Citat:
Ursprungligen postat av
C.B.G.
Kanalplats 13 är på min tv Viasats gratiskanal och där är det just nu öppet med försnack innan matchen. Den visas också på Premium HD. Ingen av kanalerna är just nu belagda med någon extra avgift. Det skulle i såna fall vara om de låser matchen precis innan avspark men det låter märkligt i mina öron.
Hoppas att du kan se matchen utan betalning!
Jo inte i appen men på Viasat kanalen gick det 🥳
Kändes ok att missa början då inte Göken var med, sedan ser man att hans ersättare satt 1-0. Ja om inte PSG vänder detta och Gunners måste jaga så kanske Göken får några minuter i slutet....