2026-05-30, 18:59
  #193
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Har aldrig sett det innan.

Det har hänt i en obetydlig match där laget leder med 3-4 bollar. Men i den här matchen.. helt sjukt
2026-05-30, 18:59
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Dom kommer kaosa i Paris och Budapest efter matchen när PSG förlorat.

Kom bara! https://www.youtube.com/shorts/9brUCAHffgQ
2026-05-30, 19:00
  #195
Medlem
Kinaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menomi
Hållt på dem sedan Anders Limpar spelade i Arsenal och matcherna sändes på Tipsextra kl 15 Lördagar.

En bakis Tony Adams i mittlåset med armen upp i vädred för offsidefällan.

Det var tider det.
2026-05-30, 19:00
  #196
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Dom kommer kaosa i Paris och Budapest efter matchen när PSG förlorat.

Dom kommer kaosa om PSG vinner också. Värsta supporterskaran i världen, unken och genomrutten oljeklubb. Luis Enrique är kung dock.
2026-05-30, 19:00
  #197
Medlem
DS har aldrig klistrat in bild men om man ska tro Google så har senaste CL-finalerna sett ut så här:

https://preview.redd.it/the-last-10-uefa-champions-league-finals-over-the-years-v0-7srcmw33rr3f1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp &s=20f334cc8be99a338fdbaa76e8e1942b0de961b9
2026-05-30, 19:00
  #198
Medlem
SmartSkalles avatar
PSG spelar gåfotboll på högerflanken 90% av tiden, enkelt för köttmuren att avstyra.
2026-05-30, 19:01
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hur räknas den på bettingen?

Opta borde väl...? Domarn har ju gett. Fast den slås aldrig?

Jag spelar bara på mål.

fulltid/halvrtid.

0.5/1.5/2.5
2026-05-30, 19:01
  #200
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Dom kommer kaosa i Paris och Budapest efter matchen när PSG förlorat.
Dom lär ha somnat efter att ha tittat på den här skitmatchen
2026-05-30, 19:01
  #201
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Det har jag aldrig sett att domaren blåser av i en hörna, men jag tycker att det är rätt när de medvetet tar det så saktfärdigt vid alla inkast och fasta situationer...

Jepp, domaren tröttnade på den maskande Saka och blåste av för att straffa Arsenal. Helt korrekt!
2026-05-30, 19:02
  #202
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Han kommer in vid 65 minuter, lita på mig

För gökeriet borde det vara bättre om Arsenal låg under. Det blir förmodligen kortare speltid nu, om det här står sig, men helt klart kommer han att spela mer än några få minuter.

Härlig chokladdonna i studion där jag tittar. Hon pratar med Henry och en annan tjomme nu.
2026-05-30, 19:02
  #203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
En bakis Tony Adams i mittlåset med armen upp i vädred för offsidefällan.

Det var tider det.

Ja det var tider det! Enkla tider!
2026-05-30, 19:02
  #204
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det har hänt i en obetydlig match där laget leder med 3-4 bollar. Men i den här matchen.. helt sjukt


Helt korrekt att Arsenal inte fick slå den hörnan eftersom Saka tog en evighet på sig att lägga den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in