2026-05-31, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Jag har ytterst svårt för Carro…

Framhäver sig som godheten själv när hon spelar minst lika mycket själv. Skulle aldrig lita på att hon var ärligt trevlig utan en baktanke.

Hela den där förhandlingen är ju också förvrängd av henne i efterhand. Hon ville ju gärna ge nackdel till Jonas tex men i lägret är det ”jag hade helst sett att vi tog den”, isåfall hade hon ju bara kunnat säga nej på alla namn och så hade det blivit så.

Blir utöver det kränkt för konstiga saker (som att få tyngderna från andra lagets pakt och se det som personligt istället för att de spelar på olika sidor, eller att det är fegt med det ena eller det andra när det är helt rimliga beslut utifrån spelet)

Man är ju otroligt utsatt och sen att de var så få i de pakten kanske inte det är helt rimligt att lägga alla tyngder på henne medans Marie fick noll. Visst man hejar på sina närmsta hit och dit men Marie gled ju som en räkmacka utan tyngd medans carro hade hur många som helst. Osportsligt att vinna när det blev skevt belastat.
Citera
2026-05-31, 23:45
Medlem
Någon som har aftonbladet + och vill dela vad som står i annonsen "Vinner hen kan vi lägga ner ”Robinson” för gott"
Citera
2026-05-31, 23:46
Medlem
Och vad är grejen med att vinnaren ska dela ut en nackdel hit och dit från varje tävling.
Det är så uppenbarligen tydligt hur pakterna är och varför har det konceptet? Kan vinnaren inte bara ha någon fördel?
Citera
2026-06-01, 00:35
Medlem
fonders avatar
Gode Gud, låt Caroline vinna säsongen. Och framför allt, låt ingen av ormarna Jonas och Sonja göra det.
Citera
2026-06-01, 00:43
Medlem
fonders avatar
Feministhycklaren Iki ser att Ola är ett hot, men ser inte detsamma med ormen Jonas.
Citera
2026-06-01, 00:50
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Sååå sett veckan fram till plankan, läs inte om ni inte har plus! (Men ni som har - vill gärna höra vad ni tror om sista röstningen?!)

Citera
2026-06-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Gode Gud, låt Caroline vinna säsongen. Och framför allt, låt ingen av ormarna Jonas och Sonja göra det.
Karate/förhandlar-Ola var ingen förlust när han vandrade ut.
Nu vill jag att Jonas följer i Olas spår.
Carro och Amadeus är mina favoriter.
Även om Jonas är starkast och den som skött det sociala spelet bäst så är han den som smälter in i tapeten och försvinnet.
Citera
2026-06-01, 00:58
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Karate/förhandlar-Ola var ingen förlust när han vandrade ut.
Nu vill jag att Jonas följer i Olas spår.
Carro och Amadeus är mina favoriter.
Även om Jonas är starkast och den som skött det sociala spelet bäst så är han den som smälter in i tapeten och försvinnet.

Konstigt att du heter Den onde och ändå ogillar ormen Jonas som är väldigt omtyckt av onda människor.

Caroline är bara bäst, men jag har väldigt svårt för storhetsvansinnet Amadeus.
Citera
2026-06-01, 01:03
Medlem
Citera
2026-06-01, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Feministhycklaren Iki ser att Ola är ett hot, men ser inte detsamma med ormen Jonas.

Vilken hemsk intrigmakerska Iki är .Tävlingen när dom skulle lägga säckar på varandra då pussa hon nästan Carro och sa till henne - du ser så stark ut, nån annan sa att det såg så tomt ut innan dom lagt säckarna. Hycklaren Marie hade inte en enda säck. Fy fanken va kvinnorna är vidriga mot Carro! Sicka idioter dom är.
Citera
2026-06-01, 01:31
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Vilken hemsk intrigmakerska Iki är .Tävlingen när dom skulle lägga säckar på varandra då pussa hon nästan Carro och sa till henne - du ser så stark ut, nån annan sa att det såg så tomt ut innan dom lagt säckarna. Hycklaren Marie hade inte en enda säck. Fy fanken va kvinnorna är vidriga mot Carro! Sicka idioter dom är.

Man kan ändå förstå att äcklet inte ville lägga vikterna på Marie som varit hennes bästis sedan början, men det rimmar väldigt illa med hennes feministiska lögn om att hon aldrig skulle rösta ut en kvinna. Hade det varit sant så hade det legat närmast till hands att hon skulle lagt vikterna på Jonas istället för Caroline. Att lägga vikter på en kvinna är ju i princip detsamma som att rösta ut en kvinna. Men nej, hycklaren Iki la vikterna på en kvinna framför en man.
Citera
2026-06-01, 02:20
Medlem
mensverkets avatar
Grymma ben på Marie. Sjuka ställningar hon lägger sig i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in