2026-05-30, 23:07
Medlem
flashbackawards avatar
När ska han ta ungarna på semester? Senaste gången dem fick göra något var när dem åkte till High chaparral över dagen. Har dem någonsin varit utomlands?

Baronen gillar ju inte värme och sol kom jag på.

Måste faktiskt tilläga att therese inredning ser ju inte allt för dum ut, men sen fick rask inreda vardagsrummet. Jösses alltså det ser fan förjävligt ut, vet knappt vad jag ska säga. bifogar länk så kan ni bedöma själva (therese sa även själv att hon tycker det är pinsamt att ta dit vänninor och kamrater) https://imgur.com/a/4acgTer
Bajsbaronen von äggskalle slutar aldrig förvåna

#familyiseverything
Senast redigerad av flashbackaward 2026-05-30 kl. 23:41.
Citera
2026-05-31, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward
När ska han ta ungarna på semester? Senaste gången dem fick göra något var när dem åkte till High chaparral över dagen. Har dem någonsin varit utomlands?

Måste faktiskt tilläga att therese inredning ser ju inte allt för dum ut, men sen fick rask inreda vardagsrummet. Jösses alltså det ser fan förjävligt ut, vet knappt vad jag ska säga. bifogar länk så kan ni bedöma själva (therese sa även själv att hon tycker det är pinsamt att ta dit vänninor och kamrater) https://imgur.com/a/4acgTer

#familyiseverything
Orkade bara klicka mig igenom kvällens alster men Baronen har alltså fått nyrenoverat vardagsrum och det första han gör är att demolera väggarna med att spika upp massa wt-tavlor och annat trams.

Det verkar också som att företagsbaronen är tillbaka. Nu vill äcklet utveckla och sälja sin idé "stjärtstrumpa".

Sen vägrar baronen äta samma mat som övriga familjen. Frugan har lagat spagetti och köttfärssås men baronen tycker det är vidrigt. Själv ska han ha en påse makaroner från Knorr.

I övrigt var det en jävla massa gnäll om hyresvärden varvat med att exploatera kidsen. Tragiskt att han filmar och tar med sina barn i sån här skit. Barn kan inte ge samtycke till att bli exploaterade på internet men det kan inte den självupptagna bajshögen i Trosa förstå.

Och fogden har fortfarande inte tagit eltrummorna
Senast redigerad av Ralfhead 2026-05-31 kl. 02:52.
Citera
2026-05-31, 02:53
Medlem
Baronen har maila alla på Trobo, från VD ner till handläggare till kontoret, för råttorna kan fortfarande springa runt och äta upp den nya isoleringen och pissa ner bjälklagen under golvet. Det är så uppenbart att han greppar efter halmstrån för att få igenom en hyressänkning nu när kassan börjar sina. Det är liksom omöjligt för den här dumme fan att förstå att han själv är problemet och inte Trobo.

Också "spännande" med hans nya vlogg från hemmet som är "så rolig att göra" det blir spontanitet och vi får veta fler än en gång att sonen ska ha sleep over. Men då undrar man över nästa vlogg från hemmet, vad ska den innehålla? Det finns ingen content att göra på dina ointressanta familj Baronen, lägger ner och ta ett riktigt jobb din late fan Inse nån gång att du är en lolcow och en total förlorare.
Citera
2026-05-31, 03:18
Medlem
Kärringen är ju mer manisk än någonsin nu.
Snart kommer Jesusgråtandet.
Citera
2026-05-31, 03:55
Medlem
knark-kungens avatar
Han sover alltså på en madrass på golvet? Ny säng skulle köpas när han fick ett arv på 600k, runkade han upp pengarna?

Jag känner pundare som har en bättre tillvaro än honom.

Sedan så kanske en katt vore en bra ide för råttproblemet.

