2026-06-01, 08:37
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Samma här! Mig blockade han direkt, han tål ingen kritik alls och går endast på kvinnor. Sjukt kvinnoförakt i en liten pojkes kropp.

Någon som vet om roine har puttats upp för trappan till himlen än?

Visst att ni hatar Jocke men snälla någon, att sitta och gotta sig i någons kommande död? Hur osmaklig är man inte då? Likaså sitta och kalla Jonna för diverse om hennes utseende. Håll er till att hata på Jocke istället för de runt som inte har med det att göra.
Citera
2026-06-01, 08:49
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Lämna Jockibois fosterpappa utanför den här tråden, tack.

Nu när Jockibois stämning gått igenom till Tingsrätten tillslut så kommer ju allt Medviktarna har på Jockiboi att kunna bli offentliga handlingar. Roligt för dig Jockiboi. Bra jobbat.
Citera
2026-06-01, 09:25
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Visst att ni hatar Jocke men snälla någon, att sitta och gotta sig i någons kommande död? Hur osmaklig är man inte då? Likaså sitta och kalla Jonna för diverse om hennes utseende. Håll er till att hata på Jocke istället för de runt som inte har med det att göra.

Jag håller med dig. Topic är Jockiboi i denna tråd och ingen annan.
Citera
2026-06-01, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Nu när Jockibois stämning gått igenom till Tingsrätten tillslut så kommer ju allt Medviktarna har på Jockiboi att kunna bli offentliga handlingar. Roligt för dig Jockiboi. Bra jobbat.

Att han ens kom på tanken att slänga in en stor portion om förtal till den första anmälan var synnerligen efterblivet. Dels för att det var till fel domstol men framförallt pga det där med offentliga handlingar, och att han visade med all tänkbar tydlighet att det där Fibropoddenavsnittet om dataintrångsåtalet träffade lite för rätt.

Han hade väl hoppats att den delen inte skulle gå att använda efter att de strukit den från målet, men det är ju ett tydligt incitament.
Citera
2026-06-01, 09:37
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag håller fullständigt med dig, angående att man skriver inget nedsättande om någon annans utseende.

Ändå har DU konstant gjort detsamma om Crippas fru L. Varför då?

Har jag konstant kallat någon för orc och andra grova saker så visa det gärna. Inte för det hör till Jockes tråd men iallafall.

Skulle folk sitta och påpeka Jockes brors frus utseende liknande som de (troligtvis män) i denna tråd gör med Jonnas hade det gråtits ordentligt.
Citera
2026-06-01, 09:51
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Håller med om detta gällande Roine. Det är onödigt och drar ner tråden. Jonnas utseende tycker jag nog dock att vi kan prata om- för det är faktiskt intressant, på flera plan. Hon är dessutom delaktig i mycket av det Jockiboi sysslar med och tillåter hans fasoner. Därmed är hon lovligt byte, i min värld.

Däremot har Roine inte med detta att göra. Han har lidit nog av att ha haft Jockiboi som fosterbarn. Att först nästan bli mördad genom att puttas nedför en trappa, till att sedan hängas ut som misshandlare. Detta drogs ju sedan, lyckligtvis, tillbaka och lades på den kära modern istället.

All frid och läkning till Roine!
Citera
2026-06-01, 09:58
Avstängd
Blandadajentes avatar
Tyvärr har Jockis stämning av Medviktarna godkänts av Stockholms tingsrätt efter kompletteringar, och har utfärdats.

Stämningsman har anlitats för delgivningen.

Källa är dagboksbladet i målet.
Citera
2026-06-01, 09:58
Medlem
Citat:
Har jag konstant kallat någon för orc och andra grova saker så visa det gärna. Inte för det hör till Jockes tråd men iallafall.

Skulle folk sitta och påpeka Jockes brors frus utseende liknande som de (troligtvis män) i denna tråd gör med Jonnas hade det gråtits ordentligt.

Oft: Det du påstår är precis vad som har pågått i tråden om hans bror. Det borde du veta, eftersom du varit högst delaktig där.

Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Lämna Jockibois fosterpappa utanför den här tråden, tack.

OT: Spännande 😊
Citera
2026-06-01, 09:59
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Tyvärr har Jockis stämning av Medviktarna godkänts av Stockholms tingsrätt efter kompletteringar, och har utfärdats.

Nu kommer Med viktarna få betala stora belopp till Jockey🤣 Ryktas om att flera här också kommer bli stämda🤣
Citera
2026-06-01, 10:05
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Nu kommer Med viktarna få betala stora belopp till Jockey🤣 Ryktas om att flera här också kommer bli stämda🤣
Jag förstår inte hur Jockiboi ska kunna motivera det här i rätten, men det blir skoj. Roligt liksom.
Citera
2026-06-01, 10:06
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Oft: Det du påstår är precis vad som har pågått i tråden om hans bror. Det borde du veta, eftersom du varit högst delaktig där.

OT: Spännande 😊

Du kan gärna skicka ett pm till mig med bevisen på att jag konstant kallar Jockes brors fru för orc mm.

Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente

Fin måndag idag med andra ord 🥳
Citera
2026-06-01, 10:10
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32

Ser jag fram emot. Ska bli riktigt kul att se hur Jockiboi ska försöka med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in