålla relationer privata, eller finns det någon annan förklaring?
Citera
2026-06-01, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Du är ju så fruktansvärt taktlös, vad har dessa unga kvinnors utseende med nått att göra?

Jonna är väl närmare 35 och trebarnsmorsa. Så, så särskilt ung är hon inte! Åldern tar ut sin rätt på de flesta. Vissa drabbas hårdare än andra. Så enkelt är det!

Men här är ju topic allas vår favorit, den blonderade dvärgen! Jocke tycks ha tagit med sig något negativt från Skottland för det mesta verkar gå emot honom nu! Tror att det kommer bli magplask gällande stämningen mot medviktarna också✊🏼
Citera
2026-06-01, 13:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Den frågan får du ställa dig själv och dina kompisar
Citera
2026-06-01, 13:22
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:

De micro menar är kasta inte sten i glashus, sitt inte här och försök predika om vad som är rätt och inte när man själv beter sig som en horunge i en annan tråd och tycker det är okej. Så fort jocke får kritik eller skit är de SÅ HEMSKT... men i chrippas tråd sitter samma personer och skriver extremt grova saker om folk runtom honom, speciellt hans fru. Då får väl inte jockibois hypertelorismfru diskuteras? Eller hur?
Välkommen till flashback.
Citera
2026-06-01, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den frågan får du ställa dig själv och dina kompisar

Lägg av! Jag uttrycker mig inte så som du och er andra.
Citera
2026-06-01, 13:46
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Lägg av! Jag uttrycker mig inte så som du och er andra.

Postat av dig
"I hennes tattiga uttalande erkänner hon förtal haha! Hoppas råttansiktet och hennes lama man ryker från YT. "

SNÄLLA
De finns en hel drös av sådanna kommentarer. Sluta böla nu och tillbaka till råttan jocke och hans efterblivna fru.
Citera
2026-06-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Postat av dig
"I hennes tattiga uttalande erkänner hon förtal haha! Hoppas råttansiktet och hennes lama man ryker från YT. "

SNÄLLA
De finns en hel drös av sådanna kommentarer. Sluta böla nu och tillbaka till råttan jocke och hans efterblivna fru.

Well…att skriva nått oanständigt om just den människan som hela tiden uttalar sig illa om folk, gjorde varken från eller till.
Men det ska erkännas att det var lågt av mig.

Jonna som har hållit sig utanför dramat (vad jag kan se) har väl fått oförtjänt mycket skit. Enbart för att hon är gift med Jocke.
Citera
2026-06-01, 14:40
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Well…att skriva nått oanständigt om just den människan som hela tiden uttalar sig illa om folk, gjorde varken från eller till.
Men det ska erkännas att det var lågt av mig.

Jonna som har hållit sig utanför dramat (vad jag kan se) har väl fått oförtjänt mycket skit. Enbart för att hon är gift med Jocke.

Jonna är högst delaktig i podden och instagram. Men nu handlar tråden inte om nått drama specifikt utan om jockiboi. Precis som linnea med familj dras in konstant och pratas om i chrippas tråd får ni ta att dom runtom jockiboi diskuteras.

#räddajonna från hebefilen jockiboi
Citera
2026-06-01, 14:50
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Jag misstänker att Jonna är ovetandes till väldigt mycket som rör Jockiboi. Bland annat köpta subs och views på Youtube och Instagram, ekonomin i bolaget, etc. Men man vet inte. Hon kanske är med på det också, vad vet jag. Tror inte Jonna känner till Jockibois tidigare domar eller hur utbrett Jockibois messande till minderåriga tjejer är. Jonna har säkert gått på luftslottet Jockiboi byggt upp som snart raseras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in