Jag noterar också att Thessan gått ner rejält, #ozempicgang. Eller har Baronen slutat stjäla hennes medicin?
Senast redigerad av knark-kungen 2026-05-31 kl. 04:00.
Citera
2026-05-31, 06:17
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward

#familyiseverything
Varför har han en blå soffa från ett väntrum i sin balla hårdrockskoja? Borde han inte ha något fräckare ?? Smart att hänga ut och bråka med sin hyresvärd när han har en miljard i skulder och ingen annan plan på något boende till sin familj han är liksom på väg att klippa den sista livlinan.... SMART
Citera
2026-05-31, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Varför har han en blå soffa från ett väntrum i sin balla hårdrockskoja? Borde han inte ha något fräckare ?? Smart att hänga ut och bråka med sin hyresvärd när han har en miljard i skulder och ingen annan plan på något boende till sin familj han är liksom på väg att klippa den sista livlinan.... SMART

Jag hoppas han blir vräkt i samband med någon förtalsrättegång mot trobo. Thessan borde nu mer än nånsin börja bolla med reservkillar bakom hans rygg så hon inte fastnar i det sjunkande skeppet rask. Barnen förtjänar en stabil farsa.

Och stackars den där ungen som håller på med mma, man märker att baronen af rhunk försöker leva genom honom med att försöka få honom att bli en manly man, bli det baron von skithög aldrig lyckades bli.
Hoppas den killen en dag slår ut tänderna på cuckoldbaronen när bägaren runnit över, när han inser vilken skam baronjäveln är för familjen, all skit han fått sin mamma att stå ut med.
Hedersmisshandla runkbarpnen asap!
Citera
2026-05-31, 12:01
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Jag hoppas han blir vräkt i samband med någon förtalsrättegång mot trobo.

Det ska du inte göra, det är inte olagligt att förtala företag.
Citera
2026-05-31, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han sover alltså på en madrass på golvet? Ny säng skulle köpas när han fick ett arv på 600k, runkade han upp pengarna?

Jag känner pundare som har en bättre tillvaro än honom.

Sedan så kanske en katt vore en bra ide för råttproblemet.

Jag noterar också att Thessan gått ner rejält, #ozempicgang. Eller har Baronen slutat stjäla hennes medicin?
Och jag som tyckte att Therese var bredare över ryggen än någonsin och man förstår ju varför när man ser hennes matvanor.
Citera
2026-05-31, 13:40
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Och jag som tyckte att Therese var bredare över ryggen än någonsin och man förstår ju varför när man ser hennes matvanor.

Självklart fuskar Baronen och förståndshandikappade Tessan med kosten, ingen som sett Tessans breda rygg och nästan maskulina kroppsbyggnad blir förvånad över den avslöjandet. Det vore ungefär som att bli förvånad över att den perversa byfånen njuter av att köra upp trumpinnar i röven på folk.

Jag kan åtminstone känna en viss sympati för Baronens svagbegåvade fru. Efter att ha slitit hela dagen på jobbet kommer Tessan hem till ett hushåll där hennes flintskalliga make tillbringat dagen med att tvätta sin analkanal, steka sin egen avföring och försöka bli vän med Jockiboi. Att stackars förståndshandikappade Tessan då inte känner någon brinnande passion för att ställa sig i köket är kanske inte så svårt att förstå.

Trosas största runkbög däremot har all tid i världen. Baronen vars schema enligt uppgift består av att vakna, runka bland råttor, klaga på Trobo och sedan fundera över vem han ska skylla sina problem på härnäst. Om någon i hushållet rimligen borde ha tid att laga riktig mat är det ju Baronen.
Citera
2026-05-31, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Det ska du inte göra, det är inte olagligt att förtala företag.

Det hade du rätt i, vad tråkigt.
Citera
2026-05-31, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Det hade du rätt i, vad tråkigt.
Det är väl därför han vågar ta ut svängarna mer med trobo eftersom det är relativt riskfritt för honom att gnälla och klaga på dom.
Man kan bara hoppas att någon eller några på trobo tröttnar på skiten och ger honom en reprimand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in